mies on hermostunut seurassani ja kun lähden hän painelee vessaan
mitä se tekee siellä vessassa? aina kun minä poistun hän menee vessaan... on muutenkin koko ajan ihan hermoraunio.
Kommentit (16)
Ite tapailin tovin miestä joka ei selvinpäin kyennyt olemaan lainkaan varma seurassani...tärisi, hikoili ja hermoili. Humalassa oli varsinainen sonni. Taisi olla hyvin henkisesti epävarma yksilö, itse en kestäny hommaa joten katkaisin koko jutun minkä jälkeen sain hyvin katkeran sähköpostin. Ei ole helppoa ei...
Ottamaan jotain aineita? Ripuloimaan?
joo, en tiedä en...hän on hikoileva ja tärisevä puolentunnin ajan ja sitten juoksee vessaan.
Siis onko tämä mies joku tapailemasi, vai missä yhteydessä olet hänen kanssaan noin kauan? Kyllähän tuo voi viitata johonkin vieroitusoireisiinkin oikeasti.
mjos jännittää niin mikä siellä vessassa odottaa?
Tyyppi jänittää, vatsa menee kuralle.
Tai sitten se juoksee tumputtamaan, kun se käy ihan kuumana.
hahah. siis eikai se vo ioikeesti mennä tumputtamaan...
pääsee pois tilanteesta rauhoittumaan
Jos oikeasti jännittää, niin vatsa on kuralla.
Itsellä ainakin vatsa menee ihan sekaisin muutamalla ekoilla treffeillä, kun ei voi piereskellä.
Ite tapailin tovin miestä joka ei selvinpäin kyennyt olemaan lainkaan varma seurassani...tärisi, hikoili ja hermoili. Humalassa oli varsinainen sonni. Taisi olla hyvin henkisesti epävarma yksilö, itse en kestäny hommaa joten katkaisin koko jutun minkä jälkeen sain hyvin katkeran sähköpostin. Ei ole helppoa ei...