Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeelliset vegaanit

Vierailija
14.11.2020 |

Onko vegaaneissa jotain muutakin erilaista kuin ruokavalio? Kysyn siksi koska niin monet kerrat kun tutustun uuteen ihmiseen joka on vegaani niin hyvin pian henkilö mainitsee että on vegaani. Mitä ihmettä? Näkö-tai kuulovamman mainitsemisen ymmärtäisin koska se vaikuttaa toinen toisensa ymmärtämiseen. Mutta miksi mun pitäisi tietää että joku on vegaani paitsi jos yritän ruokkia sitä? En itsekään kerro ihmisille olevani sekasyöjä. Ehkä pitäisi?
En mäkään esittele itseäni että hei, olen Liisa, sekasyöjä. Vaan hei, olen Liisa, uusi naapurisi/ työkaverisi/tms.
Juttelin yhden työkaverin kanssa ja mainitsin poikani. Työkaveri kysyi että onko poikani vegaani. Mitä vattua!
Olisi mielenkiintoista kuulla vegaanienkin kommentteja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ruoka on kuitenkin aika keskeinen asia ihmisen elämässä, joten kyllä se varmaan ennen pitkää tulee keskustelussa esille. 

T. Kasvissyöjä

Vierailija
2/3 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vegaanius EI ole ruokavalio vaan vegaani välttää käyttämättä mitään eläinkunnan tuotteita (kuten vaikkapa villaa ja nahkaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tiedän, että esim. työkaveri Anna tykkää thairuuasta ja että Matti taas tykkää syödä hampurilaisia. Jaana on taasen kala-allerginen ja naapurin Minna rakastaa kokkailua ylikaiken ja eilen kokkasi kanapataa. Miksi se ärsyttää, että joku kertoo olevansa vegaani enemmän kuin se että joku kertoo tykkäävänsä vaikka makaronilaatikosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi