vaikeaa
vaikeaa on elämä, kun seksi ei tuo tyydytystä oman kumppanin kanssa. Olen 46v mies ja en tiedä miten pitäisi toimia. Olen puhunut puolisolle, mutta hän on niin rajoittunut. Pimeässä ja peiton alla pitäisi kaiken tapahtua.
Miksi minusta tuntuu siltä, että ainoa ratkaisu on etsiä vakinainen salasuhde, jotta oma pääni pysyisi kasassa? Vai hajoaako pää kokonaan, jos pettää? En haluaisi erota, koska muuten tulemme todella hyvin toimeen keskenämme...
Vinkkejä?
Kommentit (5)
Itselläni on ollut salarakas kaksi kertaa. Oma pää hajoaa siihen että olen ollut suunnattomasti rakastunut salarakkaaseen. Sitten kun ottaa kaikki elämän realiteetit huomioon niin on todella rankkaa. Lopulta se tylsä entinen käy vähemmän voimille.
Aloittaja...
siinäpä onkin haasteellinen tehtävä. Hankkia se salarakas!
Mistä niitä löytää? Jos netistä alkaa etsimään, niin mitenkähän luotettavaa porukkaa pyörii etsimässä salarakkaita? Jotenkin epätoivoista, mutta kait olen epätoivoinen... Jos uskaltaisi kysyä joltain puolitutulta tyylillä, että saanko kysyä ihanmitävaan luottamuksella....
äh
Mä oon ollut luotettava salarakas jo melkos pitkän ajan. Kyllä niitä voi löytyä, usko pois. Meitä on samassa tilanteessa olevia paljon. Se on sitten toinen juttu jos ja kun tunteet tulee mukaan et kannattaako satuttaa itseään ja toista enempää. Yksi elämä kuitenkin meillä kaikilla, nautitaan siitä!!!!!
Miksi sen pitää olla salasuhde? Miksi kumppanille pitää valehdella?
Jos seksi kumppanisi kanssa ei ole tyydyttävää, mutta parisuhde on muilta osin hyvä, niin miksi ei voisi tehdä niin, että käy panemassa toista ihan kumppanin tietäen ja hänen luvallaan? Jos tämä ei hänelle sovi, niin sitten haluatte parisuhteelta eri asioita, eikä suhdetta ole syytä jatkaa. Missään olosuhteissa ei ole hyväksyttävää järjestelmällisesti valehdella sille ihmiselle, jota väittää rakastavansa. Valehteleminen ei myöskään koskaan ole sen ihmisen etu, jolle valehdellaan, eikä hänen tai hänen tunteidensa suojelemista. Nämä ovat vain moraalittoman hyväksikäyttäjän tekosyitä.
älä hajota päätäs. hanki salarakas