Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstamiehet! Apua, seksistä kysymys!

Vierailija
11.03.2014 |

Kertokaa miehet, ja miksei asiasta tietävät naisetkin että mikä mun miehelle on tullut vaivaksi kun vaikeuksia laueta? Olemme olleet yhdessä vuosikausia, ja ikinä, ikinä ei ole ollut tätä ongelmaa, ennemminkin päinvastoin.

Mutta nyt raskausaikana seksi oli tosi tosi vähissä, joku räpellysyritys ja ei onnistunut. Synnytyksestä on jo toista vuotta ja seksielämä on palautunut, paitsi että minä teen aloitteet ja näitä "tyhjään" päättyneitä yrityksiä alkaa jo kertyä jokunen.

Mies valittaa väsymystä (töitä ja heräilevää lasta) ja kumia. Kumimerkkiä (ja tuli ostettu megapaketti) ja kumia ylipäätään. Mutta meillä on ollut se käytössä aina ilman ongelmia, että mikä mättää? Onko pillu löystynyt (kakkonen ei kelpaa, tarjottu on)? Väittää että pillu on kyllä ihan hyvä ("ihan hyvä"... ööö. Kiitos?) Vai onko sillä vauvakuume? Eikö mamma enää kiihota? Vai pääsikö se paljaan makuun sinä lyhyenä aikana kun vauvaa ehdittiin tehdä? Onko sillä oikeasti niin iso ero paljaaseen?!

Paljaalla se pistäis vaikka puoliväkisin, mutta kun se vaan ei nyt käy. En tiedä kuinka se päättyisi. Mitä hittoa tässä nyt eteen.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 16:58"]

http://jenseyatvajameh.files.wordpress.com/2008/07/the-ultimate-guide-to-anal-sex-for-women.pdf

[/quote]

On ihan helvetin tylsää, että työnnät tuota linkkiä joka ikiseen seksiongelma-ketjuun, edes lukematta viestejä. Mua kiinnostaa vasta, kun laitat linkin the ultimate guide to anal sex for men. Sen voin näyttää miehelleni, jos vaikka innostuisi.

Ei se pillu taida juuri kärsiä synnytyksestä jos vaan on hyvä kunto muuten... Sain tilaamani pallot, pienemmästä ja raskaammasta päästä, joita suositellaan nuorille ja synnyttämättömille naisille. Olen jo yli suositusiän ja aika vasta synnyttänyt, eikä näiden kanssa ole isompaa ongelmaa. Ehkä reilun tunnin päästä, jos kävelee, tekee kyykkyjä ym. alkoi tuntua rasitus selvemmin ja ensimmäinen pallo meinaa alkaa livetä... No hyvä, että on nyt koitettu, niin ei tarvitse ihan kamalasti huolia siitä, että onko vika kamalasti löystyneessä alakerrassa...

Taidan ostaa ne haastavat pikkupallot kohta perään, jos niiden kanssa pääsisi todella voimistelemaan ;) Vai laitanko ne sisään seuraavan kerran kun teen salilla kyykkytreenit, siinä olisi jännitystä kerrakseen ;) ap

Vierailija
62/70 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ne isommat kuulat ja pistin ne sisään, kun lähin kauppaan. Kauheeta oli, kun eivät yhtään pysyneet sisällä. Alko tekeen mieli, kun kaupassa tepasteli yksi tiukkapeppu komistus ja sit alapää liukastui. Siinä se sit olikin. Kumarruin pyllistämällä kohti alahyllyä ja sit siinä heti pullahti eka pallo pimpistä housuun. Piti siinä alkaa sitä painaan kädellä takas. Valvontahuoneessa varmaan joku setä ihmetteli, että mitä toi akka kaivaa jalkoväliään. Kai mä vaan sit olen niin horo sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisen värkki siitä synnytyksestä miksikään löysty (piste)

Meillä jo useampi lapsi ja värkki on palautunut joka synnytyksen jälkeen vuoden sisällä ihan entiselleen. Hieman saattaa värkin ulkonäkö muuttua repeämien tms. johdosta, mutta ei se menoa haittaa. Päinvastoin, mukava kun on vähän uusia ryppyjä.  Naisen näkökulmasta värkkiin saattaa tulla ompeleiden kohdalle jotain kipuilevia pisteitä, joita kannattaa käydä näyttämässä gynellä. Gyne hoitelee hermopäätteet hengiltä ja sillä kipupisteistä pääsee eroon. Meillä tosin kävi niin, että puoliso lakkasi haluamasta nuolemista viimeisimmän synnytyksen jälkeen. Ei kuulemma tuntunut synnytyksen jälkeen enää kivalta (h#lvetti kun minä niin tykkäsin sitä maistella). 

Vierailija
64/70 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä päin Suomea asustatte, mutta ehdottaisin teille kahdelle Tallinnan risteilyä. Siellä Tallinnassa käyt sitten myös apteekissa kysymässä niitä ehkäisypuikkoja. Itse en luottaisi netissä oleviin "apteekeihin", koska monet niistä myyvät piraattilääkkeitä. Et voi koskaan tietää, mitä lattiavahaa vehkeeseesi työnnät. Joku päivä vain ihmettelet, että taasko sitä ollaan raskaana...

Vierailija
65/70 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen testosteronitaso on laskenut lapsen saannin myötä. ehkä se ei ole kovin korkea koskaan ollutkaan? Tästähän on ollut tutkimuksia, testotaso palautuu n2vuotta synnytyksen jälkeen. Kyllä se lapsen saaminen vaikuttaa mieheenkin! Anna sille aikaa. 

