En edes ymmärtänyt kuinka äärimmäistä naisten hypergamia voi olla, ennen kuin itse pääsin sinne toiselle puolelle tilannetta tarkastelemaan
Aina saa kuulla tästä naisten hypergamiasta, ja miten he pariutuvat vain ylöspäin.
Olin ajatellut että ehkä se pitää hieman paikkansa, mutta en ikinä arvannut kuinka pahasta olin vähätellyt asiaa.
Onpas tuttavapiirissäni sellainen saapastakin tyhmempi, naamaltaan kauniisti sanottu haastava, meikkaa ERITTÄIN runsaasti, kroppa on sellainen läskiin kallistuva laihaläski = ei mitään muotoja, ja näyttää siltä että ei ole ikinä liikkunut...Vapaat menee "jet set" -tyylisesti pintaliitoa tavoitellen jossain kaivohuonella, tai siellä helsingin saunalaiturilla, jossa muoviset ihmiset kokoontuu. (en nyt muistan nimeä)
Tämä nainen on ollut piiitkään sinkkuna, vaikka on mielestäni koko ajan ollut "haku päällä". Joskus olen hieman miettinyt että mikähän siinä on ettei edes kunnollista tapailusuhdetta löydy.
Noh, sattui niin että erään kerran päädyimme keskustelun kautta tarkastelemaan hänen tinderiään, ja olin kuin puulla päähän lyöty;
Hänen tindermatchinsa olivat KAIKKI jotain 9-10 miehiä, ja niitä ei ollut yhtä tai kahta, vaan lukemattomia.
Hän avasi muutaman profiilin auki ja näin enemmän kuvia...Ymmärsin heti että nämä miehet olivat NIIN paljon tämän naisen yläpuolella, että nainen ei ikinä kelpaisi heille muuta kuin hätäpanoksi.
Ja samalla myös tajusin miksi nainen ei ole vuosiin suhdetta löytänyt; Aivan vääristynyt kuva omasta tasosta, jota vielä nämä tasokkaiden miesten antamat tykkäykset vahvistavat.
Tämä nainen kyllä näyttää kuvissaan hieman paremmalta kuin livenä, se täytyy myöntää.
Nyt en enää ihmettele miksi esimerkiksi minun (olen n 8-8.5mies) on niin vaikea saada Tinderissä yhtään minkäänlaisia matcheja...
Kommentit (331)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Muuten uskon kaiken, mutta ap ei kyllä ole 8.5 :D 8.5 on helppo saada naisia. 10 on nuori Johnny Depp, 9 on Mikko Leppilampi, 8 on esim. Jasper Pääkkönen. Jos ap:n on vaikea saada naisia niin ap on ehkä korkeintaan 7 tai sitten ap:lla on huonot kuvat tai profiiliteksti.
Naisena tunnistan kyllä ilmiön ja pakko myöntää että olin itsekin aiemmin hieman tuollainen. Sitten tajusin alkaa harrastaa liikuntaa ja muuttamaan tyyliäni luonnollisemmaksi ja yhtäkkiä aloin saada niitä miehiä joita tavoittelin :) jotkut naiset eivät tätä tajua tai halua myöntää, suurin osa naisista tajuaa tämän 25-30-vuotiaina ja joko laihduttavat tai useammin madaltavat rimaa
Todistetusti:
- naisten silmissä alle 80% miehistä ylittää keskitason
- naisten silmissä alle 1% miehistä on hyvin komeitaOn ihan kiistatonta että naiset arvioivat miesten tason hutiin, kenties koska naiset on biologisesti ohjelmoitu etsimään keskitason selkeästi ylittävää miestä (joka tietysti sitten hedelmöittää useita naisia ja pitää haaremia).
Tinderin tilastot näyttävät saman. n. 88% miehistä on lähes näkymättömiä.
Sekin on aika kiistatonta, että kumppanin ulkonäkö on miehille tärkeämpää, kuin naisille.
Sellaista tutkimusta on olemassa, joka aika vahvasti viittaa siihen, että silloin kun seksuaalisen mielenkiinnon kohteena ovat miehet, ulkonäön puunaaminen korostuu koska se on se asia mihin miehet kiinnittävät huomiota. Koskee siis myös homomiehiä.
Kyllä ne naiset ovat miehiä pinnallisempia nykypäivänä. Mies ei pääse jatkoon esim. vääränvärisen paidan tai vääränlaisten kenkien takia. Tai sitten jos miehellä ei ole sitä viimeisen muodin mukaista kampausta.
Lisäksi naisille ei riitä vain se tip top -huoliteltu ulkonäkö, vaan KAIKKI muutkin osa-alueet pitää olla kunnossa; Työ, varallisuus, status, oikeanlainen kaveripiiri, hyvät harrastukset.
Jos nainen ei pääse leuhkimaan kavereilleen miehellään, ei nainen tee miehellä mitään.
Ja tämän myöntäminen naisille on aivan ylivoimaisen vaikeaa kuten peukutuksistakin näkee. Naisissa tämä piirre valehdella itselleen tai oikeastaan ympäristölle enemmänkin on kenties kaikkein vastenmielisin. Miksi se on niin vaikeaa myöntää vaikka tämä hypergamia on tieteellisesti todistettu satoja kertoja?
Mitä miehien harjoittama ulkonäkökeskeisyys on? Sitä parempaa valikointia 😅
Kysymällä mihin perustuu naisten tasot saamme jo vastauksen. Pelkkään ulkonäköön mutta se ei ole pinnallista kun miehet saa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jantterit jotka jaksatte istua viikon parhaana pariutumisiltana täällä saarnaamassa meille 40+ perheenäideille, eikö ikinä tunnu siltä että fddu olen so last season? Tämä on käymässä tosi wanhaksi?
Ei tämä aihe näytä vanhenevan, sillä naisten hypergamia vaih kiihtyy kvartaali kvartaalilta.
Koskahan te naiset puolestanne ymmärtäisitte myöntää ilmiselvät asiat, jotka on ihan tieteellisestikin todistettu jo kymmeniä, ellei satoja kertoja?
Naiset voisivat tosiaan lakata väittämästä mustaa valkoiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jantterit jotka jaksatte istua viikon parhaana pariutumisiltana täällä saarnaamassa meille 40+ perheenäideille, eikö ikinä tunnu siltä että fddu olen so last season? Tämä on käymässä tosi wanhaksi?
Ei tämä aihe näytä vanhenevan, sillä naisten hypergamia vaih kiihtyy kvartaali kvartaalilta.
Koskahan te naiset puolestanne ymmärtäisitte myöntää ilmiselvät asiat, jotka on ihan tieteellisestikin todistettu jo kymmeniä, ellei satoja kertoja?
Sinäkin osaat siis vastata edelliselle esitettyyn kysymykseen koskien noiden miesten naisia.
Millaiset naiset heillä on? Kuvaile ja kerro taso. Kerro myös mihin näiden naisten taso perustuu.
Minä en ikinä alkaisi rahasta 60-vuotiaan rikkaan miehen kanssa. Mutta jostain syystä minä en ole "naiset" vaan se psykopaattinen ja/tai frigidi nainen joka laittaa rahan rakkauden edelle.
Julkkisten ulkonäön arvioinnillahan ei ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Se on aivan sama ketä julkkista pidän jumalaisen kauniina, kun en ole hakeutumassa hänen kanssaan parisuhteeseen.
Parisuhteeseen taas vaikuttaa aika moni seikka mistä ainakaan minä en ole itsekään edes tietoinen. Sitä vain rakastuu johonkin tai sitten ei rakastu.
P.S En oikein tykkää tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo?
Edellisellä sivulla sanottiin olevan tietoisia ammattitason naisista. Heille on olemassa nimikin: professional dater. Pro deittaaja kutsuu itseään mielummin kotirouvaksi tai vaimoksi. Mutta joo, heitä on tosiaan olemassa ja heille löytyy hinta.
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten ulkonäön arvioinnillahan ei ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Se on aivan sama ketä julkkista pidän jumalaisen kauniina, kun en ole hakeutumassa hänen kanssaan parisuhteeseen.
Parisuhteeseen taas vaikuttaa aika moni seikka mistä ainakaan minä en ole itsekään edes tietoinen. Sitä vain rakastuu johonkin tai sitten ei rakastu.
Siksi minä rankaan kaikki julkkikset alas. Sitä luokatonta luokkaa koska en minä heidän kanssaan halua olla.
Mikä taitaa olla vaikeaa aplle ja kavereille koska heille tunteet on vieras käsite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi minä rankaan kaikki julkkikset alas. Sitä luokatonta luokkaa koska en minä heidän kanssaan halua olla.
