Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies haluaa omaa aikaa

Vierailija
09.03.2014 |

mies on itsekkäästi päättänyt, että sunnuntai-ilta 18alkaen on hänen mies-aikaansa, jonka puuhailee autotallissa. minusta tämä on epäreilua, sillä lapset ja minä haluttaisiin myös viettää miehen kanssa aikaa mutta miehen on juuri sunnuntait saada kököttää ja levätä autolla ajelusta (minulla ei ole ajokorttia joten mies hoitaa lasten harrastus-kyydit). mutta en tajua miksei voi rentoutua minun ja lasten kanssa vaan tuolla autotallissa hommailemalla. 

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä sitä, miksei rentoudu sinun seurassasi. 

Vierailija
2/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rentoutumista on kuunnella akan ja lasten kitinää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta autotalli. 

Vierailija
4/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitinää?? viettää aikaa kuin normaali perhe. katsella tv:ta ja vaikka pelata pelejä. epäreilua, kun mies varastaa koko illan itselleen (harvoin ollaan kaikki kotona). pitää musiikinkin tosi kovalla. 

Vierailija
5/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kolmena iltana viikossa harrastuksissaan. Kyllä ihminen tarvitsee omaa aikaa!! 

Vierailija
6/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vietätkö itse koskaan omaa aikaa? Jos vietät, niin totta kai se sitten kuuluu miehellesikin.

Vierailija
7/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies on myös naurettavan tiukka, ei suostu sunnuntaina ajamaan yhtään autolla koska sanoo että haluaa edes yhden lepopäivän autosta. eli jos vaikka maito loppuu, ei suostu menemään kauppaan ennen maanantaita. ollaan lasten kanssa nälässä sitten tai joskus on jopa pakko kävellä kauppaan. ei kiva. ap.

Vierailija
8/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä reilu mies kun ilmoittaa etukäteen aikeensa ja tiedät missä hän on. Autotallissa mies ei varmasti tee pahojaan. Jokainen tarvitsee omaa aikaa, sinäkin. Muuten menettää järkensä. On paras että annat miehen ottaa hyvin ansaitun oman aikansa. Kun et aja autoa et tietenkään käsitä että autoilukin on omalla tavallaan energiaa vievää. 

Vierailija
9/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee itekin samoin, katotaan mitä äijä tykkää.

Vierailija
10/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:06"]

ja mies on myös naurettavan tiukka, ei suostu sunnuntaina ajamaan yhtään autolla koska sanoo että haluaa edes yhden lepopäivän autosta. eli jos vaikka maito loppuu, ei suostu menemään kauppaan ennen maanantaita. ollaan lasten kanssa nälässä sitten tai joskus on jopa pakko kävellä kauppaan. ei kiva. ap.

[/quote]

Mikset aja korttia? 

Vierailija
11/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:04"]

kitinää?? viettää aikaa kuin normaali perhe. katsella tv:ta ja vaikka pelata pelejä. epäreilua, kun mies varastaa koko illan itselleen (harvoin ollaan kaikki kotona). pitää musiikinkin tosi kovalla. 

[/quote]

No onpas jännittävää pelata lasten pelejä ja kattoa teeveetä. Luolamies tarvitsee luolamiehen touhuja.

Vierailija
12/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jestas...minäkin tarvitsen omaa aikaa ja mies sen minulle suo. Yleensä se kyllä vaatii sitä että lähden kotoa pois, muuten on koko ajan joku kimpussa. Miehelle se nyt vaan saattaa olla luontevampaa olla esim. omissa ajatuksissaan autotallissa kuin lähteä kampaajalle, shoppailee, pilatekseen, kävelylle jne!!  Eikä ilmeisesti kyse ole kovin monesta tunnista jonka talissaan viettää.

Ja ajattele...meillä mies käy 3 kertaa viikossa pelaamassa kaukalopalloa tai sulkapalloa, hui! Ja lisäksi kyllä autotallissa ja pihamaallakin puuhastelee ilman perhettä :(

Vierailija
13/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä myös yhtenä iltana viikossa aikaa itsellesi.

Ja aja ajokortti, niin sinun ei tarvitse moittia miestäsi siitä, että tämä haluaa lepopäivän.

Vierailija
14/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mies on sanonut: mene käymään vaikka jumpassa tai kaverilla. mutta en mä halua. miksi menisin kun olen mieluiten lasteni ja mieheni kanssa, rakkaimpia minulle?? ap

Vierailija
15/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ilta viikossa omaa aikaa on vielä suotavaa ja tervettä. Anna miehelle se yksi vapaailta.

Vierailija
16/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:08"]

no mies on sanonut: mene käymään vaikka jumpassa tai kaverilla. mutta en mä halua. miksi menisin kun olen mieluiten lasteni ja mieheni kanssa, rakkaimpia minulle?? ap

[/quote]

No, sinä olet sinä. Sinun miehesi ei välttämättä ole samanlainen kuin sinä. Ei ole mieheltä liikaa vaadittu muutama tunti viikossa rentoutumiseen, varsinkin jos kuljettaa lapsia harrastuksiin ym. Ei se autolla ajaminen mitään hermolepoa ole juuri kenellekään.

Vierailija
17/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tässä iässä enää ajokorttia viitti ajella. kun jäi sillon nuorena ajamatta niin olis se omituista kolmekymppisenä mennä. ja mies joutuis sen maksamaan kun mulla ei ole rahaa:( ap.

Vierailija
18/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikoinaan tuollaisen naisen, ja mietin, miten mies kestää. No ei kestänyt, muutaman vuoden päästä tuli ero.

Vierailija
19/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:08"]

[/quote]

No, sinä olet sinä. Sinun miehesi ei välttämättä ole samanlainen kuin sinä. Ei ole mieheltä liikaa vaadittu muutama tunti viikossa rentoutumiseen, varsinkin jos kuljettaa lapsia harrastuksiin ym. Ei se autolla ajaminen mitään hermolepoa ole juuri kenellekään.

[/quote]

mut luulis että miehelle minä ja lapset tärkeämpiä kun tuo hommailu. lapsetkin on että "missä iskä". ja mies ei avaa ovea vaikka lapsilla asiaa. miehen pitäisi myös auttaa läksyissä kun minä en aina jaksa. ap.

Vierailija
20/59 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tarvitsen yksinoloa vähintään sen tunnin, pari päivässä. Introvertille toisten ihmisten seura on kuluttavaa, ei rentouttavaa, ja vaikka se olisi kivaakin, vastineeksi tarvitaan omaa aikaa akkujen lataamiseen. Jos en saa olla rauhassa, minusta tulee vihainen, ärsyttävä ja pahimmillaan itkuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan