Milloin miehesi on viimeksi lyönyt sinua?
Kommentit (54)
Ei ikinä ja jos sen tekisi niin olisi entinen mies, yhdessä ollaan oltu liki 10 vuotta.
Ap, oletko koskaan hakenut apua? Tapahtuuko sitä usein?
Ei koskaan. Komppaan edellista, hyvin äkkiä olisi ex.
Kerran on lyönyt lujasti selkään, kun leipäpala juttui kurkkuun. Siitä on varmaan 5 vuotta. En muuta muista 18-vuotiselta taipaleelta.
Isäni hakkasi äitiäni 6 vuotta, ennen kuin äiti vihdoin otti eron. Hirveää aikaa meille lapsillekin.
Minä lähtisin ensimmäisestä iskusta.
Ei ikinä ja jos sen tekisi niin olisi entinen mies, yhdessä ollaan oltu liki 10 vuotta Eli nitistäisit sen sitten..
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:20"]Takapuolelle läppäsi tuossa viime yönä, kun harrastettiin seksiä. Tuntui kivalle ;)
[/quote]
Rupesko selluliitit hyllymään?
Ei koskaan, ja olisi sen jälkeen kyllä ex. Toivottavasti kukaan ei kuvittele että jos lyö kerran, ei löisi enää toiste. Kun rajan yli on kerran menty, se on helppoa seuraavilla kerroilla.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:22"]
Ei ikinä ja jos sen tekisi niin olisi entinen mies, yhdessä ollaan oltu liki 10 vuotta Eli nitistäisit sen sitten..
[/quote] En vaan veisin pallit, kjäh kjäh. ;)
Aika monelle naiselle miehen väkivaltaisuus on arkipäivää. Sitä nämä hassuttelijat täällä eivät näköjään kykene ymmärtämään.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:32"]Aika monelle naiselle miehen väkivaltaisuus on arkipäivää. Sitä nämä hassuttelijat täällä eivät näköjään kykene ymmärtämään.
[/quote]
Yhyyyyy
12. Kantsii valita sopiva kumppani, jossa suhde toimii hyvin eikä tarvitse käyttää väkivaltaa.
12 vastaa että itse elän hyvässä suhteessa, mutta teen vapaaehtoistyötä alalla, jossa perheiden pahoinvointi tulee ilmi.
Huolestuttavaa empatian ja auttamisen halun puutetta teisdä, hyvät ihmiset. Joskus avun tarpeessa voit olla sinä itse.
Väkivaltaisesta suhteesta ei ole helppo lähteä. Jos paikkakunnallasi on ensi- ja turvakoti kehoittaisin kysymään apua sieltä. Asiat lähtevät rullaamaan omalla painollaan, kun saa suun auki ja ottaa apua vastaan. Yksin ei tarvitse jaksaa. väkivalta ei ole sinun taakkasi kantaa etkä ole itse tilanteeseen mitenkään syyllinen, vaikka lyövä osapuoli saattaa niin sanoa. Anteeksi pyyntöihin ei loputtomasti kannata luottaa. Joskus voi lyödä niin, että kuolet tai vammaudut. Voimia ja rohkeutta sinulle!
Edelliseen vielä... Ensimmäisen lyönnin jälkeen on niin shokissa, että harva tajuaa koko asiaa saati pystyy lähtemään. Tapahtunutta ei halua uskoa todeksi.
ei lyö ja löisin kyllä takaisin ja ero tulis jos niin tekisi. aika epätodennäköistä tosin.
Ei koskaan, tietenkään! Ei tulisi mieleenkään olla miehen kanssa joka edes uhkailisi sellaisella!
18 v yhdessä
Minä aina ennen paasasin tätä samaa, yksikin lyönti niin ero tulee... Mutta kun Se sitten osuu omalle kohdalle, ei tilanne olekaan niin yksinkertainen. Minun mieheni on ollut väkivaltainen humalassa. Läppäisy, tönimistä, kädestä vääntämistä. Haukkumista ja sanallista uhkailua. Tämä puoli miehestä paljastui vasta kun asuimme jo yhdessä ja vauva oli tulossa. Mies on selvin päin ok, mutta humalassa persoonallisuus muuttuu täysin. Hän on kokenut elämässään kovia, toki tajuan ettei Se oikeuta tuota käytöstä. Välitän, säälin, tuskin enää rakastan? Yrittää parantaa tapojaa, huomaan. Todella vaikea tilanne :(
Kerran, joskus 7 vuotta sitten läimäytti minua avokämmenellä poskelle ( olimme silloin eroamassa minun sivusuhteeni vuoksi).
Takapuolelle läppäsi tuossa viime yönä, kun harrastettiin seksiä. Tuntui kivalle ;)