Mikä taitaa olla vaikeaa aplle ja kavereille koska heille tunteet on vieras käsite.
Jepsista pepsistä. Itse asiassa julkkiksen kanssa seurustelu olisi todellisuudessa varmaan todella raskasta. Joten ei mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Muuten uskon kaiken, mutta ap ei kyllä ole 8.5 :D 8.5 on helppo saada naisia. 10 on nuori Johnny Depp, 9 on Mikko Leppilampi, 8 on esim. Jasper Pääkkönen. Jos ap:n on vaikea saada naisia niin ap on ehkä korkeintaan 7 tai sitten ap:lla on huonot kuvat tai profiiliteksti.
Naisena tunnistan kyllä ilmiön ja pakko myöntää että olin itsekin aiemmin hieman tuollainen. Sitten tajusin alkaa harrastaa liikuntaa ja muuttamaan tyyliäni luonnollisemmaksi ja yhtäkkiä aloin saada niitä miehiä joita tavoittelin :) jotkut naiset eivät tätä tajua tai halua myöntää, suurin osa naisista tajuaa tämän 25-30-vuotiaina ja joko laihduttavat tai useammin madaltavat rimaa
Todistetusti:
- naisten silmissä alle 1% miehistä on hyvin komeitaOn ihan kiistatonta että naiset arvioivat miesten tason hutiin, kenties koska naiset on biologisesti ohjelmoitu etsimään keskitason selkeästi ylittävää miestä (joka tietysti sitten hedelmöittää useita naisia ja pitää haaremia).
Sekin on aika kiistatonta, että kumppanin ulkonäkö on miehille tärkeämpää, kuin naisille.
Sellaista tutkimusta on olemassa, joka aika vahvasti viittaa siihen, että silloin kun seksuaalisen mielenkiinnon kohteena ovat miehet, ulkonäön puunaaminen korostuu koska se on se asia mihin miehet kiinnittävät huomiota. Koskee siis myös homomiehiä.
Kyllä ne naiset ovat miehiä pinnallisempia nykypäivänä. Mies ei pääse jatkoon esim. vääränvärisen paidan tai vääränlaisten kenkien takia. Tai sitten jos miehellä ei ole sitä viimeisen muodin mukaista kampausta.
Lisäksi naisille ei riitä vain se tip top -huoliteltu ulkonäkö, vaan KAIKKI muutkin osa-alueet pitää olla kunnossa; Työ, varallisuus, status, oikeanlainen kaveripiiri, hyvät harrastukset.
Jos nainen ei pääse leuhkimaan kavereilleen miehellään, ei nainen tee miehellä mitään.
Ja tämän myöntäminen naisille on aivan ylivoimaisen vaikeaa kuten peukutuksistakin näkee. Naisissa tämä piirre valehdella itselleen tai oikeastaan ympäristölle enemmänkin on kenties kaikkein vastenmielisin. Miksi se on niin vaikeaa myöntää vaikka tämä hypergamia on tieteellisesti todistettu satoja kertoja?
Miten se hypergamia on todistettu? Mene prismaan, katso ympärillesi. Pariskunnat ovat aika tasaisia ja toistensa tasoisia.
Ja miksi ihmeessä ne tason 10 miehet pariutuisivat vaikka tason 7 naisen kanssa, jos kerran tasot ovat luokiteltavissa tieteellisesti? Vai olisiko kyse siitä että tasoja on, mutta ne ovat enemmän henkilökohtaisia ja vaikeammin määriteltävissä kuin kuvittelette?
Otetaan nyt esimerkiksi uusin fiksaationi punapartaisiin miehiin. Näin Gotin henkilön ja ihastuin hänen ulkonäköönsä, sen jälkeen olen arvioinut varmaankin jokaisen punapartaisen miehen tästä johtuen paremman näköiseksi kuin ehkä ennen olisin. Ja tämä tapahtuu jokaiselle ihmiselle jatkuvasti, meidän mieltymyksemme muokkautuvat kokemustemme kautta.
Esim minulle naisena olisi 10 mies Jason Momoa. Leppilampi olisi minulle 7 mies. 10 mies olisi myös mainittu punaparta Kristofer Hivju. Ketjussa aiemmin mainittu John Krasinski olisi minulle 6 ja Chris Hemsworth 8. Herra Ylppö 8, Tom Hardy 9 Pääkkönen 6 jne
En epäile tasojen olemassaoloa, mutta mitään yhtenäistä linjaa on turha yrittää sieltä etsiä.
Avaan hinnalla varustettujen syitä:
1. Maksamalla pääset jonossa ohi
2. Maksun kautta varmistat tyytyväisyyden sekä rinnalla seisomisen
3. Saadulla korvauksella toinen voi ostaa kauneutta ylläpitäviä ruokia ja vitamiineja. Vaatteet uusiutuu tiuhempaan tahtiin, samoin naama kiitos meikkien&ihonhoitotuotteiden
4. Lasten saapuessa taloon tämä pystyy panostamaan itsensä lisäksi lapsien hyvinvointiin, koska naisen tarvitsee keskittyä lähinnä kotiäitinä oloon ja siinä sivussa viihdyttämään miestään.
5. Mitä joustavampi mies on sitä varmemmin suhde kestää.
6. Summa summarum, kyse on miehestä ja miehen hyvinvoinnista. Korvaus on täten oikeutettua. Myönnettäköön saatu määrä ei useinkaan korvaa menetettyjä työvuosia. Sen tähden nuo naiset suorastaan vaatii rahallisesti vakaata ja sitoutuvaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa mielestäni Leppilampi ja Pääkkönen molemmat yleisesti ottaen ovat kympin miehiä, vaikka katsottaisiin vain ulkonäköä eikä muuta persoonallisuutta tai saavutuksia.
"EIku ne on 7-8 miehiä!"
T: palsvan naiset.
Eipä se mitään, hyvin vain havainnollistatte oman hypergamianne.
Ja taas vaihteeksi naisten mielipiteellä tai mistä pitävät ei ole väliä. Miehet saavat päättää naisten puolesta ja sitten itkevät kun päättivät itse että naiset tykkää vääristä asioista.
Niinpä. Ja Leppilammen ja varsinkin Pääkkösen kohdalla julkisuus vaikuttaa paljon. Jos Pääkkönen olisi tavis, eivät häntä hehkuttavat palstan miehet pitäisi häntä mitenkään erityisen hyvännäköisenä vaan laskivat hänet siihen tavismiesten joukkoon josta kuulemma kukaan nainen ei voi kiinnostua. Ja Leppilampi erottuu Suomessa joukosta, mutta esimerkiksi Ranskassa on niin paljon todella hyvännäköisiä miehiä,8 että ei hän siellä erottuisi.
Kaikkein hyvännäköisimmät ihmiset joita olen nähnyt, molemmista sukupuolista, ovat olleet ihan muita kuin julkkiksia.
No sehän on ollut jo pitkään täysin päivänselvää että miehessä eniten painaa varallisuus ja status. Ulkonäkö tulee sitten heti niiden jälkeen.
Taitaisi räikkösenkin naiset olla "hieman" eri kaliiberia, jos hän olisi joku autonkorjaaja
Ensin kyllä jankutit ihan puhtaasti ulkonäöstä, että esimerkiksi Pääkkönen olisi täydellinen ihan jo sen suhteen.
Miehessä tärkeimmät ominaisuudet naisille ovat tunnetusti 1. Raha 2/3 Status ja julkisuus 4. Ulkonäkö
Sen voi ihan jokainen todeta kun katsoo millaiset naiset ovat 60v rikkailla julkimomiehillä, ja sitten millainen nainen on sillä mukavalla, komealla, huumorintajuisella ja lojaalilla 30v sähköasentajalla
Tunnen muuten tuollaisen sähköasentajan. Sen vaimo on puoliksi ulkomaalainen (en viitsi mainita maata tunnistettavuuden mahdollisuuden vuoksi), pitkä, hoikka, nuorempana toiminut mallina. Ovat oikein onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Todistetusti:
Oot kyllä oikea onnenpoika, kun sun ei edes tartte olla vastenmielisten naisten kanssa missään oikeissa tekemisissä. Naiset sitten taas pitävät sinusta täsmälleen yhtä vähän kuin sinä heistä, joten kaikki voittavat.
Oikeasti ihan pirun sairasta "haluta" jotain mistä/kenestä ei edes pidä (mitä/ketä vihaa ja halveksii) noin paljon.
Tajuatko ap, että olet pelkästään naurettava? Istut kotona itkemässä, taas kerran. Samat valheet joka kerta.
Epämiellyttävät eivät pariudu onnellisesti, maailmassa on siis oikeutta. Nolla tulos=nolla mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Todistetusti:
Miten se hypergamia on todistettu? Mene prismaan, katso ympärillesi. Pariskunnat ovat aika tasaisia ja toistensa tasoisia.
Ja miksi ihmeessä ne tason 10 miehet pariutuisivat vaikka tason 7 naisen kanssa, jos kerran tasot ovat luokiteltavissa tieteellisesti? Vai olisiko kyse siitä että tasoja on, mutta ne ovat enemmän henkilökohtaisia ja vaikeammin määriteltävissä kuin kuvittelette?
Otetaan nyt esimerkiksi uusin fiksaationi punapartaisiin miehiin. Näin Gotin henkilön ja ihastuin hänen ulkonäköönsä, sen jälkeen olen arvioinut varmaankin jokaisen punapartaisen miehen tästä johtuen paremman näköiseksi kuin ehkä ennen olisin. Ja tämä tapahtuu jokaiselle ihmiselle jatkuvasti, meidän mieltymyksemme muokkautuvat kokemustemme kautta.
Esim minulle naisena olisi 10 mies Jason Momoa. Leppilampi olisi minulle 7 mies. 10 mies olisi myös mainittu punaparta Kristofer Hivju. Ketjussa aiemmin mainittu John Krasinski olisi minulle 6 ja Chris Hemsworth 8. Herra Ylppö 8, Tom Hardy 9 Pääkkönen 6 jne
En epäile tasojen olemassaoloa, mutta mitään yhtenäistä linjaa on turha yrittää sieltä etsiä.
Minulla on myös muutamia henkilökohtaisia preferenssejä joiden johdosta saatan yliarvioida jonkun haluttavuutta, jos osuvat tähän (ei ole pituus)
Ne ovat myös sellaisia, joita ei läheskään kaikki naiset todellakaan allekirjoittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on kasvoiltaan 8, mutta seksikkyydeltään (huom! Minulle, ei muille naisille) 0.
Pääkkönen kasvoiltaan 7, seksikkyydeltään 0.
Momoa kasvoiltaan 8, seksikkyydeltään 0.
Kenestä sitten pidän? John Krasinski, kasvot 7, seksikkyys 10. Andy Samberg, kasvot 9, seksikkyys 12. Chris Martin, kasvot 9, seksikkyys 9.
Pidän poikamaisista, hauskoista miehistä. Jokaisella on oma makunsa, mutta aina yritetään laittaa kaikki samaan nippuun. Ei sellainen vain onnistu.
Laitoin ensimmäisen nimen googleen, ja kuvissa komeili metsästäjänsilmäinen, tumma ja klassisen maskuliininen partamies, jonka pituus on yllättäen 191cm.
Miten se voi olla kuinka te naiset kuvaatte suosikkimiehiänne ihan täysin eri tavalla ("poikamainen", "karhea", "miehekäs", "söpö") ja silti ne suosikkimiehet ovat ihan samannäköisiä???
Ainoana erona parta-ja hiustyyli tai pukeutuminen.
Niin siis John Krasinski? Hän on parhaimmillaan The Officen Jiminä:
https://images.app.goo.gl/tg9WCueZmtG6PhEc8
https://images.app.goo.gl/PWjnbka9djv77j6E8
Pitkä hän kyllä on, mutta sitten mainitsemani Andy Samberg on 177cm ja Chris Martin 185 cm. Katsos kun sellaista se on että ihmiset ovat eri mittaisia. Kumma juttu.
Ja mitkät helvetin metsästäjänsilmät?? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppilampi on kasvoiltaan 8, mutta seksikkyydeltään (huom! Minulle, ei muille naisille) 0.
Pääkkönen kasvoiltaan 7, seksikkyydeltään 0.
Momoa kasvoiltaan 8, seksikkyydeltään 0.
Kenestä sitten pidän? John Krasinski, kasvot 7, seksikkyys 10. Andy Samberg, kasvot 9, seksikkyys 12. Chris Martin, kasvot 9, seksikkyys 9.
Pidän poikamaisista, hauskoista miehistä. Jokaisella on oma makunsa, mutta aina yritetään laittaa kaikki samaan nippuun. Ei sellainen vain onnistu.
