En edes ymmärtänyt kuinka äärimmäistä naisten hypergamia voi olla, ennen kuin itse pääsin sinne toiselle puolelle tilannetta tarkastelemaan
Aina saa kuulla tästä naisten hypergamiasta, ja miten he pariutuvat vain ylöspäin.
Olin ajatellut että ehkä se pitää hieman paikkansa, mutta en ikinä arvannut kuinka pahasta olin vähätellyt asiaa.
Onpas tuttavapiirissäni sellainen saapastakin tyhmempi, naamaltaan kauniisti sanottu haastava, meikkaa ERITTÄIN runsaasti, kroppa on sellainen läskiin kallistuva laihaläski = ei mitään muotoja, ja näyttää siltä että ei ole ikinä liikkunut...Vapaat menee "jet set" -tyylisesti pintaliitoa tavoitellen jossain kaivohuonella, tai siellä helsingin saunalaiturilla, jossa muoviset ihmiset kokoontuu. (en nyt muistan nimeä)
Tämä nainen on ollut piiitkään sinkkuna, vaikka on mielestäni koko ajan ollut "haku päällä". Joskus olen hieman miettinyt että mikähän siinä on ettei edes kunnollista tapailusuhdetta löydy.
Noh, sattui niin että erään kerran päädyimme keskustelun kautta tarkastelemaan hänen tinderiään, ja olin kuin puulla päähän lyöty;
Hänen tindermatchinsa olivat KAIKKI jotain 9-10 miehiä, ja niitä ei ollut yhtä tai kahta, vaan lukemattomia.
Hän avasi muutaman profiilin auki ja näin enemmän kuvia...Ymmärsin heti että nämä miehet olivat NIIN paljon tämän naisen yläpuolella, että nainen ei ikinä kelpaisi heille muuta kuin hätäpanoksi.
Ja samalla myös tajusin miksi nainen ei ole vuosiin suhdetta löytänyt; Aivan vääristynyt kuva omasta tasosta, jota vielä nämä tasokkaiden miesten antamat tykkäykset vahvistavat.
Tämä nainen kyllä näyttää kuvissaan hieman paremmalta kuin livenä, se täytyy myöntää.
Nyt en enää ihmettele miksi esimerkiksi minun (olen n 8-8.5mies) on niin vaikea saada Tinderissä yhtään minkäänlaisia matcheja...
Kommentit (331)
Taasko tämä naisvihasekopään lanka on kaivettu esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlaumoissakin vain parhaat yksilöt lisääntyy, ainakin tehokkaimmin.. ja usein kaikki naaraat ja parhaat urokset.
Koko lauma ja laji kärsii jos heikommat ja surkeat urokset pääsisivät lisääntymään.
Se on vain kristinuskon luomaa keinotekoista tasajakoa että parit menisivät 1+1... tällainen järjestely vähentää sotimishalukkuutta ja pitää miesjoukot aisoissa.
Niin eihän tässä mitään. Naisilla on vaan vähän hakusessa se "parhaiden yksilöiden" määritelmä. Liikaa hyysäystä ja oman vastuun sysääminen yhteiskunnalle kummankin sukupuolen osalta mahdollistaa puliveivareiden elostelun. Ei parempina aikoina ollut edes mahdollista, että joku tervepäinen, urheilullinen töissäkäyvä maisteri olisi ollut sinkkuna vastentahtoaan. Nyt se on ihan normaalia.
Kyllähän sä voit hom
Jaksaa ihmetyttää ja naurattaakin nämä lompakkojutut. Omissa laajoissa tuttavapiireistä kun ei tule mieleen ketään, joka olisi nainut puolisonsa rahankiilto silmissä.
Jos nyt joku Belorffi on rahan perään, niin miksi ihmeessä siitä pitää tehdä yleistys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlaumoissakin vain parhaat yksilöt lisääntyy, ainakin tehokkaimmin.. ja usein kaikki naaraat ja parhaat urokset.
Koko lauma ja laji kärsii jos heikommat ja surkeat urokset pääsisivät lisääntymään.
Se on vain kristinuskon luomaa keinotekoista tasajakoa että parit menisivät 1+1... tällainen järjestely vähentää sotimishalukkuutta ja pitää miesjoukot aisoissa.
"Koko lauma ja laji kärsii jos heikommat ja surkeat urokset pääsisivät lisääntymään."
Jännää, että jätit pois sen, että kärsii myös silloin jos surkea nainen pääsee lisääntymään. Faktaa:
"Äidin geenit vaikuttavat aivokuoreen, isän geenit taas aivojen limbiseen järjestelmään, joka osallistuu autonomisten toimintojen, motivaation ja tunteiden säätelyyn. Limbisessä järjestelmässä syntyvät ihmisen selviytymistoiminnot, jotka liittyvät esimerkiksi seksiin, ruoka
Miksi sitten monet miehet preferoivat naisen ulkonäön älykkyyden edelle valitessaan kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä naisvihasekopään lanka on kaivettu esiin.
Naisvihamies lienee tehnyt sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koko lauma ja laji kärsii jos heikommat ja surkeat urokset pääsisivät lisääntymään."
Jännää, että jätit pois sen, että kärsii myös silloin jos surkea nainen pääsee lisääntymään. Faktaa:
"Äidin geenit vaikuttavat aivokuoreen, isän geenit taas aivojen limbiseen järjestelmään, joka osallistuu autonomisten toimintojen, motivaation ja tunteiden säätelyyn. Limbisessä järjestelmässä syntyvät ihmisen selviytymisto
Vaankun eivät preferoi. Kertapanoille ei ole älykkyyskriteereitä, kumppanille on. Harva nainen pääsee kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn taas, että kieltäytyisitkö yhden illan jutusta kauniin mallin kanssa, ettet loisi miesten hypergamiaa? Jos et, niin tämä valituksesi on tekopyhää.
Tekopyhää on lähinnä naisilta yrittää kieltää päivänselvää asiaa eli pyrkimystä naitha lotkhutella itseä tasokkaampia. Jos sitouttaminen ei onnistu, niin ollaan valmiina tappamaan koko kansa sukupuuttoon.
No kukapa ei haluaisi naida lotkutella itseään tasokkaampia? Miksi sen pitäisi olla vain miesten oikeus?
Ei naisten kuulu mitään vaatia. Pitää vaan olla tyytyväinen, jos joku huolii. Miehethän ne kuitenkin leivän pöytään kantaa. Että oletkos siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Äidin geenit vaikuttavat aivokuoreen, isän geenit taas aivojen limbiseen järjestelmään, joka osallistuu autonomisten toimintojen, motivaation ja tunteiden säätelyyn. Limbisess
Ihan höpöjuttuja puhut. Pois sieltä Ylilaudalta!
Jokainen saa tykätä millaisesta haluaa, riippumatta siitä onko itse samanlainen. Jos omat rahkeet ei riitä siihen mitä tavoittelee, ihminen on yksin. Paitsi miehet. Miehet tyytyy siihen mitä saa, ja valittaa miksei naiset tyydy. Siksi, että naisen on parempi olla yksin kun kumppanin kanssa joka ei kiinnosta. Miehet on niin epätoivoisia, että kuka tahansa kelpaa ettei tarvitse olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36664 kirjoitti:
Muuten uskon kaiken, mutta ap ei kyllä ole 8.5 :D 8.5 on helppo saada naisia. 10 on nuori Johnny Depp, 9 on Mikko Leppilampi, 8 on esim. Jasper Pääkkönen. Jos ap:n on vaikea saada naisia niin ap on ehkä korkeintaan 7 tai sitten ap:lla on huonot kuvat tai profiiliteksti.
Naisena tunnistan kyllä ilmiön ja pakko myöntää että olin itsekin aiemmin hieman tuollainen. Sitten tajusin alkaa harrastaa liikuntaa ja muuttamaan tyyliäni luonnollisemmaksi ja yhtäkkiä aloin saada niitä miehiä joita tavoittelin :) jotkut naiset eivät tätä tajua tai halua myöntää, suurin osa naisista tajuaa tämän 25-30-vuotiaina ja joko laihduttavat tai useammin madaltavat rimaa
Leppilampi menee kyllä 10- ja Pääkkönenkin 9-kategoriaan. Se että joku voi olla aina vielä vähän komeampi, ei varsinaisesti laske muiden komeiden komeutta.
Viestisi lähinnä alleviivaa naisten h
Pääkkönen nuorempana on tuolla 9-10, nykyään siellä 8-9
Minulle jäi epäselväksi, että onko AP:n mainitsema nainen sitten päässyt usein treffeille näiden useiden miesten kanssa?
Ei tämä sukupuolesta ole kiinni, ihan molemmista löytyy epärealismia, pinnallisuutta ja haihattelua.
Typerintä tässä on se, että ulkonäöllä on lopulta vain hyvin pieni osa rakkaussuhteessa. Se maailman komein tai kaunein voi olla täysin sopimaton itselle, ja sen lisäksi vielä ruma ihminen sisältä.
Pinnalliset ihmiset jäävät usein ilman pysyvää parisuhdetta, mutta suurin osa meistä ymmärtää, että luonne, arvot ym. merkkaa eniten, ja ollaan pitkissä liitoissa.