Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies haluaa omaa aikaa

Vierailija
09.03.2014 |

mies on itsekkäästi päättänyt, että sunnuntai-ilta 18alkaen on hänen mies-aikaansa, jonka puuhailee autotallissa. minusta tämä on epäreilua, sillä lapset ja minä haluttaisiin myös viettää miehen kanssa aikaa mutta miehen on juuri sunnuntait saada kököttää ja levätä autolla ajelusta (minulla ei ole ajokorttia joten mies hoitaa lasten harrastus-kyydit). mutta en tajua miksei voi rentoutua minun ja lasten kanssa vaan tuolla autotallissa hommailemalla. 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:42"]

ois se pitänyt arvaa. tää palsta on tämmönen. ei haluta auttaa vaan halutaan päästä kiusaamaan. kaikkeni mieheni puolesta teen ja nyt oonkin sit muka joku hullu *mmä! 

[/quote]

Porvoota! Porvoota!

Vierailija
42/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:42"]ois se pitänyt arvaa. tää palsta on tämmönen. ei haluta auttaa vaan halutaan päästä kiusaamaan. kaikkeni mieheni puolesta teen ja nyt oonkin sit muka joku hullu *mmä! 

[/quote]

Niinpä. Mietipä sitä. Oliks tää tässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:42"]

ois se pitänyt arvaa. tää palsta on tämmönen. ei haluta auttaa vaan halutaan päästä kiusaamaan. kaikkeni mieheni puolesta teen ja nyt oonkin sit muka joku hullu *mmä! 

[/quote]

Miksi kenenkään tarvitsisi tehdä aikuisen ihmisen puolesta kaikkensa? 

Vierailija
44/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkää nukkumaan maanisdepressiiviset mammat!

Vierailija
45/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kuin sinä, ap, eli en tarvitse ollenkaan mitään omaa aikaa. Mutta mieheni tarvitsee, ja minusta se on täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Ei tulisi mieleenkään yrittää estää häntä harrastamasta omia juttujaan ja aina kököttämään sohvalla vieressäni seuraksi tai olemalla lasten kanssa. Ei nyt yksi sunnuntai-ilta voi olla mitenkään kohtuutonta oman ajan ottamista.

Vierailija
46/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:06"]

Mun mies on kolmena iltana viikossa harrastuksissaan. Kyllä ihminen tarvitsee omaa aikaa!! 

[/quote]Saatko sinä olla harrastuksissa ja mies kaitsee lapset ja hoitaa kotihommat????????

Vierailija
47/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:50"]

Olen itsekin kuin sinä, ap, eli en tarvitse ollenkaan mitään omaa aikaa. Mutta mieheni tarvitsee, ja minusta se on täysin ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Ei tulisi mieleenkään yrittää estää häntä harrastamasta omia juttujaan ja aina kököttämään sohvalla vieressäni seuraksi tai olemalla lasten kanssa. Ei nyt yksi sunnuntai-ilta voi olla mitenkään kohtuutonta oman ajan ottamista.

[/quote]

kiva vastaus, kiitos. mut ehkä mä nyt sit lasken nämä miehen ajat ja yritän käyttää saman ajan omaan hommaan, että olis reilua. ja en auta silloin lapsia missään! ap. 

Vierailija
48/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:50"]

[/quote]vai et tarvitse omaa aikaa, höpsistä hei. Menehän le nkille, uimaan jne

Vierailija
49/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:06"]

Mun mies on kolmena iltana viikossa harrastuksissaan. Kyllä ihminen tarvitsee omaa aikaa!! 

[/quote]Saatko sinä olla harrastuksissa ja mies kaitsee lapset ja hoitaa kotihommat????????

[/quote]

Meillä ei ole lapsia ja kotihommat hoitaa se kumpi ehtii + siivooja kerran viikossa. Itse olen myös 3-4 iltana viikossa omissa menoissani...

Vierailija
50/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä meen nyt sänkyyn oottamaan, että mies tulee nukkumaan ja kerron sitten suunitelmastani (lisä-aika MINULLE). ei aavista mitään hölmöläinen. ap.

Vierailija
51/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:32"]

ei siinä mitään. mutta mies ei jousta. viime su loppui maito ja lapset ei saaneet sitten ilta ja aamupalaksi muroja, eikä saatu kahvimaitoa. ja sitten mies kiukuttelee minulle että lapset on juonut liikaa maitoa ja siksi ei riitä kahviin. mut en mä ala lapsilta maitoa kieltään kun sitä saa kaupasta lisää.

[/quote]

Tekisit lapsille kunnon aamiaista. Kuka syöttää lapsilleen pelkkiä muroja aamiaiseksi? Prosessoituja.

Vierailija
52/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 23:02"]

mä meen nyt sänkyyn oottamaan, että mies tulee nukkumaan ja kerron sitten suunitelmastani (lisä-aika MINULLE). ei aavista mitään hölmöläinen. ap.

[/quote]

No nyt se sekos.

Vierailija
53/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot kinuumassa siltä yhteistä aikaa 24/7 nii kohta se raukka tarttee kaks päivää lepoa..

Tottakai sun miehen täytyy saada tehä joskus sitä mitä se haluaa.. myönnä ettet itekkää kattelis mielellää koko viikkoo pelkästään perhettäs, kai sullaki sitä omaa aikaa löytyy. Ei pennut oo sellanen asia, et niitten takia tartteis uhrata koko oma elämä.. vuorotelkaa miehes kanssa kersojen huolehtimisesta, niin kumoiki saa omaa aikaa.

Ja pakko nyt aikuisten ihmisten on osata elättää perhe niin että sitä viikonloppua ei tartte elää nälässä :D ei oo vaikeeta hankitte vaa tarpeeks ruokaa tai sit vaikka kävelet kauppaa. Kunto nousis siinäki hommassa!

Vierailija
54/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no menisinkin mutta kukas hoitaa lapset?? ja kavereita on ja eniten rakastan kuitenkin lapsiani ja miestä joten en koe että isolle kaveripiirille olisi aikaa kuitenkaan."

Lasten isä tietenkin, hoidathan sinäkin lapset silloin kun on miehen oma aika

Vierailija
55/59 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taas tässä. nyt tein sen. vietän tiistai-iltaisin omaa aikaa. ovi on säpissä ja saan olla rauhassa netissä!! aion tehdä miehen katkeraksi jotta luopuisi omasta ajastaan!

Vierailija
56/59 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä provo, hienosti uppoo. elämästä voi tehdä just niin vaikean kuin haluaa. braaavo!

Vierailija
57/59 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuakos lisääänyit.

Vierailija
58/59 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apllä hirveen iso oman ajan puute voi olla kun tännekin ehtii kaikki tekemistensä raportoimaan...

Vierailija
59/59 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maailman idioottimaisin ketju mitä on tullut aikoihin luettua... Onko oikeasti olemassa tollasta porukkaa. En olis sekuntiakaan tollases suhteessa jossa toinen osapuoli ei osaa edes persettään pyyhkiä ilman että toinen vahtii vierestä. Sääliksi käy ap:n miestä. Omakin akka tuntuu taas suht tervepäiseltä tämän jälkeen... Huoh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme