En edes ymmärtänyt kuinka äärimmäistä naisten hypergamia voi olla, ennen kuin itse pääsin sinne toiselle puolelle tilannetta tarkastelemaan
Aina saa kuulla tästä naisten hypergamiasta, ja miten he pariutuvat vain ylöspäin.
Olin ajatellut että ehkä se pitää hieman paikkansa, mutta en ikinä arvannut kuinka pahasta olin vähätellyt asiaa.
Onpas tuttavapiirissäni sellainen saapastakin tyhmempi, naamaltaan kauniisti sanottu haastava, meikkaa ERITTÄIN runsaasti, kroppa on sellainen läskiin kallistuva laihaläski = ei mitään muotoja, ja näyttää siltä että ei ole ikinä liikkunut...Vapaat menee "jet set" -tyylisesti pintaliitoa tavoitellen jossain kaivohuonella, tai siellä helsingin saunalaiturilla, jossa muoviset ihmiset kokoontuu. (en nyt muistan nimeä)
Tämä nainen on ollut piiitkään sinkkuna, vaikka on mielestäni koko ajan ollut "haku päällä". Joskus olen hieman miettinyt että mikähän siinä on ettei edes kunnollista tapailusuhdetta löydy.
Noh, sattui niin että erään kerran päädyimme keskustelun kautta tarkastelemaan hänen tinderiään, ja olin kuin puulla päähän lyöty;
Hänen tindermatchinsa olivat KAIKKI jotain 9-10 miehiä, ja niitä ei ollut yhtä tai kahta, vaan lukemattomia.
Hän avasi muutaman profiilin auki ja näin enemmän kuvia...Ymmärsin heti että nämä miehet olivat NIIN paljon tämän naisen yläpuolella, että nainen ei ikinä kelpaisi heille muuta kuin hätäpanoksi.
Ja samalla myös tajusin miksi nainen ei ole vuosiin suhdetta löytänyt; Aivan vääristynyt kuva omasta tasosta, jota vielä nämä tasokkaiden miesten antamat tykkäykset vahvistavat.
Tämä nainen kyllä näyttää kuvissaan hieman paremmalta kuin livenä, se täytyy myöntää.
Nyt en enää ihmettele miksi esimerkiksi minun (olen n 8-8.5mies) on niin vaikea saada Tinderissä yhtään minkäänlaisia matcheja...
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9-10 mies saa Tinderissä 9-10 naisia, mutta 8 mies korkeintaan 6 naisia. Kasin miehen kannattaa ehdottomasti metsästää tosielämässä, siellä kasilla on mahdollisuudet mihin vain.
Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella (Sloman & Sloman 1988.)
Suomeksi: taso on se, minkä tasoisia onnistuu sitouttamaan. Jos mies saa korkeintaan kuutosen naisia, hän on korkeintaan kuutonen.
Sitä en ymmärrä, miksi joku ylipäänsä on Tinderissä, jos kerran tosielämässä käy parempi flaksi.
Millaisella otannalla tämä tasotesti pitäisi tehdä? Onnistuin sitouttamaan 10 miehen. Omasta mielestäni ja usean muun mielestä. Olen itse korkeintaan 7 jos jotain yleismaailmallista asteikkoa katsellaan, minulla on kiharat ei suorat hiukset, tummat ei vaaleat, ruskeat silmät, ei siniset, iso jytky pylly ja painoa joka kiikkuu ylipainon puolella. Onko minun tasoni siis automaattisesti yleismaailmallisessa mielessä 10 vai mieheni 7? Mies kun ei seurustellut pitkästi muiden kanssa mutta moni ilmeisesti halusi. Ja jos miehen mielestä nämä naiset jotka sinä ehkä reittaisit 10 olivat korkeintaan kaseja, niin mikä se miehen taso sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies ei katkeruuksissaan kirjoittaisi tämmöisiä aaveelle. En kyllä ymmärrä tätä ihmisten numerointia! En ole koskaan kenestäkään ihmisestä miettinyt onko se nyt 8 vai 9 vai 7,5. Joko sytyn tai en syty, eikä siihen mitkään palstaulien "teoreettiset" tasot ja numeroinnit vaikuta. Mies voi olla miten komea tahansa mutta jos päänsisältö ja käytöstavat ovat palstaulien tasolla niin en vaan kiinnostu edes seksimielessä.
Sama. Minulla on aina ollut tasan kaksi vaihtoehtoa, mies joko kiinnostaa tai sitten ei.
Ja muistutukseksi jälleen naisten (uskoisin nimittäin, että tämä koskee muitakin naisia kuin itseäni) logiikka niin baareissa kuin Tinderissä tai nettideiteissä, käyttäen esimerkkinä baaria:
Menen baariin, jossa on 100 miestä. Viisi heistä vaikuttaa kiinnostavilta. Kukaan heistä ei kiinnostu minusta (yksi lähtee pois, yksi osoittautuu varatuksi kun hänen naisystävänsä saapuu paikalle, kaksi on iskenyt selvästi silmänsä johonkin muuhun naiseen ja yksi muuten vain välttelee katsettani). Jäänkö laskemaan rimaani tai laskemaan, mihin tasoni riittää? Alanko yrittää niitä jäljellä olevia 95:ää miestä paremmuusjärjestyksessä?
En. Joko lähden kotiin tai ainakin vaihdan baaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa mielestäni Leppilampi ja Pääkkönen molemmat yleisesti ottaen ovat kympin miehiä, vaikka katsottaisiin vain ulkonäköä eikä muuta persoonallisuutta tai saavutuksia.
"EIku ne on 7-8 miehiä!"
T: palsvan naiset.
Eipä se mitään, hyvin vain havainnollistatte oman hypergamianne.
Ja taas vaihteeksi naisten mielipiteellä tai mistä pitävät ei ole väliä. Miehet saavat päättää naisten puolesta ja sitten itkevät kun päättivät itse että naiset tykkää vääristä asioista.
Niinpä. Ja Leppilammen ja varsinkin Pääkkösen kohdalla julkisuus vaikuttaa paljon. Jos Pääkkönen olisi tavis, eivät häntä hehkuttavat palstan miehet pitäisi häntä mitenkään erityisen hyvännäköisenä vaan laskivat hänet siihen tavismiesten joukkoon josta kuulemma kukaan nainen ei voi kiinnostua. Ja Leppilampi erottuu Suomessa joukosta, mutta esimerkiksi Ranskassa on niin paljon todella hyvännäköisiä miehiä,8 että ei hän siellä erottuisi.
Kaikkein hyvännäköisimmät ihmiset joita olen nähnyt, molemmista sukupuolista, ovat olleet ihan muita kuin julkkiksia.
No sehän on ollut jo pitkään täysin päivänselvää että miehessä eniten painaa varallisuus ja status. Ulkonäkö tulee sitten heti niiden jälkeen.
Taitaisi räikkösenkin naiset olla "hieman" eri kaliiberia, jos hän olisi joku autonkorjaaja
Ensin kyllä jankutit ihan puhtaasti ulkonäöstä, että esimerkiksi Pääkkönen olisi täydellinen ihan jo sen suhteen.
Miehessä tärkeimmät ominaisuudet naisille ovat tunnetusti 1. Raha 2/3 Status ja julkisuus 4. Ulkonäkö
Sen voi ihan jokainen todeta kun katsoo millaiset naiset ovat 60v rikkailla julkimomiehillä, ja sitten millainen nainen on sillä mukavalla, komealla, huumorintajuisella ja lojaalilla 30v sähköasentajalla
Tunnen muuten tuollaisen sähköasentajan. Sen vaimo on puoliksi ulkomaalainen (en viitsi mainita maata tunnistettavuuden mahdollisuuden vuoksi), pitkä, hoikka, nuorempana toiminut mallina. Ovat oikein onnellisia.
Tunnen kanssa. Mies toimii yrittäjänä ja naisensa kaa tehdään töitä. Sopivat toisilleen kummankin urakeskeisyyden vuoksi.
Kotoaan poistumalla saattaa onnikin potkaista.
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalla valitetaan että naiset aina rakastuu renttuihin ja ties mihin ruokkoamattomiin alkoholisteihin. Aina ne kivat, komeat ja vakavaraiset ovat näissä yhteyksissä ihmettelemässä, että mikä on kun ei kelpaa. Minäpä kerron. Tuon sielunlaadun, joka riivaa miehen ruikuttamaan netissä omaa erinomaisuuttaan ja ihmettelemään, miksi ei silti kelpaa naisille plus kaiken siihen liittyvän markkinatalous- ja hypergamiateoretisoinnin haistaa kilometrin päähän. Tuollaiset miehet ovat yksinkertaisesti vastenmielisiä, enkä ainakaan minä halua sellaista. Amen.
Tällaiset tyypit saattaa myös suoraan sanoa, että naisen kannattaisi hyväksyä mies, koska nainen on sen verran alempitasoinen, että saa olla tyytyväinen kun herra on häneen tyytymässä. Jes, YTM nakitettu!
Tämä on muuten faktaa, koska minä sanon näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toisaalla valitetaan että naiset aina rakastuu renttuihin ja ties mihin ruokkoamattomiin alkoholisteihin. Aina ne kivat, komeat ja vakavaraiset ovat näissä yhteyksissä ihmettelemässä, että mikä on kun ei kelpaa. Minäpä kerron. Tuon sielunlaadun, joka riivaa miehen ruikuttamaan netissä omaa erinomaisuuttaan ja ihmettelemään, miksi ei silti kelpaa naisille plus kaiken siihen liittyvän markkinatalous- ja hypergamiateoretisoinnin haistaa kilometrin päähän. Tuollaiset miehet ovat yksinkertaisesti vastenmielisiä, enkä ainakaan minä halua sellaista. Amen.
Tällaiset tyypit saattaa myös suoraan sanoa, että naisen kannattaisi hyväksyä mies, koska nainen on sen verran alempitasoinen, että saa olla tyytyväinen kun herra on häneen tyytymässä. Jes, YTM nakitettu!
Tämä on muuten faktaa, koska minä sanon näin.
Saunailtojen pääavautujat avautuu melkein aina huonosta vaimosta.
Oma kuori on aivan yhtä tavis kuin kotona odottavan vaimonkin. Mistä oikein kumpuaa mister universumi harha?
Vierailija kirjoitti:
Millä (oikeudella) ja kenen luomalla mittarilla te oikein ihmisiä pisteytätte!?
Vai 8.5,.. onko ihan oma arvio vai tämän työpaikan naisen antama?Kauneushan on katsojan silmässä, joten et sä voi tietää toisen puolesta sen "mittareita".
Newsflash -ihminen on muutakin kuin ulkonäkö.
Parisuhdekokemattomalle se ulkonäkö ilmeisesti on Se Juttu. Ja muiden miesten kateus. Parisuhde on sitä, että saa sekstailla kauniin naisen kanssa ja näyttäytyä hänen seurassaan niin, että muut tulevat kateellisiksi.
Itse ajattelen, että ketjussa mainittu Mikko Leppilampi on kyllä ulkonäöltään huippu. Juuri sellaiset piirteet, joita meidän kulttuurissamme pidetään komeina, paksut hiukset, täyteläiset huulet jne. Mikään hänessä ei kuitenkaan herättäisi kiinnostustani tutustua häneen parisuhdemielessä. En minä elä enkä haluaisi elää sellaista elämää, missä pitäisi pyöriä julkkisten kanssa kaiken maailman kissanristiäisissä. En haluaisi olla parisuhteessa näyttelijän-tai-mikä-hän-onkin kanssa, joka tekee epäsäännöllistä työaikaa. En haluaisi lukea puolisostani iltapäivälehdistä. Olen introvertti ja nautin tällaisesta elämästä, missä saan istua lauantai-iltana netissä sillä aikaa, kun ruoka kypsyy uunissa, ja mennä sen jälkeen puolisoni seuraksi syömään; ehkä katsella vielä jotain leffaa tai kuunnella musiikkia tai ihan vain jutella. En vaihtaisi sitä johonkin Sedulassa pyörimiseen tai Mikon näyttelijäkavereiden kanssa illan viettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai 8.5,.. onko ihan oma arvio vai tämän työpaikan naisen antama?Kauneushan on katsojan silmässä, joten et sä voi tietää toisen puolesta sen "mittareita".
Newsflash -ihminen on muutakin kuin ulkonäkö.Niinp, miten kukaan pystyy pisteyttämään noin tarkkaan? Siihen täytyisi olla tarkat kriteerit, että tuollainen mitenkään onnistuisi eikä mitään mutu heittelyä ja se sitten vain on niin.
Eipä täällä ole saatu vastausta edes iän merkitykseen tasoteoriassa eli kilpailevatko tosiaan 26- ja 60-vuotias mies samalla asteikolla. Ihan maalaisjärki osaa kertoa, että 20+ naiselle sitä vanhempaa miestä ei ole olemassakaan, mutta 50+ naiselle hän voi olla täysi kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä mieltä nämä laasaslaiset olisivat minusta ja miesystävästäni, joka muuten on ainoa ihminen jonka kanssa olen ollut intiimissä suhteessa. Kumpikin meistä on pienituloinen, ja kummankaan ulkonäkö ei vastaa ainakaan sitä, mitä nämä laasaslaiset pitävät ainoana oikeana. Toisaaltahan he voisivat ajatella, että olemme samaa tasoa, siis tasoteoria toimii, mutta kun toisaalta heidän uskontonsa mukaan emme olisi voineet päätyä yhteen koska minähän olisin heidän mukaansa nytkin etsimässä jostain Tinderistä miehiä, jotka eivät ikinä kelpuuttaisi kaltaistani naista muuhun kuin korkeintaan yhdeksi illaksi eikä iso osa siihenkään.
Älä rakas sisko nuoleskele trolleja ja hae heidän hyväksyntäänsä. Me muut naiset kärsimme tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa mielestäni Leppilampi ja Pääkkönen molemmat yleisesti ottaen ovat kympin miehiä, vaikka katsottaisiin vain ulkonäköä eikä muuta persoonallisuutta tai saavutuksia.
"EIku ne on 7-8 miehiä!"
Ja taas vaihteeksi naisten mielipiteellä tai mistä pitävät ei ole väliä. Miehet saavat päättää naisten puolesta ja sitten itkevät kun päättivät itse että naiset tykkää vääristä asioista.
Niinpä. Ja Leppilammen ja varsinkin Pääkkösen kohdalla julkisuus vaikuttaa paljon. Jos Pääkkönen olisi tavis, eivät häntä hehkuttavat palstan miehet pitäisi häntä mitenkään erityisen hyvännäköisenä vaan laskivat hänet siihen tavismiesten joukkoon josta kuulemma kukaan nainen ei voi kiinnostua. Ja Leppilampi erottuu Suomessa joukosta, mutta esimerkiksi Ranskassa on niin paljon todella hyvännäköisiä miehiä,8 että ei hän siellä erottuisi.
Kaikkein hyvännäköisimmät ihmiset joita olen nähnyt, molemmista sukupuolista, ovat olleet ihan muita kuin julkkiksia.
No sehän on ollut jo pitkään täysin päivänselvää että miehessä eniten painaa varallisuus ja status. Ulkonäkö tulee sitten heti niiden jälkeen.
Taitaisi räikkösenkin naiset olla "hieman" eri kaliiberia, jos hän olisi joku autonkorjaaja
Ensin kyllä jankutit ihan puhtaasti ulkonäöstä, että esimerkiksi Pääkkönen olisi täydellinen ihan jo sen suhteen.
