Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hihii! Olen keksinyt mieheni kanssa maailman parhaan jekun!

Vierailija
10.03.2014 |

Olemme tehneet tämän nyt jo neljä kertaa. Ollessamme kaupassa, jossa myydään astioita menen pyörimään sille hyllylle, missä on muumiastioita. Minä menen katselemaan kulhoja ja mies pyörii "tylsistyneenä" kännykän kanssa vieressä jne. Odotamme, että siihen tulee joku nainen etsimään niitä "silmälasillisia" mukeja. Siinä vaiheessa menen itse siihen viereen ja nappaan jonkun mukeista käteeni. Sitten hymyilen ja sanon miehelleni, että "Hei täs on ne silmälasit!", yhdelle naiselle sanoin "Mikä tuuri!" tai jotain vastaavaa. Nautimme siitä kateuden, hämmennyksen ja turhautumisen sekaisesta ilmeestä, mikä näiden naisten naamalla on ollut, kun olen laittanut sen "ainoan" silmälasimukin kärryihin. Mukiahan me emme oikeasti ole ostaneet, vaan olemme jättäneet sen johonkin toiseen hyllyyn päästyämme näköetäisyydeltä. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla on halvat huvit, idiootilla ilmaiset...

Vierailija
2/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinost

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mitä, mikä silmälasimuki?

Vierailija
4/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... kiva. Se on hyvä että ihmisillä on hauskaa.

Vierailija
5/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerta kaikkiaan maailman paras jekku. Aivan ehdottomasti.

Vierailija
6/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako teitä niin kovasti silmälasimukittomuus, että suututte jonkun tuntemattoman ihmisen puolesta? Hei löysätkää vähän pipoa :DD 

AP

Vierailija
7/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä silmälasimuki??????????

Vierailija
8/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo. Mä oon yrittänyt metsästää silmälasimukia siitä asti, kun se tuli markkinoille. Kyllä tekis mieli antaa korville, jos joku veis sen mun nokan edestä ja hetken kuluttua lällättelis, että eipä ollutkaan. Jotkut kun oikeesti KERÄILEE niitä ja ON KULUTTANUT AIKAA TOLLAISTEN HARVINAISUUKSIEN ETSIMISEEN!!!!!

Vierailija
9/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehes on jo huomannut, että sulla viiraa päässä...

Vierailija
10/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:10"]

Harmittaako teitä niin kovasti silmälasimukittomuus, että suututte jonkun tuntemattoman ihmisen puolesta? Hei löysätkää vähän pipoa :DD 

AP

[/quote]

Ei harmita, ei suututa muiden puolesta, mutta mä vaan en tajua sun ja miehesi kaltaista idioottia, toivottavasti tiemme eivät ikinä kohtaa!

Vierailija
11/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterve pariskunta

Vierailija
12/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:16"]

just joo. Mä oon yrittänyt metsästää silmälasimukia siitä asti, kun se tuli markkinoille. Kyllä tekis mieli antaa korville, jos joku veis sen mun nokan edestä ja hetken kuluttua lällättelis, että eipä ollutkaan. Jotkut kun oikeesti KERÄILEE niitä ja ON KULUTTANUT AIKAA TOLLAISTEN HARVINAISUUKSIEN ETSIMISEEN!!!!!

[/quote]

rauhoitu.

Vierailija
13/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas AP mitä itse keräilet ja harrastat!! Mä tuun sun luokse sitten "keräilyharvinaisuuksien" kanssa lällättelemään että katsopas mitä löysin mikä tuuri ai että. Jumalauta mikä ämmä.

Vierailija
14/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain on mies joka silmät innosta kiiluen on mukana tämän tason 'jekussa'? Jossain on mies jota oikeesti karvan verran kiinnostaa muumit ja mukit? Mmkay.

Vierailija
15/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa mitä tosikkoja!

harmi etten asun Suomessa, muuten tekisin tota niiiin paljon mieheni kanssa :D

GO ap! :)

Vierailija
16/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi sen miehes tarvii siellä  kännykän kanssa pyöriä

Vierailija
17/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännä, miten jotkut asiat on jopa AV mammoille pyhiä: Ällös ikinä pilaile muumimukien keräilykappaleiden kustannuksella. 

Tosikkovaroitus todellakin :D

Vierailija
18/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ette ole minulle tehneet tuota jekkua, silloin harmittaisi. Sinun puolestasi siis, koska minua ei jaksa muumimukit kiinnostaa millään tavalla, joten jekku menee täysin hukkaan. :D

Vierailija
19/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta raskaus pöljentää.

Vierailija
20/26 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistat rillimukien metsästäjät? Itse saatan huvikseni kierrellä ja katsella sitä mukipinoa, niinkuin muitakin astioita, vaikken muumimukeja kerääkään, enkä rillimukia omista/aio ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme