Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin miehesi on viimeksi lyönyt sinua?

Vierailija
11.03.2014 |

Täällä viime viikonloppuna..

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolelle läppäsi tuossa viime yönä, kun harrastettiin seksiä. Tuntui kivalle ;)

Vierailija
2/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ja jos sen tekisi niin olisi entinen mies, yhdessä ollaan oltu liki 10 vuotta.

Vierailija
4/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko koskaan hakenut apua? Tapahtuuko sitä usein? 

Vierailija
5/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Komppaan edellista, hyvin äkkiä olisi ex.

Vierailija
6/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on lyönyt lujasti selkään, kun leipäpala juttui kurkkuun. Siitä on varmaan 5 vuotta. En muuta muista 18-vuotiselta taipaleelta.

Isäni hakkasi äitiäni 6 vuotta, ennen kuin äiti vihdoin otti eron. Hirveää aikaa meille lapsillekin.

Minä lähtisin ensimmäisestä iskusta.

Vierailija
7/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ja jos sen tekisi niin olisi entinen mies, yhdessä ollaan oltu liki 10 vuotta  Eli nitistäisit sen sitten..

Vierailija
8/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:20"]Takapuolelle läppäsi tuossa viime yönä, kun harrastettiin seksiä. Tuntui kivalle ;)

[/quote]

Rupesko selluliitit hyllymään?

Vierailija
9/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, ja olisi sen jälkeen kyllä ex. Toivottavasti kukaan ei kuvittele että jos lyö kerran, ei löisi enää toiste. Kun rajan yli on kerran menty, se on helppoa seuraavilla kerroilla.

Vierailija
10/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:22"]

Ei ikinä ja jos sen tekisi niin olisi entinen mies, yhdessä ollaan oltu liki 10 vuotta  Eli nitistäisit sen sitten..

[/quote] En vaan veisin pallit, kjäh kjäh. ;)

Vierailija
11/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle naiselle miehen väkivaltaisuus on arkipäivää. Sitä nämä hassuttelijat täällä eivät näköjään kykene ymmärtämään.

Vierailija
12/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:32"]Aika monelle naiselle miehen väkivaltaisuus on arkipäivää. Sitä nämä hassuttelijat täällä eivät näköjään kykene ymmärtämään.

[/quote]

Yhyyyyy

Vierailija
13/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. Kantsii valita sopiva kumppani, jossa suhde toimii hyvin eikä tarvitse käyttää väkivaltaa.

Vierailija
14/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vastaa että itse elän hyvässä suhteessa, mutta teen vapaaehtoistyötä alalla, jossa perheiden pahoinvointi tulee ilmi. 

Huolestuttavaa empatian ja auttamisen halun puutetta teisdä, hyvät ihmiset. Joskus avun tarpeessa voit olla sinä itse.

Vierailija
15/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisesta suhteesta ei ole helppo lähteä. Jos paikkakunnallasi on ensi- ja turvakoti kehoittaisin kysymään apua sieltä. Asiat lähtevät rullaamaan omalla painollaan, kun saa suun auki ja ottaa apua vastaan. Yksin ei tarvitse jaksaa. väkivalta ei ole sinun taakkasi kantaa etkä ole itse tilanteeseen mitenkään syyllinen, vaikka lyövä osapuoli saattaa niin sanoa. Anteeksi pyyntöihin ei loputtomasti kannata luottaa. Joskus voi lyödä niin, että kuolet tai vammaudut. Voimia ja rohkeutta sinulle! 

Vierailija
16/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen vielä... Ensimmäisen lyönnin jälkeen on niin shokissa, että harva tajuaa koko asiaa saati pystyy lähtemään. Tapahtunutta ei halua uskoa todeksi.

Vierailija
17/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lyö ja löisin kyllä takaisin ja ero tulis jos niin tekisi. aika epätodennäköistä tosin.

Vierailija
18/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, tietenkään! Ei tulisi mieleenkään olla miehen kanssa joka edes uhkailisi sellaisella!

18 v yhdessä

Vierailija
19/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina ennen paasasin tätä samaa, yksikin lyönti niin ero tulee... Mutta kun Se sitten osuu omalle kohdalle, ei tilanne olekaan niin yksinkertainen. Minun mieheni on ollut väkivaltainen humalassa. Läppäisy, tönimistä, kädestä vääntämistä. Haukkumista ja sanallista uhkailua. Tämä puoli miehestä paljastui vasta kun asuimme jo yhdessä ja vauva oli tulossa. Mies on selvin päin ok, mutta humalassa persoonallisuus muuttuu täysin. Hän on kokenut elämässään kovia, toki tajuan ettei Se oikeuta tuota käytöstä. Välitän, säälin, tuskin enää rakastan? Yrittää parantaa tapojaa, huomaan. Todella vaikea tilanne :(

Vierailija
20/54 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, joskus 7 vuotta sitten läimäytti minua avokämmenellä poskelle ( olimme silloin eroamassa minun sivusuhteeni vuoksi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi