Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon yli 30 vee transmies. Mitä haluat tietää?

Vierailija
10.03.2014 |

Kysyttävää? :)

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän rakastuin suhun.

Vierailija
2/119 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan vaikket minulta kysynytkään kun eksyin tähän ketjuun googlen kautta :) Ei sillä tyttärellä ole siis transnaista poikaystävänä vaan -poika- poikaystävänä :) Poika, joka on syntynyt tytön -kehoon-. Siksi nimitys transmies (tai vaikka transpoika jos nyt on kyse teineistä?) . Ja koska tyttärelle selvinnyt että poikaystävällä onkin tytön -keho-, hän alkaa miettiä itselleen 'määriltemää' ja keskii olevansa lesbo. Tosiassa hän nyt vaan on tyttö joka on rakastunut poikaan joka on poika tytön kehossa, ainakin toistaiseksi. 

Ja juu, itelleni on käynyt samoin mutta aikuisiässä :) Ei vähentänyt tunteita eikä himoja tippaakaan, päin vastoin :p 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

transihmiset ajattelevat tästä avoimesta mielenkiinnosta mihin ei liity mitään sen ihmeempää kuin ihailu ja kunnioitus ja avoin hyväksyntä

Onpa paskan tärkee tämä Cunt!

Vierailija
4/119 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 02:27"]Miten suhtaudut meihin nuoriin naisihmisiin, jotka pidämme transkulttuurista ja olemme todella uteliaita sen suhteen? Olen pitänyt transtyypeistä aina, vaikka kulttuuri ei sinänsä kosketakaan minua suoraan. Olen tukenut yhtä läheistä ystävääni näissä jutuissa ja baarissa ihastuin komeimpaan mieheen mitä olen koskaan nähnyt - eikä ihastumista laimentanut se, että jamppa olikin nainen. Kaikki eivät tätä ymmärrä, mutta olen halunnut kysyä mitä transihmiset ajattelevat tästä avoimesta mielenkiinnosta mihin ei liity mitään sen ihmeempää kuin ihailu ja kunnioitus ja avoin hyväksyntä?

Paperetta

[/quote]

Onpa omahyvänen twat. Pikkutyttö trippaa... Ollaan niin "ymmärtäväistä", vaikka ei vittu tajuta mistään mitään. Jätä jää jutut meille "alan ihmisille"...

Vierailija
5/119 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoin hyväksyntä?

Paperetta

voisitko olla vielä alentuvampi?

Vierailija
6/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:58"]

[/quote]

Onko sinulla kolmenkympin kriisi?

Vierailija
7/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:59"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 01:58"]

[/quote]

Onko sinulla kolmenkympin kriisi?

[/quote]

Ei ainakaan mitenkään häiritsevästi.

Vierailija
8/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt korjaushoidoissa?

Vierailija
9/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko provo?

Vierailija
10/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 02:02"]

Oletko käynyt korjaushoidoissa?

[/quote]

Mastektomia tehty. Ens vuonna kohtu, munasarjat ja vagina poistetaan. Sen jälkeen ainakin yksi leikkaus vielä edessä. Hormonihoitoa takana reilu vuosi.

Vierailija
11/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 02:11"]

Ootko provo?

[/quote]

En

Vierailija
12/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut meihin nuoriin naisihmisiin, jotka pidämme transkulttuurista ja olemme todella uteliaita sen suhteen? Olen pitänyt transtyypeistä aina, vaikka kulttuuri ei sinänsä kosketakaan minua suoraan. Olen tukenut yhtä läheistä ystävääni näissä jutuissa ja baarissa ihastuin komeimpaan mieheen mitä olen koskaan nähnyt - eikä ihastumista laimentanut se, että jamppa olikin nainen. Kaikki eivät tätä ymmärrä, mutta olen halunnut kysyä mitä transihmiset ajattelevat tästä avoimesta mielenkiinnosta mihin ei liity mitään sen ihmeempää kuin ihailu ja kunnioitus ja avoin hyväksyntä?

Paperetta

Vierailija
13/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 02:27"]

Miten suhtaudut meihin nuoriin naisihmisiin, jotka pidämme transkulttuurista ja olemme todella uteliaita sen suhteen? Olen pitänyt transtyypeistä aina, vaikka kulttuuri ei sinänsä kosketakaan minua suoraan. Olen tukenut yhtä läheistä ystävääni näissä jutuissa ja baarissa ihastuin komeimpaan mieheen mitä olen koskaan nähnyt - eikä ihastumista laimentanut se, että jamppa olikin nainen. Kaikki eivät tätä ymmärrä, mutta olen halunnut kysyä mitä transihmiset ajattelevat tästä avoimesta mielenkiinnosta mihin ei liity mitään sen ihmeempää kuin ihailu ja kunnioitus ja avoin hyväksyntä?

Paperetta

[/quote]

Mun mielestä on hyvä, että nuoret ja varsinkin naiset ovat avarakatseisia ja aidosti uteliaita. Eniten on tuntunut kiinnostavan, että miten seksi onnistuu heterolta transmieheltä, joka ei ole käynyt korjausta läpi. Koska omakohtaista kokemusta ei itselläni (vielä) ole siitä, niin olen vastannut, että seksikauppoja riittää ja sieltä varmasti löytyy korvike sille, mitä minulta nyt puuttuu.

Itse ainakin mielelläni vastaan kaikenlaisiin kysymyksiin, mitä eteen tulee. On hyvä, että ihmiset on kiinnostuneita, ehkä myös muutkin (ei niin avarakatseiset) alkaa pikku hiljaa hyväksyä transihmiset osaksi tätä yhteiskuntaa. 

Vierailija
14/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin huomasit itse tuon, että olet syntynyt väärillä elimillä?

Siis oikeesti, mun tyttären poikakaveri on 16v ja kertoi vasta olevansa transmies. Monimutkaiset koukerot, mutta mun olisi nyt sitten opeteltava hyväksymään tyttären poikaystävä, joka siis on transmies. Tytär sai vasta tietää asiasta itsekkin, eivät siis olleet harrastaneet seksiä...mutta nyt tyttäreni, 14v sitten sanoo olevansa lesbo.

On tässä mammalla miettimistä.

Vierailija
15/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 02:50"]

Milloin huomasit itse tuon, että olet syntynyt väärillä elimillä?

Siis oikeesti, mun tyttären poikakaveri on 16v ja kertoi vasta olevansa transmies. Monimutkaiset koukerot, mutta mun olisi nyt sitten opeteltava hyväksymään tyttären poikaystävä, joka siis on transmies. Tytär sai vasta tietää asiasta itsekkin, eivät siis olleet harrastaneet seksiä...mutta nyt tyttäreni, 14v sitten sanoo olevansa lesbo.

On tässä mammalla miettimistä.

[/quote]

Itse täysin ymmärsin ongelmani vasta aikuisiällä. Sitä ennen olin kovin ahdistunut, koska elämä ei tuntunut elämisen arvoisena ja pari kertaa olen itsemurhaakin yrittänyt. Kai sitä vaan teininä yritti hyväksyä kehon muutokset, mutta en oikeastaan koskaan ollut innoissani mistään naisellisista muutoksista, vaatteista tai mistään muustakaan naisten jutuista. Vasta sen jälkeen, kun olin todenteolla ihastunut päätä pahkaa pari kertaa naiseen alkoi tulla ongelmia. En ole lesbo, joten en kokenut ajatusta olla naisena naisen kanssa hyvältä. Enkä vieläkään ole täysin niin miehekäs kuin haluaisin, mutta uskon, että aika tekee tehtävänsä.

Jos tyttäresi on lesbo, niin silloin en käsitä miksi seurustelisi transmiehen kanssa muuta kuin kaverina. Monet transmiehet ovat aluksi luulleet olevansa lesboja, mutta huomanneet jälkeenpäin olevansa oikeasti transmiehiä. Tsemppiä kuitenkin sulle, että pysyt kärryillä tyttäresi elämässä :)

Vierailija
16/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiinnostunut miehistä vai naisista? Seurusteletko?

Vierailija
17/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 03:33"]

Oletko kiinnostunut miehistä vai naisista? Seurusteletko?

[/quote]

Naisista :) En valitettavasti, mutta toiveissa on :) En ota tästä stressiä, koska elämä on niin ihanaa, kun vihdoin tuntee itsensä hiljalleen kokonaiseksi.

Vierailija
18/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pituuttasi, mutta jos olisit vaikka 155cm niin olisitko silti tuntenut itsesi mieheksi?

Vierailija
19/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet trigendereistä ?

Vierailija
20/119 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 03:45"]

En tiedä pituuttasi, mutta jos olisit vaikka 155cm niin olisitko silti tuntenut itsesi mieheksi?

[/quote]

Varmasti, eikä minulla pituutta ole edes 170 senttiä :) Olisihan se mukavaa, jos olisi vähän pidempi, mutta kaikkea en voi saada. Se on jo paljon se, että on mahdollisuus hormonikorvaushoitoihin ja leikkauksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi