Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todelliset naapuririidat ja vihat tänne!

Vierailija
10.03.2014 |

Miten sietänättömäksi voi elämä mennä jos ei tule naapurinsa kanssa toimeen? Itse en ole puheväleissä paritalon seinänaapureiden kanssa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole puheväleissä okt-naapurini kanssa. Pihamme ovat voi vierekkäin eikä pensasaita ole vielä kasvanut. Kesää odotellessa... Tosin minulla on helppoa verrattuna tähän naapuriin, hän on riidoissa kaikkien lähipiirinsä asukkien kanssa.

Ompa mielenkiintoista. Juoruatko niiden kaikkien asukkien kanssa kun noin tarkkaan tiedät.🤣 Ei taida niin helppoa olla. 😆

Vierailija
22/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin tarkkaan en tunnistamisen vuoksi voi kertoa, mutta liittyy autopaikkariitaan, lasten vahtimattomuuteen, ylimieliseen ja kateelliseen asenteeseen. Hyvin menee, kun ei ole tarvinnut talven aikana paljoakaan nähdä. Kesä on helvettiä pari-ja rivitaloissa, tässä tapauksessa. Ehkä joskus pääsemme muuttamaan kerrostaloon!

Kerrostalo se vasta paha onkin. Joka puolella on naapureita ja asut jossain betonikopissa. Ei koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riidoissa mutta en myöskään sen kummemmin väleissä. Rivitalo naapuri on minulle ilmaa. En tervehdi enää.

Levitti perättömiä valheita meidän lapsista.. ainut vaan ettei oltu silloin edes kotona joten joko hän keksi kaiken tai kyseessä oli jonkun muun lapset jotka hän näki tekemässä tihutöitä.

Kaikenlisäksi oli kuulemma mäkättänyt "meidän tytöistä".. noh, meillä on tyttö ja poika.

Vierailija
24/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihanat" kerrostalonaapurimme olivat vähän turhankin tuttavallisia. Kyttäsivät jokaista liikettä, hengenvetoa tai värähdystä, jonka tuotimme.

Jos kävimme vaikkapa roskakatoksella, heti pamahti naapurirapun ovi, ja jompikumpi näistä eläkkeensaajista oli joko suoraan utelemassa asiaa X tai kyttäämässä ihan muuten vaan. Roskapussit auottiin. Autoon kurkisteltiin parkkipaikalla. Vieraiden tullessa kylään tuli yht'äkkiä ylimääräistä "tarvetta" joko istuskella pihakeinussa, grillikatoksella tai muuten vaan pihamaalla ja _töllistellä_ suoraan 3. kerrokseen! Ja ne yhtiökokoukset.. puhettakaan siitä, että meidän saunavuorolla kerran he yrittivät väkisin sisään pukuhuoneeseen, vaikka ovi oli lukossa. "Meiltä jäi pyyhe sinne!"

Siinä oli kyllä niin sairas tiimi, että ei pienemmästä väliä! Onneksi pääsimme pois siitä eläkeläishelvetistä omaan taloon, ei ole tarvinnut tietää tai välittää naapureista mitään.

Ja te huomasitte ihan normaalisti eläen että joku _töllistelee_ 3.kerrokseen pihalta ilman että ette kytänneet itse ikkunasta :D :D 

Vierailija
25/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riidoissa kaikkien vauva-palstan nillittäjien kanssa. Ei niin pientä asiaa, että ei olis paha olla. Olen pahan jakaja.

Vierailija
26/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole riidoissa mutta en voi sietää alakerran raksaäijää joka on piittamaton kerrostalosäännöistä ja muisti yhtä lyhyt kuin kultakalalla, eipä sitä silti saa häädettyä.

Vierailija
27/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin tarkkaan en tunnistamisen vuoksi voi kertoa, mutta liittyy autopaikkariitaan, lasten vahtimattomuuteen, ylimieliseen ja kateelliseen asenteeseen. Hyvin menee, kun ei ole tarvinnut talven aikana paljoakaan nähdä. Kesä on helvettiä pari-ja rivitaloissa, tässä tapauksessa. Ehkä joskus pääsemme muuttamaan kerrostaloon!

Kerrostalo se vasta paha onkin. Joka puolella on naapureita ja asut jossain betonikopissa. Ei koskaan enää.

Kerrostalossa kun naapureita on enemmän niin on moninverroin suurempi riski saada joku sekopää naapuri kuin muissa asumismuodoissa. Toisaalta paritalossa ja rivitalossa sen sekopään vaikutus asioiden hoitoon voi olla suurempi.

Vierailija
28/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän ohjelmassa on naaapurin koivuista pudonneiden lehtien haravointi ja kärryllinen niistä tulee. Se on roudattava 12 km päähän keräyspisteeseen. Omalla pihalla ei ole koivuja. Keväällä siellä kolariin lumet mun puoleiselle rajalle ja kun tonttini on hiukan alempana, vesi valuu roudan päällä taloni nurkalle. Olen yksin asuva eläkeläinen, sanonut olen heille asioista, ' puita en kaada'-vastaus. Tuulisena päivänä pelkään pitkien koivujen kaatuvan taloni päälle, kerran kaatui kasvimaalleni yksi ja naapurin vajan päälle toinen. Olen ollut yhteydessä kaupunkiin ja vakuutusyhtiöön, tulos: omaa syytä, jos jotain sattuu.

Vierailija
29/29 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole riidoissa naapurin miehen kanssa, mutta tämä mies on yksipuolisesti katkaissut välit kanssani. Ei halua olla läsnä samassa huoneessa kanssani. Syynä se, että olen joskus vuosia sitten ilmaissut liian kiivaasti mielipiteitäni, joista hän ja vaimokin ovat täysin eri mieltä. Vaimon kanssa olen kuitenkin puheväleissä, eikä hän ole kieltäytynyt kanssakäymisestä, kuten miehensä.

Vaimo paljasti minulle, vähän arkaillen, miehensä suhtautumisen minuun. Ja selkisi sitten, miksi mies on muka aina töissä, kun olen heillä kylässä, kutsuttunakin, tai ei tule meille enää vaikka molempia olen kutsunut. Minua paossa!

Millään tavalla en ole loukannut tätä miestä koskaan, päinvastoin olen pitänyt häntä ihan miellyttävänä tyyppinä.