Miehessä tärkeimmät ominaisuudet naisille ovat tunnetusti 1. Raha 2/3 Status ja julkisuus 4. Ulkonäkö
Sen voi ihan jokainen todeta kun katsoo millaiset naiset ovat 60v rikkailla julkimomiehillä, ja sitten millainen nainen on sillä mukavalla, komealla, huumorintajuisella ja lojaalilla 30v sähköasentajalla
Tunnen muuten tuollaisen sähköasentajan. Sen vaimo on puoliksi ulkomaalainen (en viitsi mainita maata tunnistettavuuden mahdollisuuden vuoksi), pitkä, hoikka, nuorempana toiminut mallina. Ovat oikein onnellisia.
Tunnen kanssa. Mies toimii yrittäjänä ja naisensa kaa tehdään töitä. Sopivat toisilleen kummankin urakeskeisyyden vuoksi.
Kotoaan poistumalla saattaa onnikin potkaista.
Kappas, näitä pareja on siis useampikin. Nämä tuntemani ovat kyllä ihan perusduunareita ja palkollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9-10 mies saa Tinderissä 9-10 naisia, mutta 8 mies korkeintaan 6 naisia. Kasin miehen kannattaa ehdottomasti metsästää tosielämässä, siellä kasilla on mahdollisuudet mihin vain.
Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella (Sloman & Sloman 1988.)
Suomeksi: taso on se, minkä tasoisia onnistuu sitouttamaan. Jos mies saa korkeintaan kuutosen naisia, hän on korkeintaan kuutonen.
Sitä en ymmärrä, miksi joku ylipäänsä on Tinderissä, jos kerran tosielämässä käy parempi flaksi.
Näin. Nolla naista= nolla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash -ihminen on muutakin kuin ulkonäkö.Parisuhdekokemattomalle se ulkonäkö ilmeisesti on Se Juttu. Ja muiden miesten kateus. Parisuhde on sitä, että saa sekstailla kauniin naisen kanssa ja näyttäytyä hänen seurassaan niin, että muut tulevat kateellisiksi.
Itse ajattelen, että ketjussa mainittu Mikko Leppilampi on kyllä ulkonäöltään huippu. Juuri sellaiset piirteet, joita meidän kulttuurissamme pidetään komeina, paksut hiukset, täyteläiset huulet jne. Mikään hänessä ei kuitenkaan herättäisi kiinnostustani tutustua häneen parisuhdemielessä. En minä elä enkä haluaisi elää sellaista elämää, missä pitäisi pyöriä julkkisten kanssa kaiken maailman kissanristiäisissä. En haluaisi olla parisuhteessa näyttelijän-tai-mikä-hän-onkin kanssa, joka tekee epäsäännöllistä työaikaa. En haluaisi lukea puolisostani iltapäivälehdistä. Olen introvertti ja nautin tällaisesta elämästä, missä saan istua lauantai-iltana netissä sillä aikaa, kun ruoka kypsyy uunissa, ja mennä sen jälkeen puolisoni seuraksi syömään; ehkä katsella vielä jotain leffaa tai kuunnella musiikkia tai ihan vain jutella. En vaihtaisi sitä johonkin Sedulassa pyörimiseen tai Mikon näyttelijäkavereiden kanssa illan viettämiseen.
Jätkät hirnuu kilpaa kauniiden ja lapsettomien naisten perään. Jotkut kuulemma maksaa siitä ilosta että saa seurustella edellä mainitun kaltaisen naisen kanssa. Nuorena on naiivi sehän käy järkeen. Kuinka kauan naiivi nuori mies jaksaa maksaa puhtaasti elämyksestä? Niska limassa painetaan duunissa vain naisen takia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Muuten uskon kaiken, mutta ap ei kyllä ole 8.5 :D 8.5 on helppo saada naisia. 10 on nuori Johnny Depp, 9 on Mikko Leppilampi, 8 on esim. Jasper Pääkkönen. Jos ap:n on vaikea saada naisia niin ap on ehkä korkeintaan 7 tai sitten ap:lla on huonot kuvat tai profiiliteksti.
Naisena tunnistan kyllä ilmiön ja pakko myöntää että olin itsekin aiemmin hieman tuollainen. Sitten tajusin alkaa harrastaa liikuntaa ja muuttamaan tyyliäni luonnollisemmaksi ja yhtäkkiä aloin saada niitä miehiä joita tavoittelin :) jotkut naiset eivät tätä tajua tai halua myöntää, suurin osa naisista tajuaa tämän 25-30-vuotiaina ja joko laihduttavat tai useammin madaltavat rimaa
Todistetusti:
- naisten silmissä alle 80% miehistä ylittää keskitason
- naisten silmissä alle 1% miehistä on hyvin komeitaOn ihan kiistatonta että naiset arvioivat miesten tason hutiin, kenties koska naiset on biologisesti ohjelmoitu etsimään keskitason selkeästi ylittävää miestä (joka tietysti sitten hedelmöittää useita naisia ja pitää haaremia).
Tinderin tilastot näyttävät saman. n. 88% miehistä on lähes näkymättömiä.
Ja tilastot kertovat myös, että yli 80% suomalaisista on kolmekymppisinä parisuhteessa, että ennen avioliittoa on x määrä seksikumppaneita, että ensimmäinen seksikerta on useimmilla varsin nuorena jne. En todellakaan lähde näin lauantai-iltana etsimään sinulle noita lukuja, mutta ihan fakta on, että suurin osa suomalaisista miehistä ja naisista on tänäkin iltana ihan muualla kuin tällä palstalla valittamassa parisuhteen puutetta.
Hyi, mä käännän kanavaa jo Leppilammen mainoksesta, en pysty katsomaan mitään missä se on. Toinen samanlainen on Tom Cruise, pilaa leffan kun leffan.
Ei sillä pariutumisen kanssa ole tosin tekemistä. Minkä tietää jokainen, joka joskus on seurustellut. Ap ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vaalivaliokunta ùliùliùli, t@dotrtia,t@soterus. Miksi en saa talon 10 pllua, miksi, miksi,miksi. Miksi vaan tason-10 naiset antavat minulle kännissä plder, eli räväkkä, rillipäiset läsk*y. Mikdi en saa nuorta, kaunista ,hoikkaa pystyrintsists naista, vaikka oma tadoni on (omasta mielestäni) 11
Niinpä. Sitä paitsi nainen ON aina miestä tasokkaampi. Nainen joutuu kuitenkin aina tyytymään niin onhan se tärkeää valita edes paras tarjolla oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash -ihminen on muutakin kuin ulkonäkö.Niinp, miten kukaan pystyy pisteyttämään noin tarkkaan? Siihen täytyisi olla tarkat kriteerit, että tuollainen mitenkään onnistuisi eikä mitään mutu heittelyä ja se sitten vain on niin.
Eipä täällä ole saatu vastausta edes iän merkitykseen tasoteoriassa eli kilpailevatko tosiaan 26- ja 60-vuotias mies samalla asteikolla. Ihan maalaisjärki osaa kertoa, että 20+ naiselle sitä vanhempaa miestä ei ole olemassakaan, mutta 50+ naiselle hän voi olla täysi kymppi.
Miten jotakin voi noin kovasti koskettaa ikääntyneen eläkeläisen naisseikkailut? Joo onhan näitä jotka antaa rahaa nuorille naisille. En kuitenkaan yleistäisi. Yhdestä 66v. papasta kuulin joka toi aasialaisen missin. Äijällä sattui olemaan liikenevää jonka päätti kuluttaa. Se siitä
Vierailija kirjoitti:
Hyi, mä käännän kanavaa jo Leppilammen mainoksesta, en pysty katsomaan mitään missä se on. Toinen samanlainen on Tom Cruise, pilaa leffan kun leffan.
Ei sillä pariutumisen kanssa ole tosin tekemistä. Minkä tietää jokainen, joka joskus on seurustellut. Ap ei tiedä.
Sama. TTK on hyvä ohjelma niinpä katson sitä Leppilammesta huolimatta.
Tom Cruise pääosassa elokuvassa= ei kiinnosta koko elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Muuten uskon kaiken, mutta ap ei kyllä ole 8.5 :D 8.5 on helppo saada naisia. 10 on nuori Johnny Depp, 9 on Mikko Leppilampi, 8 on esim. Jasper Pääkkönen. Jos ap:n on vaikea saada naisia niin ap on ehkä korkeintaan 7 tai sitten ap:lla on huonot kuvat tai profiiliteksti.
