Naisystävä korkeapalkkaisessa työssä valtion virastossa, osti minulle synttärilahjaksi
59€ maksavan aktiivisuusrannekkeen, vaikka olin nimenomaan pyytänyt älykelloa. Toki ne maksavat helposti sen 200-400€ mutta hänellä kyllä olisi varaa sellaiseen. Olen itse lomautettuna niin ei millään ole tällä hetkellä varaa sellaiseen.. Ei ilmeisesti miesystävän hellittely syntymäpäivänä innostanut. 🙄
M31
Kommentit (22)
Onko sillä kuitenkin tiukka ja liukas pillu ja antavainen luonne?
Vierailija kirjoitti:
Osta köyhä omat romus
Kuten sanoin itsellä vähän tiukkaa tällä hetkellä.
AP
Mitä sinä ostit hänelle synttärilahjaksi? Olisi helpompi arvioida saamaasi lahjaa.
Trolli se siellä taas satuilee jokailtaisia höpöjuttujaan.
Ajattelin, että aktiivisuusranneke olisi kätevämpi.
T. Naisystäväsi
Vierailija kirjoitti:
T. Naisystäväsi
Eikö ne älykellotkin toimi aktiviisuusrannekkeina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Naisystäväsi
Eikö ne älykellotkin toimi aktiviisuusrannekkeina?
Tätä minäkin koitin selittää naisystävälle.
AP
Mun mies ei ostanut pihiyttään mitään vaikka lupasi ostaa tietyn lahjan. Olin niin loukkaantunut että erottiin.
Vaikka nainen tienaa suhteessa enemmän hän aina odottaa miehen maksavaqn kaiken.
Voi Tsiisus. Ensimmäisen maailman ongelmia.
Vai niin ap?
Ihan ohiksena, mutta missä valtioinvirastossa muka on korkeapalkkaisia ihmisiä töissä,
Valtion virastoissa on taulukkopalkat, ja ne eivät kenenkään päätä huimaan.
Yksityisellä puolella vastaavassa, vaativassa työssä saa monta kertaa paremman palkan.
Valtion virkojen voittopuolena on ennen ollut pysyvä, vakituinen työpaikka.
Enää sitä ei ole, myös noista hommista voi joutua lähtemään.
Ainoa mikä edelleen puoltaa työskentelemistä julkisella puolella ovat erittäin pitkät lomat. Nuo pitkät lomat kompensoivat jonkin verran yksityisen puolen parempia palkkoja.
Kannattaisi olla ajantasalla nykymenosta ennekuin tekee aloituksia.
No sepä maksaa verojakin enemmän. Ei sille silti jää käteen sen kummemmin rahaa. Itse tienaan paremmin kuin mieheni, mutta onneksi mies on ahkera ja kova tekemään töitä. Ei mikään elätti. Itse olen enemmän veloissani kuin se. Ja makstan enemmän lasten menoista.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin ap?
Ihan ohiksena, mutta missä valtioinvirastossa muka on korkeapalkkaisia ihmisiä töissä,
Valtion virastoissa on taulukkopalkat, ja ne eivät kenenkään päätä huimaan.
Yksityisellä puolella vastaavassa, vaativassa työssä saa monta kertaa paremman palkan.
Valtion virkojen voittopuolena on ennen ollut pysyvä, vakituinen työpaikka.
Enää sitä ei ole, myös noista hommista voi joutua lähtemään.
Ainoa mikä edelleen puoltaa työskentelemistä julkisella puolella ovat erittäin pitkät lomat. Nuo pitkät lomat kompensoivat jonkin verran yksityisen puolen parempia palkkoja.
Kannattaisi olla ajantasalla nykymenosta ennekuin tekee aloituksia.
Kyllähän valtiollakin johtotason ihmiset tienaa todella hyvin. Perus asiantuntijat ei.
Raaskiiko naisesi ostaa sinulle edes koskaan muuta kuin halvinta sikanauta jauhelihaa ruokapöytään?
Ostiko kuitenkin tonnin näytönohjaimen?