Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi raískaus- ym. väkivaltaiset seksifantasiat pitäisi hyväksyä?

Vierailija
13.11.2020 |

"Mutta kun se on vain FANTASIAA"

Ei terve ihminen fantasioi tuollaisista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ymmärrä feminismiä muutenkaan.

Vierailija
22/26 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausfantasiat ovat nimenomaan naisten fantasioita, ei miesten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä fantasioin toisinaan tulevani r*iskatuksi. Se voi olla sinun mielestäsi sairasta, mutta minua ei kiinnosta sinun mielipiteesi tippaakaan. 

Vierailija
24/26 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisi tehdä itse kullekin hyvää pohtia mistä moiset haaveet kumpuavat"

Tähän mennessä ainakin kotimaassa näyttäisi että 100% väkivaltaisten massasurmien toteuttajista, ja nyt tämä raiskausmurhaaja, ovat olleet SSRI-lääkityksen käyttäjiä.

Ajattelu ja mielikuvitusleikki on minusta sivuseikka kun sokea reettakin näkee millä kemikaaleilla saadaan tämmöinen poikkeusyksilö siirtymään käytännön toteutukseen.

Vierailija
25/26 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me fantasioimme ja toteutamme puolisoni kanssa ei kuulu muille, eikä varsinkaan haittaa kenenkään muun elämää.

Vierailija
26/26 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aina ollut itsestään selvä että en lyö naista. Aluksi jopa harrastamassani kamppailulajissa naisen kanssa otteleminen tuntui vaikealta - Pelkäsin "käpälöidä" ventovierasta naista ja toisaalta lyöminen tuntui tosi oudolta,  toki kaikkeen tottuu. 

Tutustuin kuitenkin naiseen joka halusi "kovia otteita". En halunnut leikkiraiskauksia., mutta suostuin sitomaan ja antamaan piiskaa. Mikä oudointa, tykkäsin siitä. Toisen vangiseminen ja satuttaminen tavalla josta molemmat tykkäsivät tuntui todella fantastiselta. toki myös roolit ja paikat  vaihtelivat mutta minä  löysin itsestaäni sadistin. Meillä oli myös samanhenkisiä kavereita. Kivaa se oli. Aikansa.