Jos Tampereen ratikassa ei poisteta lippua maksamatonta, niin tuleeko siitä muutakaan maksua? Taidan lopetaa maksamisen
Kommentit (38)
onhan se iso säästö jos nyt ilmaista
Empatiasyistä ei voi antaa sakkoa. Vankilatkin lakkautetaan. Riittää kun toruu sanallisesti murhaajaa tai raiskaajaa ja sen jälkeen ymmärtää häntä ja pyytää anteeksi sanojaan.
Tämä päätöshön on vain ja ainoastaan viesti että enää ei tarvi maksaa. Jos tarkastajat tulee sisälle niin menee itse ulos odottamaan seuraavaa kun ne tarkastajat on siinä edellisessä. Tähän vihervassarit on koko ajan halunnut että työssäkäyvät veronmaksajat alkaisi maksamaan kokonaisuudessaan työttömien liikkunisen
Vierailija kirjoitti:
Tämä päätöshön on vain ja ainoastaan viesti että enää ei tarvi maksaa. Jos tarkastajat tulee sisälle niin menee itse ulos odottamaan seuraavaa kun ne tarkastajat on siinä edellisessä. Tähän vihervassarit on koko ajan halunnut että työssäkäyvät veronmaksajat alkaisi maksamaan kokonaisuudessaan työttömien liikkunisen
Miksi? Sanon vaan, että en aio maksaa kiitos.
Tätä on naisten valta. Kaaosta ja romahdus. Ovat kutsuneet alistajansakin muista maista tänne tekemään uudet lait kunhan lisääntyvät ensin elämällä meidän työstä.
Tulee mieleen ne opetustanssit ulkomaalaisille miehille joilla oli tarkoitus estää naisten ahdistelut ja raiskaukset.
Miksi sitten matkan hintaa nostetaan kokoajan?
HALOO
Kai me saadaan joku äm mä tekemään opetusvideo matkustajille jossa hän lässyttää maksamisen tärkeydestä. Kun ei voi enää sakolla ja muilla toimilla pakottaa maksamista.
Ohjeita Ratikalla matkustamiseen
Ei tarvitse maksaa
https://www.tampereenratikka.fi/matkustaminen/nain-matkustat/
Vierailija kirjoitti:
Ohjeita Ratikalla matkustamiseen
Ei tarvitse maksaa
https://www.tampereenratikka.fi/matkustaminen/nain-matkustat/
Täytyy antaa palautetta tuosta sivusta. Kuvassa pitäisi olla Afrikan kuukkerimies tuon valkoisen naisen vieressä.
Vuorokausilippu on 8 e
En kyllä maksa
Jos olet musta tai ruskea, niin ei tarvitse maksaa mutta muiden kyllä.
T: Bilmari
Toisaalta jos auto on vähän väärin niin 80 e sakko
Niin siis tuleeko siitä joku sakko???
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi maksaa
Sama.
Itsekin aion liittyä demareihin.
Niin miksi maksaa