Lopetin meikkaamisen!
Ainoastaan mustiin silmänalusiin ja punaisiin nenänpieliin laitan peitevoidetta ja vähän meikkipuuteria t-alueelle, mutta muuten ei mitään, paitsi ehkä sävyttävää huulirasvaa. Ja kulmissa on kestoväri.
Näin siis aina, paitsi jos joku erikoistilanne, johon '' pakko '' puleerata.
Kommentit (30)
Eli oikeasti et lopettanut meikkaamista. Miksi näin turha aloitus?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:32"]
Niin? Mikä sai sinut ilmoittamaan asiasta palstalle?
[/quote]
Onko tämä sinusta jotenkin olennaisesti huonompi keskustelunavaus kuin muut nyt palstalla olevat?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:32"]
[/quote]
Onko tämä sinusta jotenkin olennaisesti huonompi keskustelunavaus kuin muut nyt palstalla olevat?
[/quote]
No mistä tässä asiassa pitäisi keskustella?
Ai niin, piti lisätä että lopettaisko joku muukin! Tai siis vähentäisi :)
Hemmetin helpottava muutos meinaan on tämä!
Ap
Miksi pitäisi? Meikkaaminen on minulle harrastus. Tykkään kokeilla kaikenlaisia juttuja eikä meikkaus ole mitenkään stressaavaa. Päinvastoin
En ikinä. Tällä pärställä ei retusoimatta ole ihmisten ilmoille asiaa. Valitettavasti.
Eipä voi lopettaa, kun ei edes meikkaa. Pitäisi kai opetella, mutta naturellina ihan jees mennä.
Heh, en.
Terveisin ammatti-meikkaaja joka rakastaa työtään. :)
En lopeta. Mulla menee aamulla 10 minuuttia siihen, että teen arkimeikin. Valokynä, bb-voide, puuteri, poskipuna, luomiväri, rajaukset, ripsari, huulikiilto. Kiireessä riittää 5 minsaa.
En ole aikoihin pistänyt kuin vähän valokynää ja ripsaria, kulmissa yritän pitää kestovärin ja muotoilun. Joskus pari kertaa vuodessa saatan tuhertaa enemmän peilin edessä ja laittaa ripsien tyveen rajausta. Nuorempana meikkasin huomattavasti enemmän, nyt en jaksa, ehdi ja viitsi :) t. 40 vuotias harmaahapsi
Kulmakynää ja ripsiväriä, muuta en arkena käytä (41v).
Ap kehui lopettaneensa ja silti käyttää yhtä jos toista tököttiä päivittäin :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:19"]
Kulmakynää ja ripsiväriä, muuta en arkena käytä (41v).
Ap kehui lopettaneensa ja silti käyttää yhtä jos toista tököttiä päivittäin :)
[/quote]
No mä luulen et se oli koko ketjun juju, ironia, joka meni monilta ohi. idea varmaan tuli näistä muka-meikittömistä uutisista.. jossa joka toisella on pakkelit naamassa
Lopetin useita vuosia sitten. Olen täysin meikitön. Ja ei, en ole hippi tai mikään vastaava. En ole kotiäiti. Olen tyytyväinen päätökseeni.
Joo ei tota nyt valitettavasti lopettamiseksi voi sanoa. Hyvä tietysti vähentää, jos aiempi meikkausmääräsi on alkanut ahdistaa
Mun mielestä meikkaaminen on jotenkin vanhanaikaista.
Mä meikkaan nykyisin vain töihin ja sekin on tyyliä meikkipuuteri+kulmakynä. Olen lopettanut vapaa-ajalla meikkaamisen kokonaan. Baareissa en käy juuri ollenkaan, joten en harrasta bilemeikkaustakaan. Muutenkin olen vähentänyt kosmetiikkaa: käytän vain oliiviöljysaippuaa ja ruusuvettä sekä marketin kosteus- ja silmänympärysvoiteita.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:26"]Mun mielestä meikkaaminen on jotenkin vanhanaikaista.
[/quote]
Samalla tavalla kuin parran muotoilu, hiusten värjäys ja muotoilu
Mäkin lopetin, hyvä me! Ainoastaan laitan peitevoidetta näppyihin, valokynää, meikkivoidetta, varjot ja korostukset, luomiväriä, rajaukset ja ripsari! Huulin kiilto! Ja mullakin kulmissa kestoväri. :) Ihanaa on kyllä!
5 minuuttia päivässä tekee vuodessa 1825 minuuttia, 50 vuodessa 91250 minuuttia, mikä taas tekee 63,4 vuorokautta, eli 202,88 työpäivää (7,5h), eli meneehän siinä yhden työuran aikana melkein vuosi meikatessa. Miehet eivät sitä harrasta, joten en minäkään.