Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RV 11+0, vieläkö ehdin saada abortin? Mihin otan yhteyttä?

Vierailija
11.03.2014 |

Mies petti ja jätti, olen itkenyt kolme päivää putkeen..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:39"]

Ja ap:lle tiedoksi että tämä palsta on todella lapsivastainen. Täältä saat takuulla enemmän suosituksia abortin tekemiseen kuin mistään muualta. En edes ymmärrä miksi kaikki lastenvihaajat notkuvat täällä VAUVApalstalla. Ovatkohan itse niin katkeroituneita kun eivät saa lasta....? Ja vapaaehtoisesti lapsettomat tuputtuvat omaa elämäntyyliään niin kuin jotkut uskonlahkon edustajat.

[/quote]

Mä en ole lapsivihaaja, päinvastoin: mua säälittää lapset, joita kukaan ei edes halunnut tähän maailmaan.

Ap:lle suosittelen aborttia, niin voit joskus aloittaa vielä puhtaalta pöydältä jonkun kunnollisen kanssa.

Vierailija
2/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:03"]

Kuules kutonen. Jos mies on tarpeeksi shiti, ei sen kanssa tarvii välttämättä sopia mitään. Kun ei siitä enää kuulu. Ap saisi ihan rauhassa elää elämänsä lapsen kanssa. Eikä yyhoona olossa mitään vikaakaan ole. Saa tehdä päätökset itse ja on tietty vapaus.

[/quote]

Pelkkä pettäminen ja jättäminen ei tarkoita vielä sitä, että mies on joku hullu narkkis, joka on mahdollista täysin ulkoistaa lapsen elämästä. Luultavasti ap haluais kuitenkin mieheltä elarit, joten mies olisi vähintään niiden karhuamissoittojen verran ap:n elämässä hyvin monta vuotta.

Ja yh:na olemisessa on todellakin jotain vikaa. Miehet puhuu niistä tosi halveksivasti, aina ne poraa lehtien palstoilla miten rankkaa on olla yksin vastuussa, ja lapsikin tarvitsee miehen mallin. Älkää nyt viittikö täällä markkinoida tollasta elämänvalintaa jonakin vitun luksuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:19"]

Raskausviikko 11 (joten et kyllä tee aborttia enää tai aika kylmäverinen murhaaja olet)

SIKIÖ

Tämän viikon alussa alkio on kahdeksan viikon ikäinen, ja koska kaikki rakenteet ovat nyt muodostuneet, alkiovaihe päättyy. Alkiosta on kasvanut sikiö. Latinaksi sikiö, foetus, tarkoittaa pientä ja nuorta. Tämän pikkuisen ensisijainen tehtävä onkin nyt kasvaa ja kypsyä syntymään saakka.

Sormet ja varpaat näkyvät nyt selkeästi ja käsivarret ja jalat ovat lähestulkoon oikeilla paikoillaan. Käsivarret ovat taipuneina kyynärpäistä ja ranteista ja ne ovat jo sen verran pitkät, että kädet yltävät koskettamaan toisiaan rinnan yli. Tästä eteenpäin kädet ja jalat kehittyvät hieman aikaisempaa hitaammin.

Aivot, jotka muodostuvat nyt kahdesta suuresta puolikkaasta, alkavat hieman saadan sikiön liikkeitä hallintaansa. Sikiöllä on nännit ja pian se osaa pissata, kun munuaiset alkavat tuottaa virtsaa. Silmäluomet peittävät silmät lähes kokonaan ja nenänpää tulee näkyviin tällä viikolla. Kitalaki muodostuu ja ylähuulen kehitys päättyy. Ensimmäinen kunnollinen ihokerros peittää sikiön ja sen luinen ranka, alkaen ylävartalosta, muuttuu vähitellen rustosta luuksi.

[/quote]

Ap, tee äkkiä abortti, ennenkuin vauva virtsaa sisällesi!

Vierailija
4/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin yh kuin lapsentappaja

Vierailija
5/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä välitä noista blaasaajista. Jos sinä haluat, sinulla on oikeus tehdä abortti - eli laillinen lääketieteellinen toimenpide - ilman että kukaan sinua tuomitsee. Itse päätät.

Vierailija
6/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 17:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:03"]

Kuules kutonen. Jos mies on tarpeeksi shiti, ei sen kanssa tarvii välttämättä sopia mitään. Kun ei siitä enää kuulu. Ap saisi ihan rauhassa elää elämänsä lapsen kanssa. Eikä yyhoona olossa mitään vikaakaan ole. Saa tehdä päätökset itse ja on tietty vapaus.

[/quote]

Pelkkä pettäminen ja jättäminen ei tarkoita vielä sitä, että mies on joku hullu narkkis, joka on mahdollista täysin ulkoistaa lapsen elämästä. Luultavasti ap haluais kuitenkin mieheltä elarit, joten mies olisi vähintään niiden karhuamissoittojen verran ap:n elämässä hyvin monta vuotta.

Ja yh:na olemisessa on todellakin jotain vikaa. Miehet puhuu niistä tosi halveksivasti, aina ne poraa lehtien palstoilla miten rankkaa on olla yksin vastuussa, ja lapsikin tarvitsee miehen mallin. Älkää nyt viittikö täällä markkinoida tollasta elämänvalintaa jonakin vitun luksuksena.

[/quote]

No tuota. Jos joku mies (tai nainen, lapsi, vanhus tai ihansamakuka) puhuu halveksivasti yksinhuoltajista, vanhuksista, vammaisista, lapsista, vapaaehtoisesti lapsettomista, ydinperheistä tai ihansamakenestä, niin se kertoo aina ensisijaisesti kyseisestä henkilöstä, eikä kovin hyvää. 

Aika moni nainen on myös yksin vastuussa lapsistaan, vaikka näennäisesti perheessä onkin kaksi huoltajaa. Yksin parisuhteessa olo on henkisesti paljon rankempaa kuin rehellisesti yksin olo, joskus sama koskee myös fyysistä, taloudellista ja sosiaalista elämää.

Itse en ole koskaan nähnyt yhdenkään lehden palstalla tekstiä, jossa yksinhuoltaja valittaisi elämänsä rankkuutta. Nettipalstoilla sen sijaan joskus näitä näkyy. Saman verran tai enemmän näkyy tekstejä, joissa erilaisissa elämäntilanteissa olevat (muut kuin yksinhuoltajat) valittavat elämänsä rankkuutta milloin milläkin osa-alueella.

Lapsi tarvitsee miehen mallin, samoin naisen mallin. Tuon mallin ei kuitenkaan tarvitse olla parisuhteessa lapsen biologisen (tai adoptio-) vanhemman kanssa pystyäkseen tarjoamaan sukupuolisidonnaisen roolimallin.

Vierailija
7/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä ehdit vielä teettää abortin, ota tosiaan heti huomenaamulla yhteys terveyskeskukseen. Saat kiireellisen ajan terveyskeskuslääkärille ja hän laittaa sitten kiireellisen lähetteen aborttiin sairaalaan.

Mutta kehotan harkitsemaan tilannetta kuitenkin. Jos vauva olisi ollut toivottu ja olet pitkään halunnut äidiksi ym. saatat tulla katumaan aborttia. Yksinhuoltajanakin pärjää.

Vierailija
8/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aborttia,olet sitten minkä ikänen tahansa niin pärjäät kyllä.tohon rv mennes olisi jo varmaan ilmenny jtn oireita jos ei kaikki oo ok.ja melko suurella todennäköisyydellä tulisit katumaan tekoa lopun elämää.mitä miehiin tulee niin joo omas oli tod kuspää,unohda se ja jatka eteenpäin."se mikä ei tapa,vahvistaa"sitä paitti kaikki miehet ei ajattele pahaa yh äideistä.niitä unelmien prinssejäkin on olemassa.omalla kohdalla niin kävi vaikka elämä muuten meinasi potkia päähän ja nyt odotellaan sitä ekaa yhteistä lasta.

Vierailija
9/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdit- yhteys omaan terv. keskukseen HETI klo 8

Voimia!

*sair. hoitaja*

Vierailija
10/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua :( 

Pärjäät kyllä varmasti yksinkin lapsen kanssa, mieti vielä!!!

Vierailija
11/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, anna miehen mennä menojaan! Elä tee aborttia vain sen takia että olet suuttunut/loukkaantunut miehellesi. Katuisit myöhemmin. Lapset on ihania ja parasta mitä minulla on. Yksinkin voi pärjätä hienosti.

Vierailija
12/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihan helvetin hienoa synnyttää lapsi jollekin kusipäälle, ja joutua sitten sopimaan sen kanssa lasten tapaamisista seuraavat 15 vuotta. Ja katsella sen petturin vittumaista naamaa lapsensa häissä jne. Kyllä minä tekisin vastaavassa tilanteessa abortin. Ei se yksinhuoltajuus ole kovin hääviä, eikä mikään takaa, että siitä lapsesta olisi koskaan edes mitään iloa. Sehän saattaa olla vaikka vammanen.

Ap, tee abortti ja aloita elämäsi alusta! Soita lääkärille jo tänään!

Vierailija
13/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tarkkaan, elä nyt tunne kuohuissa tee yhtään mitään.! Voi olla, että kadut sitä päätöstäsi loppu elämän!

6: mistä tiedät, haluaako tuo kusipää mies koskaan osallistua vauva-arkeen? Muutenkin aika sairas tuo sun teksti.

Vierailija
14/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso nyt ainakin ensin vaikka googlesta, miltä vauvasi näyttää rv 11. Se ei oikeasti ole vauvasi vika, että mies on idiootti! Pärjäätte loistavasti vauvan kanssa ilman sitä kusipäätä.

Vierailija
15/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Lapset ovat ihania. Mieti tarkkaan.

Vierailija
16/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 08:03"]Kuule, anna miehen mennä menojaan! Elä tee aborttia vain sen takia että olet suuttunut/loukkaantunut miehellesi. Katuisit myöhemmin. Lapset on ihania ja parasta mitä minulla on. Yksinkin voi pärjätä hienosti.

[/quote]

Mistä tiedät että ap katuisi aborttia? Entä jos hän olisikin vain helpottunut? Ei kannata ehdotella ratkaisuja toiselle, ap tekee itse oman päätöksensä.

Vierailija
17/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kertoisitko onko raskaus harkittu vai vahinko? Sillä on aika paljon tekemistä sen kanssa katuisitko aborttia myöhemmin vai et.

Vierailija
19/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:07"]

Ap, kertoisitko onko raskaus harkittu vai vahinko? Sillä on aika paljon tekemistä sen kanssa katuisitko aborttia myöhemmin vai et.

[/quote]

Ja minkä ikäinen olet, ap? Sekin on tärkeä asia päätöksenteossa...

Vierailija
20/21 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:lle tiedoksi että tämä palsta on todella lapsivastainen. Täältä saat takuulla enemmän suosituksia abortin tekemiseen kuin mistään muualta. En edes ymmärrä miksi kaikki lastenvihaajat notkuvat täällä VAUVApalstalla. Ovatkohan itse niin katkeroituneita kun eivät saa lasta....? Ja vapaaehtoisesti lapsettomat tuputtuvat omaa elämäntyyliään niin kuin jotkut uskonlahkon edustajat.