Mitä rehellistä työhösi liittyvää mielipidettä et voi sanoa ääneen?
Päihdeongelmaiset ovat usein uskomattoman itsekkäitä ja ilkeitä ja lypsävät yhteiskunnasta rahat (esim. toistuvilla tehottomilla katkoilla) jotka mielestäni voisi ennemmin sijoittaa lasten ja vanhusten hyvinvointiin. Sosionomi
Kommentit (3281)
Vierailija kirjoitti:
Omassa työssäni valtaosa työtehtävistä tehdään päihtyneenä, enemmän tai vähemmän ja erilaisilla tropeilla. Työn etuihin mm. kuuluu ilmaiset alkoholijuomat ja ruoat. Joku saattaa ehkä arvatakin, mistä ammattiryhmästä puhutaan.
Työnä 5/5 unelmaduuni, paitsi nyt koronan takia suurilta osin kaikkialla tauolla.
Onko ravintola-ala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa työssäni valtaosa työtehtävistä tehdään päihtyneenä, enemmän tai vähemmän ja erilaisilla tropeilla. Työn etuihin mm. kuuluu ilmaiset alkoholijuomat ja ruoat. Joku saattaa ehkä arvatakin, mistä ammattiryhmästä puhutaan.
Työnä 5/5 unelmaduuni, paitsi nyt koronan takia suurilta osin kaikkialla tauolla.
Onko kyseessä mainostoimistot-markkinointi-brändinsuunnittelu?
Kyllä se voisi olla myös yläaste itä-Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulu (yliopisto on osa) on puoliksi kulissi, puoliksi kusetus.
.
Peruskoulun opettajan työ
on itsenäistä ja vapaata.
Minkäänlaista kontrollia ei ole.
Mitään tulosvastuuta ei ole.
Saikkupäiviä tai palkatonta vapaata voi ottaa.
Paljon lomia.
Perusasiat ei muutu.
Vuosien jälkeen duuni on helppoa.
Että kyllä minua varhaiskasvatuksen opettajana ärsyttää, kun äidit liikuttavat taaperoikäisiään aamukahdeksaksi päiväkodille vain mennäkseen sitten kotiin vauvan kanssa. Ja haetaan tietysti vasta iltapäivällä. Tottakai nämä tuodaan hoitoon vaikka olisi mikä räkätauti tai vatsa kuralla.
Vartijoiana saamme nauttia etnisten pieksemisestä.
En ihmettele, että on koulukiusaamista niin kauan kunnes saadaan kuriin aikuisten työpaikka kiusaaminen. Elleivät aikuiset osaa työssä kohdella työkavereitaan, miten lapsiltakaan voidaan vaatia kiusaamattomuutta. Aikuiset toimivat malliesimerkkinä.
Toinen asia on esihenkilöiden toimesta: suosiminen. Suositaan joitakin, annetaan hyvyyttä vain tietyille ja valikoiduille.
Minä en jaksaisi enää auttaa ketään! Ei minullakaan ole ketään, joka minua auttaisi. Se, että aina vain auttaa muita, saamatta itse apua, kalvaa ihmisen loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Että kyllä minua varhaiskasvatuksen opettajana ärsyttää, kun äidit liikuttavat taaperoikäisiään aamukahdeksaksi päiväkodille vain mennäkseen sitten kotiin vauvan kanssa. Ja haetaan tietysti vasta iltapäivällä. Tottakai nämä tuodaan hoitoon vaikka olisi mikä räkätauti tai vatsa kuralla.
Laki sen mahdollistaa, ei ne vanhemmat sitä hoitoasiaa ole saaneet päättää.
En ihmettele, että on koulukiusaamista niin kauan kunnes saadaan kuriin aikuisten työpaikka kiusaaminen.
Tämä nyt on vähän semmoinen, kumpi oli ensin, muna vai kana-juttu. Koska ne työpaikan kiusaavat aikuiset on ennen olleet lapsia, jotka luultavasti ovat jo lapsena olleet kiusaajia tai sitten kiusattuja.
Yliopistomaailmaan on pesiytynyt ihan liikaa vihervasemmistolaisia propalestiina turhakkeita, joilla ei ole mitään oikeaa osaamista. Keskittyvät tyhjänpäiväisiin sustainability ideointeihin ja asioiden "kehittämiseen" pelkästään siksi, että voivat näin työllistää itseään. Aiheuttaen vain lisää työtaakkaa oikeille työntekijöille ja turhia kuluja yhteiskunnalle. Sanomattakin on selvää, ettei näissä työympyröissä toteudu sananvapaus, vaan kaikkien on oltava samaa mieltä kokomaailmanhalaajien kanssa. Ulkomaalaisia suositaan suomalaisten kustannuksella ja paheksutaan, kun suomalaiset haluavat käyttää työkielenä suomea. Työpaikkaruokalasta ei saa enää naudanlihaa, kohta ei varmaan lihaa lainkaan. Kahviautomaatit on pilattu kauramaidolla. Vegaaninatsit yrittävät kieltää myös vapaamuotoisissa kahvitilaisuuksissa muita syömästä oman makunsa mukaisesti. Woke ja pride hörhöt ovat pilanneet wc-tiloja ja pukuhuoneita muuttamalla niitä sekakäyttöisiksi. Suuri enemmistö kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Pudota ylipaino normaaliin ja käy pari kertaa viikossa kuntosalilla ja lenkillä niin et kärsi enää niska-hartia ja selkävaivoista. T. Fysioterapeutti
Ei se niin aina mene.
Itsellä selkä reistaili kovasti, kun olin pudonnut korkealta jakkaralta(vaivat alkoi vasta yli 2viikon kuluttua)
Ja monta kertaa käydä lääkärissä, että ottavat röntgen kuvan, sekin oli vaikea lääkärin antaa lähete kuvauksiin, oli välilevyn pullistumat, sitten lääkärikin rupesi tosissaan
ottamaan vasta.
Minä en voi sanoa töissä, että pomo on sietämätön mikromanageeraaja ja diktaattori. Olevinaan mukava ja hauska, mutta kaikki kärsii hänen seurassa vaikka esittää tyytyväistä pomon edessä. Itsekäs paska joka polkee jalkaa ja kiukuttelee. Minäkin hymyilen pomolle koska on pakko tehdä töitä että sais leipää. Yöllä näen painajaisia pomosta.
Ensiapuun hakeutuvista ihmisistä valtaosa on a.) päihdeongelmaisia b.) reilusti ylipainoisia. Koska verovaramme eivät riitä enää kattamaan julkisen sektorin terveysmenoja, alan olla sitä mieltä että ne jotka ihmiset paskovat oman terveytensä ihan tahallaan itse, saisivat maksaakin hoitonsa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pudota ylipaino normaaliin ja käy pari kertaa viikossa kuntosalilla ja lenkillä niin et kärsi enää niska-hartia ja selkävaivoista. T. Fysioterapeutti
Ei se niin aina mene.
Itsellä selkä reistaili kovasti, kun olin pudonnut korkealta jakkaralta(vaivat alkoi vasta yli 2viikon kuluttua)
Ja monta kertaa käydä lääkärissä, että ottavat röntgen kuvan, sekin oli vaikea lääkärin antaa lähete kuvauksiin, oli välilevyn pullistumat, sitten lääkärikin rupesi tosissaan
ottamaan vasta.
Minä olen hoikka ja urheilen. Aina on ollut niska-hartiavaivoja ja selkäkipuja. Käyn koko ajan fyssarilla ja hierojalla. Minulla on salilla personal trainer, sen lisäksi joogaan, treenaan pilatesta ja kävelen pitkiä sykelenkkejä. Työ tietokoneen ääressä jumittaa. Samaa tekee migreeni. Myös rangan rakenteelliset ominaisuudet altistavat jumeille ja kivuille. Fysioterapeutille sanoisin, että opiskele vähän laajemmin. Sanoisin myös, että mainitsemasi ylipaino tai oikeastaan lihavuus on monimuotoinen asia. Näin kommentoi yliopistotason lihavuustutkija.
Tekoripset ja rakennekynnet eivät kuulu ruokia käsittelevien henkilöiden ominaisuuksiin. Hanskat käsissä eivät suojaa mitään. Myös sormuksia näkee vielä, vaikka bakteerimäärät niiden alla tiedetään.
Että nainen ei ole millään mittarilla miestä parempi. Vahvuudet ehkä eri asioissa, mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naiset näyttää järkyttävältä vaaleaksi raidoitetussa pitkässä kuivassa tukassa. Kuten suuri osa tv-kasvoistamme.
TV kampaaja
100% samaa mieltä!!!
Vierailija kirjoitti:
Perunamuussissa oikea voi olisi muka terveellistä margariinia paljon parempi. Kasvirasvakerman tilalla oikea kerma.
Harvemmin kermaa sisältäviä ruokia, niin ei haittaisi yhtään.
Halvalla valmistettua ja muka superhyviä ravitsemussuosituksia noudattavia.
Pöhöttynyt ravitsemusneuvottelukunta kytköksineen.
En ymmärrä, miten tämä kommentti on saanut enemmän ala- kuin ylänuolia.
Miten niin mainostoimisto-markkinointi kun kaikki tuntomerkit viittaavat (Marinin) hallitukseen. Otetaan mukaan vielä käsiaseet niin kyseessä voisi olla Orponkin hallitus