Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reiki

Vierailija
13.11.2020 |

Kokemuksia reiki-hoidosta. Oletko itse kouluttautunut reikiin, toimiiko se?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisiin reiki-koulutuksiin/hoitoon ei tule mennä; se ei ole oikein. Hoitavaa/pyhää energiaa ei saa välittää rahasta.

Vierailija
2/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiki perziissä

-Sinkkiş

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä reikiä siinä hoidetaan?

Vierailija
4/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä ihme viboja koki. Ei se ole "lääkettä" eikä se "paranna" sinua. Sä vaan tiedotat tiettyjä asioita paremmin.

T. New ageri

Vierailija
5/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Lauerma on joskus ajanut ns puoskari lakia, että tuollaiset huuhaat reiki, rosenterapia ym kriminalisoitaisiin. Aloite on jäänyt monen hallituksen pöydälle.

Juuri kehoterapeuteissa on aivan kaikkein häiriintyneimmät ämmät mitä olla voi.

Urheiluhieronta, fysioterapia ym on eri asioita. Jokainen voi myös itse harrastaa liikuntaa ja sen päälle rentouttaa lihakset kuumassa saunassa, niin ei tarvi mitään hämärää.

Vierailija
6/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii yhtä hyvin kuin plasebo. Eli oikeasti voi toimia, jos oireet on sellaisia joita keskushermosto ja aivot pystyvät hoitamaan muutamilla välittäjäaineilla kuten dopamiinilla yms.

Vierailija
7/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Todella hyvä ja kevyt olo hoidon jälkeen. Kannattaa kuitenkin valita hoitaja huolella. En menisi sellaisen ihmisen reiki- tai mihinkään energiahoitoon, josta tulee huonot energiat. 

Vierailija
8/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii yhtä hyvin kuin plasebo. Eli oikeasti voi toimia, jos oireet on sellaisia joita keskushermosto ja aivot pystyvät hoitamaan muutamilla välittäjäaineilla kuten dopamiinilla yms.

Ihan eri asia kuin plasebopilleri. Siinä hoidetaan potilasta ja annetaan aikaa. Mikä nyt on modernin lääketieteenkin se toimivin osa. Sitten voidaan antaa joku pilleri.

Vierailija
9/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä huuhaata ja hölmöjen höynäyttämistä tuollaiset "hoidot". Mitään vaikutusta niillä ei ole.

Vierailija
10/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plasebossa vaikuttaa ihmisen oma tahho ja mieli, sitä ei siis kannata väheksyä.

Vierailija
11/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, jos sä itse uskot siihen. Reikin kanssa tai ilman.

Jollei ole mistään vakavasta sairaudesta kysymys.

Astral tv eräs aamu / Pirkko : soittaja: mulla on näppyjä rinnan alla.

Pirkko: minä lähetän parantavaa energiaa. Mutta sanoi soittajalle varmaan kolmesti: tilaa heti aika lääkäriin

:D

Vierailija
12/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se plasebo todistaa teidän maailmankuvanne, jos te ette tiedä miten ja miksi se toimii? Ei niin että reikissä on minun mielestäni oikeasti kyse mistään sellaisesta, että nyt parannetaan kasvaimet ja muut sairaudet (vaikka kai sitä joku väittää).

T. New ageri

Vierailija
13/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se plasebo todistaa teidän maailmankuvanne, jos te ette tiedä miten ja miksi se toimii? Ei niin että reikissä on minun mielestäni oikeasti kyse mistään sellaisesta, että nyt parannetaan kasvaimet ja muut sairaudet (vaikka kai sitä joku väittää).

T. New ageri

New age jäi ysärille.

Vierailija
14/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. New ageri

New age jäi ysärille.

Ai niin retroperjantai. Hyvä kun muistutit muuten. Synkroniseetit vaan toimii kummasti. : D

T. New ageri

Vierailija
15/15 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan näihin oikeasti usko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi