Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikalapsille lähes poikkeuksetta periytyy kauniit piirteet kuten luonnonkiharat, pitkät ripset ym?

Vierailija
14.11.2020 |

Siinä sitten sekä sisko että veli repii hiuksiaan, eri syistä :D

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheen lapsista vain yksi alkoi kaljuuntua parikymppisenä - minä, katraan ainoa nainen. x(

Vierailija
2/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelehan luontoa, eikö eläinkunnassa uros ole yleensä koreampi, kuten uljaat leijonat tai ylväät riikinkukot. Ainoa poikkeus lienee hyönteiset, hämähäkit ja syvänmeren Kalat. Näissä naaras on huomiotaherättävämpi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee mieleen, että niinhän eläinkunnassakin lähes poikkeuksetta uroksille suodaan ne ulkoiset avut ja naaraat ovat vaatimattomman näköisiä. Ihmisiä on vaan ihan liikaa, ja ollaan kehitytty alkukantaisista vaistoista niin kauas, että nykyään naiset harmittelee olevansa "rumia" ja markkinoille tuutataan kymmenittäin filttereitä ja kyseenalaisia kauneushoitoja ja -leikkauksia, jotta sinäkin voit olla vallitsevien kauneusihanteiden mukainen.

Vierailija
4/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa älä muuta! Miehelläni on  tuuheat tummat luonnonkiharat, pitkät tummat ripset ja täyteläiset huulet (ihan suomalainen mies kuitenkin, vissiin vain jotain lappalaista perimää geeneissä), viidestä lapsestamme nämä on ovat  siirtyneet  vain ja ainoastaan esikoiselle, pojalle, joka nyt murrosiän kynnyksellä ei yhtään arvosta pusuhuulia ja muhkeita kiharoita! Ja siskoja harmittaa.  Tyttöraasut ovat saaneet ohuet maantienväriset hiukseni ja lyhyet vaaleat ripseni.  Ellei katsoisi miestäni, voisi luulla pojan olevan adoptoitu! Voihan geenilotto..

Vierailija
5/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelehan luontoa, eikö eläinkunnassa uros ole yleensä koreampi, kuten uljaat leijonat tai ylväät riikinkukot. Ainoa poikkeus lienee hyönteiset, hämähäkit ja syvänmeren Kalat. Näissä naaras on huomiotaherättävämpi

Ihmisillä tämä on jotenkin kulttuurin myötä kääntynyt päälaelleen. Naiset ovat tavallisesti ilman meikkiä, hiusten laittoa yms. varsin valjun ja huomiota herättämättömän näköisiä, kuten muillakin lajeilla tuppaa olemaan.

Vierailija
6/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa on ikävä huumorintaju.

Vierailija
7/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa yhtään jos miehet näyttävät paremmilta😉 . Olenkin kyllästynyt siihen että naisten pitäisi meikata yms yms

T. Hetero nainen

Vierailija
8/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ripset ovat luonnostaan pidemmät ja paksummat.

Vierailija
9/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen. Molemmilla kyllä vaaleat kiharat, mutta ainoastaan pojalla isot silmät, tummat ja kaarevat silmäripset sekä kulmakarvat. Tytär on paljon vaatimattomamman näköinen vaikka kaunis silti.

Vierailija
10/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi poikalasta ja esikoinen sai minulta suuret silmät, pitkät ripset, paksut hiukset yms. Hän on huomiota herättävän komea nyt yläasteikäisenä. Toinen pojista enemmän isänsä näköinen (kookas nenä ja muutenkin miehekäs ulkonäkö jo vauvana). Hänestä tulee varmasti aikuisena komea, niinkuin miehenikin.

Vierailija
11/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin suku on täynnä hollywodimaisen kauniita miehiä ja  naisia jotka näyttää kuulantyöntäjiltä. 

Vierailija
12/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohuet punaiset hiukset ja pisamia, miehellä paksut keskiruskeat hiukset. Kahden tytön joilla suora vaaleanruskea hiuslaatu jälkeen, saatiin poika kirkkaanpunaisilla kiharoilla XD

Vierailija
13/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on myös mun lapsuudenperheessä: veljelläni on luonnonkihara tukka, mulla suora, vaikkei ohut olekaan. Lihon paljon helpommin kuin veljeni. Olen roteva myös luustoltani, veljeni on aina ollut hoikan puoleinen. Veljelläni on ollut menestystä parisuhderintamalla, itse olen tullut useamman kerran jätetyksi. Kaikkea ei ehkä voi selittää ulkonäöllä tässä kohtaa, veljeni on myös avoimempi ja luonteeltaan sosiaalisempi. Mielenkiintoista on se, että meissä on aika paljon samaa näköä. 

Vierailija
14/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset suorittavat valinnan ja miehet tarvitsevat noita asioita ollakseen kelvollisia naisille.

Vierailija
15/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei haittaa yhtään jos miehet näyttävät paremmilta😉 . Olenkin kyllästynyt siihen että naisten pitäisi meikata yms yms

T. Hetero nainen

Nimenomaan jos naiset olis luonnollisesti kauniimpia, silloin ei tartteis meikata. Nyt täytyy meikata, että yltäis samalle tasolle miesten kanssa.

Vierailija
16/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne vaan miehellä kiinnittää enemmän huomiota. Oikeastihan luonnonkiharat ja tummat ripset on tasan yhtä yleiset kummallakin sukupuolella.

Omassa lapsuusperheessäni poika oli ainoa vaalearipsinen, tytöillä oli tummat piirteet.

Vierailija
17/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpsis. Kyllähän Suomikin on ihan täynnä valjuja ja kalpeita ei-minkään-laisia poikia. Äitinä nyt tietenkin olet ihastunut omaan lapseesi ja pidät häntä maailman parhaimpana. Ehkä jopa suosit poikaa tytön kustannuksella?

Koita keskittyä muihin kuin ulkoisiin juttuihin lapsissa, niin alkaa helpottaa.

Vierailija
18/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei  ole mikään komea (minun silmissäni toki on, muttei varmaan muiden),  hänellä kuitenkin on todella vihreät silmät ja mielettömät silmäripset! Molemmat poitsut peri nämä ja yhdistettynä minun kyömyyn noitanenääni (jota olen aina vihannut, ei sovi  naiselle yhtään)  ovat aika hiton komeita jannuja. 

Vierailija
19/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä tämä on jotenkin kulttuurin myötä kääntynyt päälaelleen. Naiset ovat tavallisesti ilman meikkiä, hiusten laittoa yms. varsin valjun ja huomiota herättämättömän näköisiä, kuten muillakin lajeilla tuppaa olemaan.

Sanopa muuta! Meikkaamaton, itseään laittamaton, lyhythiuksinen nainen on miehensä rinnalla usein valju ja mitäänsanomattoman näköinen. Vasta pitkät hiukset näyttävästi laitettuna ja huolellinen meikkaus saa naiseen näyttävyyttä. Juhlissa näitä upeita pareja näkee, mutta huom - miehillä valju puku päällä ja lyhyet hiukset ja ovat silti niin komeita vaimojensa rinnalla!

Vierailija
20/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheen lapsista vain yksi alkoi kaljuuntua parikymppisenä - minä, katraan ainoa nainen. x(

Ohut tukkasi ja/tai diffuusin hiustenlähtösi syy ei ole perinnöllistä varsinkaan tuossa iässä. Hiukset ovat cain ensimmäinen paikka, jonka kasvusta keho tinkii puutostilojen sattuessa. Geneettinen predispositio varmasti on kuten miehilläkin, mutta se ei tukkaasi vie ellet tee asioita pahasti väärin.

Eli käy mittauttamassa labrassa omegojen suhde, d-vitamiini ja ferritiini. Ala syömään tyhjään vatsaan luonnon c-vitamiinikompleksia ja b-vitamiinikompleksia erityisesti metyylifolaattia painottaen ja saat hiuksesi takaisin. T. Kemian laitos hki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän