Hihii! Olen keksinyt mieheni kanssa maailman parhaan jekun!
Olemme tehneet tämän nyt jo neljä kertaa. Ollessamme kaupassa, jossa myydään astioita menen pyörimään sille hyllylle, missä on muumiastioita. Minä menen katselemaan kulhoja ja mies pyörii "tylsistyneenä" kännykän kanssa vieressä jne. Odotamme, että siihen tulee joku nainen etsimään niitä "silmälasillisia" mukeja. Siinä vaiheessa menen itse siihen viereen ja nappaan jonkun mukeista käteeni. Sitten hymyilen ja sanon miehelleni, että "Hei täs on ne silmälasit!", yhdelle naiselle sanoin "Mikä tuuri!" tai jotain vastaavaa. Nautimme siitä kateuden, hämmennyksen ja turhautumisen sekaisesta ilmeestä, mikä näiden naisten naamalla on ollut, kun olen laittanut sen "ainoan" silmälasimukin kärryihin. Mukiahan me emme oikeasti ole ostaneet, vaan olemme jättäneet sen johonkin toiseen hyllyyn päästyämme näköetäisyydeltä.
Kommentit (26)
Kiva myyjille kun viet mukin väärään hyllyyn.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:27"]mutta miksi sen miehes tarvii siellä kännykän kanssa pyöriä
[/quote]
Miestä varmaan hävettää naisensa puolesta tuommoinen hölmö juttu, joten haluaa sivuuttaa koko homman... :)
eiks toi rillihype ala olla jo ohi?
Kauhukseni huomasin yksi päivä kaupassa, että joitakin miehiä todellakin kiinnostaa nämä helvetin muumimukit. Olin etsimässä itselleni pataa ja huomio kiinnittyi hieman alle 30-vuotiaaseen mieheen joka kolusi joka helvetin muumimukin ja oikein piti purkaa se iso kasa mihin mukeja oli päällekkäin kasattu. Joutu oikein hillitsemään itteensä, ettei mennyt läväyttämään sitä miestä avarilla turpaan ja sanomaan että lopeta nyt tommonen helvetin typerä akkamainen toiminta. Jollain tasolla käsitän sen, että semmonen kolmevitonen mamma henkilö jaksaa intoilla jostain helkkarin mukeista ku ei muuta harrastusta ole, mutta että miehetkin..
Aloittajalle iso peukku. Taidan alkaa tekemään itse samaa.
Todellakin olette hyvin outo pariskunta....