Naisena tunnistan kyllä ilmiön ja pakko myöntää että olin itsekin aiemmin hieman tuollainen. Sitten tajusin alkaa harrastaa liikuntaa ja muuttamaan tyyliäni luonnollisemmaksi ja yhtäkkiä aloin saada niitä miehiä joita tavoittelin :) jotkut naiset eivät tätä tajua tai halua myöntää, suurin osa naisista tajuaa tämän 25-30-vuotiaina ja joko laihduttavat tai useammin madaltavat rimaa
Todistetusti:
- naisten silmissä alle 80% miehistä ylittää keskitason
- naisten silmissä alle 1% miehistä on hyvin komeitaOn ihan kiistatonta että naiset arvioivat miesten tason hutiin, kenties koska naiset on biologisesti ohjelmoitu etsimään keskitason selkeästi ylittävää miestä (joka tietysti sitten hedelmöittää useita naisia ja pitää haaremia).
Tinderin tilastot näyttävät saman. n. 88% miehistä on lähes näkymättömiä.
Sekin on aika kiistatonta, että kumppanin ulkonäkö on miehille tärkeämpää, kuin naisille.
Sellaista tutkimusta on olemassa, joka aika vahvasti viittaa siihen, että silloin kun seksuaalisen mielenkiinnon kohteena ovat miehet, ulkonäön puunaaminen korostuu koska se on se asia mihin miehet kiinnittävät huomiota. Koskee siis myös homomiehiä.
Tämä onkin aika hupaisa ajatus. Nämä palstamiehet, jotka haaveilevat ekstroverteista fitness-kissoista ja ylipäänsä suosituista naisista, ovat itse heidän vastakohtansa. Voivat olla hoikkia ja sporttisia, kyllä, mutta kuinka moni heistä jaksaisi sellaista elämää, jossa tänäänkin oltaisiin sen sporttimimmin kavereiden kanssa istumassa iltaa; huomenna tehtäisiin yhdessä brunssia, iltapäivällä juotaisiin lattea jossain stadin tunnetussa kahvilassa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mitä mieltä nämä laasaslaiset olisivat minusta ja miesystävästäni, joka muuten on ainoa ihminen jonka kanssa olen ollut intiimissä suhteessa. Kumpikin meistä on pienituloinen, ja kummankaan ulkonäkö ei vastaa ainakaan sitä, mitä nämä laasaslaiset pitävät ainoana oikeana. Toisaaltahan he voisivat ajatella, että olemme samaa tasoa, siis tasoteoria toimii, mutta kun toisaalta heidän uskontonsa mukaan emme olisi voineet päätyä yhteen koska minähän olisin heidän mukaansa nytkin etsimässä jostain Tinderistä miehiä, jotka eivät ikinä kelpuuttaisi kaltaistani naista muuhun kuin korkeintaan yhdeksi illaksi eikä iso osa siihenkään.
Älä rakas sisko nuoleskele trolleja ja hae heidän hyväksyntäänsä. Me muut naiset kärsimme tuosta.
Ei tuota missään nuoleskelumielessä kysytty, enkä todellakaan hae näiden lahkolaisten hyväksyntää, vaan kysyin tuota siksi, että olisi oikeasti mielenkiintoista nähdä, miten tämä porukka saisi meidät väännettyä esimerkiksi uskonkappaleidensa paikkansapitävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"EIku ne on 7-8 miehiä!"
Kotoaan poistumalla saattaa onnikin potkaista.Kappas, näitä pareja on siis useampikin. Nämä tuntemani ovat kyllä ihan perusduunareita ja palkollisia.
Nainen on ihan palkkalistoilla. Yrittäjä on nimensä mukaisesti yrittäjänä. Tekee kovasti hommia palkkansa eteen. Tosiaan, sopivat toisilleen ja kannustavat toinen toisiaan etenemään urallaan.