mies haluaa omaa aikaa
mies on itsekkäästi päättänyt, että sunnuntai-ilta 18alkaen on hänen mies-aikaansa, jonka puuhailee autotallissa. minusta tämä on epäreilua, sillä lapset ja minä haluttaisiin myös viettää miehen kanssa aikaa mutta miehen on juuri sunnuntait saada kököttää ja levätä autolla ajelusta (minulla ei ole ajokorttia joten mies hoitaa lasten harrastus-kyydit). mutta en tajua miksei voi rentoutua minun ja lasten kanssa vaan tuolla autotallissa hommailemalla.
Kommentit (59)
mutta mies jo töissä ja ajelee myös paljon autolla lasten kanssa iltaisin. saa siis paljon omaa aikaa. ei ehdi viettämään kunnolla aikaa minun kanssa kuin 2 iltaa viikossa. ja minä haluaisin viettää aikuisen kanssa enemmän aikaa, kun mies sitten tuhraa yhden illan hömpötykseen.
Voi hyvä jumala törtöt! Koko juttu on Porvoosta, ja ap keksii heittää lisää löylyä kiukaille, kunhan joku näkökulma edes viitteellisesti liittyy asiaan. Antakaa olla!
Nää on kyllä aina niin hauskoja nää teidän vastaukset. Jos ap. kirjoittaa noin, niin te vastaatte juuri noin... niin ennalta-arvattavaa!!! :) :) Ja sitten taas, jos nainen (tai mies) kirjoittaisi, että tarvitsisi/haluaisia omaa aikaa esim. kerran viikossa 18 lähtien, ilman puolisoaan ja lapsiaan...tulisi kauhea haukkuminen ja syyllistäminen, että itsehän olet perheesi hankkinut, etkö nauti lapsistasi, hoida itse kakarasi, kun kerran hankit, ymymymy... Täytyy lopettaa teidän kirjoitusten lukeminen, TODELLAA RASITTAVAA!!!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:20"]
Voi hyvä jumala törtöt! Koko juttu on Porvoosta, ja ap keksii heittää lisää löylyä kiukaille, kunhan joku näkökulma edes viitteellisesti liittyy asiaan. Antakaa olla!
[/quote]
aina täällä saa kysymykselleen haukkua, mollausta. ja halusin vain apua. ap.
[/quote]
Tälläsiä naisia on kyllä ihan oikeestikin. Tämä ketju voi avata sellaisen silmät. Ei mikään turha ketju siis.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:11"]ja ei tässä iässä enää ajokorttia viitti ajella. kun jäi sillon nuorena ajamatta niin olis se omituista kolmekymppisenä mennä. ja mies joutuis sen maksamaan kun mulla ei ole rahaa:( ap.
[/quote]
Kolmekymppinenhän on liian vanha oppimaan. Just.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:24"]
[/quote]
aina täällä saa kysymykselleen haukkua, mollausta. ja halusin vain apua. ap.
[/quote]
Iltoja Porvooseen! Tämäkin oli pelissäsi odotettavissa.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:23"]
Nää on kyllä aina niin hauskoja nää teidän vastaukset. Jos ap. kirjoittaa noin, niin te vastaatte juuri noin... niin ennalta-arvattavaa!!! :) :) Ja sitten taas, jos nainen (tai mies) kirjoittaisi, että tarvitsisi/haluaisia omaa aikaa esim. kerran viikossa 18 lähtien, ilman puolisoaan ja lapsiaan...tulisi kauhea haukkuminen ja syyllistäminen, että itsehän olet perheesi hankkinut, etkö nauti lapsistasi, hoida itse kakarasi, kun kerran hankit, ymymymy... Täytyy lopettaa teidän kirjoitusten lukeminen, TODELLAA RASITTAVAA!!!
[/quote]
Saati et kirjoittais "sanoin ukolleni/akalleni että nyt joka sunnuntaina olen klo 18:sta eteenpäin on omaa aikaa, olen päättänyt että silloin teen mitä haluan yksin."
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:11"]ja ei tässä iässä enää ajokorttia viitti ajella. kun jäi sillon nuorena ajamatta niin olis se omituista kolmekymppisenä mennä. ja mies joutuis sen maksamaan kun mulla ei ole rahaa:( ap.
[/quote]
[/quote]
Minä ajoin kolmekymppisenä ajokortin ja oli mahtavaa!!! Nyt huristelen pitkin kyliä.. ;)
ps. Olin kuulemma sata kertaa parempi aloitteleva ajaja, kun ne just 18 v. täyttävät ...
[/quote]
[/quote]
mut ei oo kiva, mennä sinne 18-vuotiaiden kanssa. mitä mulla niiden kanssa ois puhuttavaa? ja ihmettelevät kuitenkin jos istun vaan hiljaa. ja lisäksi mies joutuisi maksamaan koska minulla ei ole rahaa, tai sitten pitäisi ottaa laina ja lainaahan minä en ota!
Mene ap töihin, hommaa iso kaveripiiri ja lopeta tuo pelkässä perheessä roikkuminen. Johan tuossa lapset, puhumattakaan miehestä, ahdistuvat...
ei siinä mitään. mutta mies ei jousta. viime su loppui maito ja lapset ei saaneet sitten ilta ja aamupalaksi muroja, eikä saatu kahvimaitoa. ja sitten mies kiukuttelee minulle että lapset on juonut liikaa maitoa ja siksi ei riitä kahviin. mut en mä ala lapsilta maitoa kieltään kun sitä saa kaupasta lisää.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:29"]
[/quote]
[/quote]
mut ei oo kiva, mennä sinne 18-vuotiaiden kanssa. mitä mulla niiden kanssa ois puhuttavaa? ja ihmettelevät kuitenkin jos istun vaan hiljaa. ja lisäksi mies joutuisi maksamaan koska minulla ei ole rahaa, tai sitten pitäisi ottaa laina ja lainaahan minä en ota!
[/quote]
Sekomittarisi alkaa tulla täyteen, ap. Itse en puhunut 18-v autokoulun aikana kenenkään muun autokoululaisen kanssa yhtään mitään, en yhtä sanaa. Ei kukaan muukaan mun kanssa.
On täysin normaalia haluta joskus olla rauhassa. Itse tarvitsen omaa aikaa paljon enemmän. Juuri siksi en lapsia väsännytkään mutta se on jo toinen tarina.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:29"]
Mene ap töihin, hommaa iso kaveripiiri ja lopeta tuo pelkässä perheessä roikkuminen. Johan tuossa lapset, puhumattakaan miehestä, ahdistuvat...
[/quote]
no menisinkin mutta kukas hoitaa lapset?? ja kavereita on ja eniten rakastan kuitenkin lapsiani ja miestä joten en koe että isolle kaveripiirille olisi aikaa kuitenkaan.
Ap haluaa vain nyt uhriutua. Valittaa ja riutua... Miehen kanssa ei voi puhua, ajokorttia ei voi ajaa, lainaa tai omaa aikaa ei voi ottaa jne. jne. Olisikohan maanis-depressiivinen potilas jolla on depressiivinen vaihe menossa...
ois se pitänyt arvaa. tää palsta on tämmönen. ei haluta auttaa vaan halutaan päästä kiusaamaan. kaikkeni mieheni puolesta teen ja nyt oonkin sit muka joku hullu *mmä!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 22:08"]
no mies on sanonut: mene käymään vaikka jumpassa tai kaverilla. mutta en mä halua. miksi menisin kun olen mieluiten lasteni ja mieheni kanssa, rakkaimpia minulle?? ap
[/quote]
No, sinä olet sinä. Sinun miehesi ei välttämättä ole samanlainen kuin sinä. Ei ole mieheltä liikaa vaadittu muutama tunti viikossa rentoutumiseen, varsinkin jos kuljettaa lapsia harrastuksiin ym. Ei se autolla ajaminen mitään hermolepoa ole juuri kenellekään.
[/quote]
mut luulis että miehelle minä ja lapset tärkeämpiä kun tuo hommailu. lapsetkin on että "missä iskä". ja mies ei avaa ovea vaikka lapsilla asiaa. miehen pitäisi myös auttaa läksyissä kun minä en aina jaksa. ap.
[/quote]
Vaikka perhe olisikin miehellesi rakas, niin kaikki ihmiset eivät jaksa perhettään koko vapaa-aikaansa. Ihmisellä on oikeus muutamaan tuntiin viikossa ihan omaan aikaan. Muuten moni ahdistuu. Älä tukehduta miestäsi.