Laitoin ensimmäisen nimen googleen, ja kuvissa komeili metsästäjänsilmäinen, tumma ja klassisen maskuliininen partamies, jonka pituus on yllättäen 191cm.
Miten se voi olla kuinka te naiset kuvaatte suosikkimiehiänne ihan täysin eri tavalla ("poikamainen", "karhea", "miehekäs", "söpö") ja silti ne suosikkimiehet ovat ihan samannäköisiä???
Ainoana erona parta-ja hiustyyli tai pukeutuminen.
Tässäkö on ne mystiset metästäjän silmät?
https://www.biography.com/.image/c_fit%2Ccs_srgb%2Cfl_progressive%2Cq_a…
Olenkin usein miettinyt mitkä ihmeet ne on.
Hahaha samaa minäkin juuri pohdin! Ihan John, ihanat silmät. Kertakaikkisen söpö mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa mielestäni Leppilampi ja Pääkkönen molemmat yleisesti ottaen ovat kympin miehiä, vaikka katsottaisiin vain ulkonäköä eikä muuta persoonallisuutta tai saavutuksia.
"EIku ne on 7-8 miehiä!"
T: palsvan naiset.
Eipä se mitään, hyvin vain havainnollistatte oman hypergamianne.
Ja taas vaihteeksi naisten mielipiteellä tai mistä pitävät ei ole väliä. Miehet saavat päättää naisten puolesta ja sitten itkevät kun päättivät itse että naiset tykkää vääristä asioista.
Niinpä. Ja Leppilammen ja varsinkin Pääkkösen kohdalla julkisuus vaikuttaa paljon. Jos Pääkkönen olisi tavis, eivät häntä hehkuttavat palstan miehet pitäisi häntä mitenkään erityisen hyvännäköisenä vaan laskivat hänet siihen tavismiesten joukkoon josta kuulemma kukaan nainen ei voi kiinnostua. Ja Leppilampi erottuu Suomessa joukosta, mutta esimerkiksi Ranskassa on niin paljon todella hyvännäköisiä miehiä, että ei hän siellä erottuisi.
Kaikkein hyvännäköisimmät ihmiset joita olen nähnyt, molemmista sukupuolista, ovat olleet ihan muita kuin julkkiksia.
No sehän on ollut jo pitkään täysin päivänselvää että miehessä eniten painaa varallisuus ja status. Ulkonäkö tulee sitten heti niiden jälkeen.
Taitaisi räikkösenkin naiset olla "hieman" eri kaliiberia, jos hän olisi joku autonkorjaaja
Räikkönen on söpö ja hyvin säilynyt. Kasi plussa puhtaasti ulkonäöllisesti.
Ja toisaalla valitetaan että naiset aina rakastuu renttuihin ja ties mihin ruokkoamattomiin alkoholisteihin. Aina ne kivat, komeat ja vakavaraiset ovat näissä yhteyksissä ihmettelemässä, että mikä on kun ei kelpaa. Minäpä kerron. Tuon sielunlaadun, joka riivaa miehen ruikuttamaan netissä omaa erinomaisuuttaan ja ihmettelemään, miksi ei silti kelpaa naisille plus kaiken siihen liittyvän markkinatalous- ja hypergamiateoretisoinnin haistaa kilometrin päähän. Tuollaiset miehet ovat yksinkertaisesti vastenmielisiä, enkä ainakaan minä halua sellaista. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Ja tästä näemmekin naisten ajatusmaailman mahdottomuuden
"jasper pääkkönen on 8" ::DDDDD
Ei ihme että syntyvyys laskee kuin lehmän häntä, eikä pareja enää mudosteta.
Jokainen nainen vaatii sitä Jason Momoaa kun teknologia on näennäisesti tuonut sen niin lähelle naista, puhelimen näytölle. Ja seuraahan nainen tätä instassakin
Kyllä se Momoa on teidän miesten ihanne. En itse ole vieläkään googlettanut, miltä hän näyttää, eikä minulla liioin ole tietoa, mikä ja kuka hän on miehiään. Näyttelijä? Urheilija? Muusikko? En ole ikinä kuullut yhdenkään naispuolisen ystäväni mainitsevan tuota nimeä, näen sen vain ja ainoastaan tällä palstalla.