Vierailija
66/70 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 22:20"]

Sain tilaamani pallot, pienemmästä ja raskaammasta päästä, joita suositellaan nuorille ja synnyttämättömille naisille. Olen jo yli suositusiän ja aika vasta synnyttänyt, eikä näiden kanssa ole isompaa ongelmaa.

[/quote]

Ap, mitkä kuulat ostit? Omani ovat jotenkin liian isot, en saa kunnon treeniä niistä. Tai lähinnä ehkä mitkä nuo pienemmät ovat jotka ajattelit hankkia? Anteeksi ohis mutta kaipaan suosituksia...

Vierailija
67/70 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 08:53"]

Ostin ne isommat kuulat ja pistin ne sisään, kun lähin kauppaan. Kauheeta oli, kun eivät yhtään pysyneet sisällä. Alko tekeen mieli, kun kaupassa tepasteli yksi tiukkapeppu komistus ja sit alapää liukastui. Siinä se sit olikin. Kumarruin pyllistämällä kohti alahyllyä ja sit siinä heti pullahti eka pallo pimpistä housuun. Piti siinä alkaa sitä painaan kädellä takas. Valvontahuoneessa varmaan joku setä ihmetteli, että mitä toi akka kaivaa jalkoväliään. Kai mä vaan sit olen niin horo sieltä.

[/quote]

Mahtavaa! Mutta eikö sulle käynyt mielessä että olisit voinut koittaa niitä kotona etukäteen :D

67: Katselin erilaisia kuulamalleja yksi ilta oikein urakalla, ja painavimmat mitä nyt äkkiseltään löysin oli Fifty Shades of Grey Pleasure-kuulat, peräti 225 grammaa! Olikohan ne kolmesenttiset, ettö ei ihan kaikista pienimmät, mutta ihan varmasti sillä painolla toimivat! Tyypillisesti ne painavammatkin on alle 100 g ja usein alle 40 g. Löytyy suunnilleen joka nettikaupasta mutta hinnoissa on vähän eroja.

Melkein voisi sanoa että vähän hirvittäisi kokeillakin :) Mutta ehkä on ihan pakko! Kauppaan en lähtisi niiden kanssa...

Mulla oli siis nyt nämä http://www.sinful.fi/lelo-luna-beads-noir (en tiedä palstan sääntöjä, saako verkkokauppalinkkejä liittää?). Ja ne oli kyllä huomaamattoman kevyet. Tosin harrastin myös omaa kivaa näiden kanssa, kiskottelin samalla kuulia toisella kädellä pois ja sehän oli yhtä kivaa kuin muistinkin :) Ja mitä parhainta voimaharjoitusta.

Noiden kuulien valinnassa muuten saa olla aika laatutietoinen. Mulla on ollut joskus aiemmin erilaisia, ja tehoissa on eroa kuin yöllä ja päivällä. Sekin on totta että kaikkein halvin ei luultavasti ole hyvä. ap

Vierailija
68/70 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:13"]

Kertokaa miehet, ja miksei asiasta tietävät naisetkin että mikä mun miehelle on tullut vaivaksi kun vaikeuksia laueta? Olemme olleet yhdessä vuosikausia, ja ikinä, ikinä ei ole ollut tätä ongelmaa, ennemminkin päinvastoin.

Mutta nyt raskausaikana seksi oli tosi tosi vähissä, joku räpellysyritys ja ei onnistunut. Synnytyksestä on jo toista vuotta ja seksielämä on palautunut, paitsi että minä teen aloitteet ja näitä "tyhjään" päättyneitä yrityksiä alkaa jo kertyä jokunen.

Mies valittaa väsymystä (töitä ja heräilevää lasta) ja kumia. Kumimerkkiä (ja tuli ostettu megapaketti) ja kumia ylipäätään. Mutta meillä on ollut se käytössä aina ilman ongelmia, että mikä mättää? Onko pillu löystynyt (kakkonen ei kelpaa, tarjottu on)? Väittää että pillu on kyllä ihan hyvä ("ihan hyvä"... ööö. Kiitos?) Vai onko sillä vauvakuume? Eikö mamma enää kiihota? Vai pääsikö se paljaan makuun sinä lyhyenä aikana kun vauvaa ehdittiin tehdä? Onko sillä oikeasti niin iso ero paljaaseen?!

Paljaalla se pistäis vaikka puoliväkisin, mutta kun se vaan ei nyt käy. En tiedä kuinka se päättyisi. Mitä hittoa tässä nyt eteen.

[/quote]

Käsi on kireämpi ja ilman kumia on vaan kiihottavampaa. Jos on tottunut runkkailemaan, niin vie aikansa tottua taas pillun tuntumaan.

Vierailija
69/70 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:13"]

[/quote]

Käsi on kireämpi ja ilman kumia on vaan kiihottavampaa. Jos on tottunut runkkailemaan, niin vie aikansa tottua taas pillun tuntumaan.

[/quote]

Itse nautin enemmän pillun tuntumasta kuin kädestä, varsinkin monta tuntia kestävä yhdyntä on oikein nautinnollinen.

m.38

Vierailija
70/70 |
24.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, hyvät toverit. Miehen ehdotuksesta seksiä ja laukeaminen kesti puoli minuuttia ;) Kyllä kai se tästä hiljalleen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi