Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rehellistä työhösi liittyvää mielipidettä et voi sanoa ääneen?

Vierailija
13.11.2020 |

Päihdeongelmaiset ovat usein uskomattoman itsekkäitä ja ilkeitä ja lypsävät yhteiskunnasta rahat (esim. toistuvilla tehottomilla katkoilla) jotka mielestäni voisi ennemmin sijoittaa lasten ja vanhusten hyvinvointiin. Sosionomi

Kommentit (3246)

Vierailija
2041/3246 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä, että en voi kertoa sukulaiselleni, paljonko saan palkkaa.  Palkkani on vain keskivertopalkka ja

sinkkuna on sillä tultava toimeen.  Sukulaiseni on minulle armottoman kateellinen, hän saa peruskansan-

eläkettä + asumistuet ym, koska ei ole halunnut koskaan olla vakituisissa töissä.

Vierailija
2042/3246 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkia ei pitäisi väkisin pitää hengissä, vaan joskus olisi parempia antaa ns. luonnonvalinnan hoitaa homma.

T. Kokemus sekä vaikeavammaisten hoitoyksiköstä että sairaalasta 

Ei ole sinun asiasi päättää, kenen elämä on elämisen arvoista.

Huom.

Luonnonvalinta mainittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/3246 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa lääkäreistä käyttää auktoriteettiaan väärin.

T. Hoitaja

Vierailija
2044/3246 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas lihava ja huonokuntoinen nainen! Kunto valmentaja

Vierailija
2045/3246 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa lääkäreistä käyttää auktoriteettiaan väärin.

T. Hoitaja

Kerro lisää, miten?

Vierailija
2046/3246 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuskit ovat keskimääräistä yksinkertaisempaa sakkia. Ammattikuskiksi pääsee jos on suurinpiirtein kaikki raajat tallella.

Vierailija
2047/3246 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat ovat helvetin laiskoja. Eivät osaa laittaa roskia roskiin tai pyyhkiä jälkiään. Eritteiden ja eritetahrojen poistaminen - niiden annetaan vain olla. 

Terveisin sairaalan laitoshuoltaja

voi rakas, kun se sattuu olemaan sinun työtäsi ❤

opiskele hoitajaksi, jos kykenet. Pääset hyvin pian toteamaan, ettet kiireeltäsi ehdi pissatahraa pestä, vaan se työ on jätettävä siivoojalle 😚

Hauska juttu, eräs tuntemani hoitaja sanoi kyllä että heillä töissä se joka ensin huomaa vahingon sattuneen myös siivoaa sen, ihan hoitajat siinä missä laitoshuoltajatkin. Vai ollaanko niin ylpeätä olevinaan että jätetään siihen haisemaan niin saa muut hoitaa? Näköjään 🙄

Meillä ei mikään kummoinen toimistotyö ole, mutta itse on ärsyttänyt kun jotkut ihan mukavat ihmiset eivät varo tai väistä siivoojaa lainkaan. Siivoojan pitäisi sieltä pöydän alta kurkotella roskis toisen jalkojen välistä? Itse menen aina siivouksen ajaksi pois työpisteeltä jos vain mahdollista. Ja tervehdin siivooja kuten muitakin työpaikalla olijoita. Ei ole vaikeaa.

Minun täytyy sanoa että haluan tehdä siivoustyötä, en osaa sanoa miksi mutta näin se on. Voisin työskennellä esim. sairaalassa laitoshuoltajana, mutta en ole ikinä halunnut hoitajaksi. Kiva on kun tervehditään, niinkuin ketä tahansa! Asiakasta, kollegaa, lääkäriä tai siivoojaa 😊

Vierailija
2048/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanketyö on ihan puuhastelua. Oikeasti vain rahan kierrätystä. Harvoin saadaan oikeasti mitään aitoa aikaan.

On ihan naurettavaa suharointia. Hankkeiden vetäjät on täysiä pellejä ja omissa maailmoissaan. Mitään tulosta ei synny kuin paperille korkeintaan. Mutta tärkeintä saada oma naama esimerkiksi lehden sivulle. Tällaista ainakin Posiossa, jossa kallis matkailuhanke mutta mitään ei tapahdu.

