Satuhäät 10.3
En löytänyt aiempaa keskustelua, joten tässä. Nuori lappilaispariskunta kyseessä.
Kommentit (183)
En näe jaksoa juuri nyt mutta onko lapsen nimi oikeasti madeliina? Hirveä nimi, anteeksi nyt vain. Tulee mielee made-kala ja made in liina :D.
hirvein nimi tälle vuodelle mihin olen törmännyt :D
Lämpimän tuntuiset välit miehellä ja ihanalla pienellä tytöllä. Muutenkin kivan tuntuinen pari, sopivat toisilleen. Onnea :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:27"]En pysty katsomaan noin kamalan juntteja ihmisiä!! Koen aivan liian suurta häpeää heidän suomalaisuudestaan. Itä ja pohjoissuomalaiset on kyllä aivan järkyttäviä juntteja ja eikö heidän ulkomaanmatkailunsa voisi ainakin estää.
[/quote]
Sanoisin kyllä, että pohjanmaalta löytyy junttiuden kehto... Esim. Tuuri ei ihan hirveän classy ole, ja se karjalalippisjengi siellä.
Aika karun näkönen paikka toi koirahoitola? En olisi kyllä häitä pystynyt hyvillä mielin juhlimaan jos olisi koira tommoisessa paikassa ollut!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:26"]
En näe jaksoa juuri nyt mutta onko lapsen nimi oikeasti madeliina? Hirveä nimi, anteeksi nyt vain. Tulee mielee made-kala ja made in liina :D.
[/quote]
ahaa, parin suku ja ystävät löytäneet paikalle :'D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:26"]
[/quote]
ahaa, parin suku ja ystävät löytäneet paikalle :'D
[/quote]
alapeukuista päätellen siis..
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:32"]
Aika karun näkönen paikka toi koirahoitola? En olisi kyllä häitä pystynyt hyvillä mielin juhlimaan jos olisi koira tommoisessa paikassa ollut!
[/quote]
Paras koirahoitola näillä seuduin!
Mitä noi muut koirat oli ja miksei niitä viety hoitoon? Miksi kissat on jätetty heitteille? Taas huomaa kissan hengen arvon...
Ihana toi madeliina tyttö, söpö!