Kuinka usein teillä syödään kalaa?
Suositus olisi, että päivällisellä 2x viikossa ja lisäksi kerta lounaalla. Käyn itse kerran viikossa jossain kalapaikassa lounaalla, usein sushia tai muuta. Pitäisi vielä kotona kaksi kertaa viikossa keksiä kalaruoka - ja ei sekään aina voisi olla kirjolohta uunissa. Kalapuikkoja en halua kotona edes syöttää.
Mitä keksisi?
Kommentit (9)
Lohipullat on hyviä. Meillä on lohta kerran viikossa kotona ruokana. Vaihtelee joko lohipullat tai uunilohi. Molemmat tarvii vaan tyrkätä uuniin. Helppoja.
No ei liene kamalan terveellistä syödä aina vaan lohta...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 23:48"]
[/quote]On se parempi kun syödä aina vaan jauhelihaa.
Minä syön liian usein kalaa. varmaan saan ympäristömyrkkyjä yliannostuksen. Monta kertaa viikossa joka tapauksessa.
Mä teen kalavuokaa, johon tulee perunaa, pinaattia, kananmunia, vaaleaa kalaa, katkarapuja yms ja tai loimukirjolohta, sekä juustokastike. Tai kalakeittoa turskista. Muikkuja syödään usein, tai sit paistetaan vaan siikaa tai kuhaa. Mut olen tarkkana nostopäivistä. Kassilohta meillä ei syödä ollenkaan.
Ei koskaan, jos mä olen kotona. Saan kalan läsnäolosta jo allergisen kohtauksen.
Lapset syö kerran viikossa koulussa tai päiväkodissa kalaruokaa, kerran parissa viikossa mies saattaa laittaa jotain kalaruokaa, kun mä olen iltavuorossa, niin ehtii haihtua höyryt ennen mun kotiinpaluuta.
Muuten tyrkin lapsille kalaöljykapselia purkista..
Itse ehkä kuolen johonkin kaameaan puutostautiin allergioineni, mut elämä on.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 23:48"]
[/quote]On se parempi kun syödä aina vaan jauhelihaa.
[/quote]
Meillä on jauhelihaa kerran viikossa tai kahdessa.
ap
Kalakeittoa. Kalamurekepihvejä. Ohjeita vaikka martoilta. Meillä saadaan kalaa syötyä noin kaksi kertaa viikossa kotona, jonkun kerran kai lapset saavat koulussa lisäksi.