Koulumaailman hankkeet ovat mielestäni ihan täyttä pelleilyä: ”edistetään tasa-arvoa, edistetään yrittäjyyttä, edistetään liikuntaa, edistetään työelämätietoutta... ” Järjestetään nollatason tietoiskuja tai luentoja, jotka eivät oikein arvokkaasta aiheesta huolimatta kiinnosta ketään, paitsi ovat pois opetustunneista. Sitten kun hanke on ohi, järjestetään loppuseminaari ja tulee kahden vuoden päästä jokin tutkimus, jossa todetaan, että aiheen käsittely jäi kesken ja tarvitaan uusi hanke.

Erään lukion lehtori kertoi, että hän on mukana viidessä eri hankkeessa. Ei valita, koska joka hankkeesta tulee lisätuloja. Mutta sanoi, että jos jokainen viidestä hankkeesta lopetettaisiin tänään, kukaan ei edes huomaisi. Turhaa ajan ja rahan haaskausta.

Sehän niissä hankkeissa yleensä on, että vaikka olisi onnistunutkin ideointi, ei tietenkään ole rahaa oikeasti tehdä toiminnasta jatkuvaa, eli ei palkata tarpeeksi opettajia ja kuraattoreita tms. joilla olisi se aika tehdä ideoitua toimintaa. 

Vierailija
2049/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaat asiakkaat ovat jo ennestään sangen matalalla veroasteella vaikka palkansaajiin verrattuna mutta silti verisen loukkaantuneita jokaisesta sentistä jonka joutuvat yhteiskunnalle maksamaan. Käyttävät erittäin paljon aikaa ja energiaa vältelläkseen veroja ja puhuvat mielellään valtiosta ja vetottajasta "kommunisteina" jotka tavoittelevat heidän suurella työllä ansaittua (= täysin perittyä ja varainhoitoyhtiön kasvattamaa) omaisuuttaan.

Vierailija
2050/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuollossa pitäs nähdä ja kuulla paremmin huomaamattomat ja vaatimattomat potilaat. Heillä monesti saattaa olla suurin hätä.

Vierailija
2051/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä muuttuu ihan uusavuttomaksi kun he astuvat sairaalaan.

Vierailija
2052/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi varhaiskasvatuslaki on hyvä, mutta sitä toteutetaan "perse edellä puuhun" - menetelmällä. Lapsi jää toiseksi kaikkien suunnitelmien ja palaverien keskellä.

Vierailija
2053/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään työstäni ja saan siitä ihan riittävän palkan

2054/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m36

Vierailija
2055/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo pelaaminen tuottaa paljon ongelmia lapsille mutta vanhemmat siitä viis veisaavat.

Vierailija
2056/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” Paljo pelaaminen tuottaa paljon ongelmia lapsille mutta vanhemmat siitä viis veisaavat.”

miksi tätä ei voi ääneen sanoa?

Vierailija
2057/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut työssäni että mainoskielto on useimmiten köyhällä joka tarvitsisi eniten tarjouksista tietoa jotta voisi edes joskus ostaa jotain.

Vierailija
2058/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvempi mies sopii terveydenhoitoalalla esimieheksi. Koettu on. Liekö syynä että miehet etenevät naisvaltaisella alalla helpommin pelkän sukupuolensa takia.

Vierailija
2059/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että työ on mennyt niin mahdottomaksi, että vain asuntolaina motivoi.

Vierailija
2060/3246 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii.mä en voi kertoo työstäni mitää.ei mielipiteitä ei kenelle työskentelen tai kenen kanssa.mä meen sinne nii mä oon siellä kyllä mut kumminkaan en oo ja kun lähen pois mä en oo koskaan ollutkaan siellä.mä en oo kuullutkaan mitää tai nähny... Pieni visailu. Koittakaas arvata mikä on se ammatti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan