Miksi raískaus- ym. väkivaltaiset seksifantasiat pitäisi hyväksyä?
"Mutta kun se on vain FANTASIAA"
Ei terve ihminen fantasioi tuollaisista.
Kommentit (26)
Raiskausfantasiat ovat nimenomaan naisten fantasioita, ei miesten.
Mä fantasioin toisinaan tulevani r*iskatuksi. Se voi olla sinun mielestäsi sairasta, mutta minua ei kiinnosta sinun mielipiteesi tippaakaan.
"Voisi tehdä itse kullekin hyvää pohtia mistä moiset haaveet kumpuavat"
Tähän mennessä ainakin kotimaassa näyttäisi että 100% väkivaltaisten massasurmien toteuttajista, ja nyt tämä raiskausmurhaaja, ovat olleet SSRI-lääkityksen käyttäjiä.
Ajattelu ja mielikuvitusleikki on minusta sivuseikka kun sokea reettakin näkee millä kemikaaleilla saadaan tämmöinen poikkeusyksilö siirtymään käytännön toteutukseen.
Mitä me fantasioimme ja toteutamme puolisoni kanssa ei kuulu muille, eikä varsinkaan haittaa kenenkään muun elämää.
Minulle on aina ollut itsestään selvä että en lyö naista. Aluksi jopa harrastamassani kamppailulajissa naisen kanssa otteleminen tuntui vaikealta - Pelkäsin "käpälöidä" ventovierasta naista ja toisaalta lyöminen tuntui tosi oudolta, toki kaikkeen tottuu.
Tutustuin kuitenkin naiseen joka halusi "kovia otteita". En halunnut leikkiraiskauksia., mutta suostuin sitomaan ja antamaan piiskaa. Mikä oudointa, tykkäsin siitä. Toisen vangiseminen ja satuttaminen tavalla josta molemmat tykkäsivät tuntui todella fantastiselta. toki myös roolit ja paikat vaihtelivat mutta minä löysin itsestaäni sadistin. Meillä oli myös samanhenkisiä kavereita. Kivaa se oli. Aikansa.
En tiedä, kun en ymmärrä feminismiä muutenkaan.