Annoin miehelle 50€ että toisi jotain kivaa meille viikonlopuksi, toi sitten halvinta laatua olevaa lögiä ja kääretortun
Oli lopuilla rahoilla pelannut Kenoa, kuulemma varma kutina että tänään tulee rahaa. En tiedä itkeäkö vai raivota.
Kommentit (72)
Tää on vähän sama kun mun kaveri, viini hifistelijä, Haukkui alkon tarjontaa.
Mulla on yleensä kaikki viinit ulkomailta tuotuja kun asun muualla enimmäkseen.
Tälle kaverille piruuttani tarjoilin alkosta ostettua Don Mondo viiniä, en edes gran reserva versiota vaan normi pari vuotta vanhaa.
Minusta erinomaista tavaraa. Hifistelijä kaverikin kehui tätä ja analysoi sekä arvioi 30€ pulloksi.
En tietenkään tiedä oliko vain vieraskorea, mutta moinen snobbailu ärsyttää minua suuresti.
Paljastin sen olevan Alkon kyykky viiniä. :)
Vierailija kirjoitti:
Olikohan kyseessä Marlin V.I.P "lögi" litran mehutetrapakkauksessa?
Valion kirsikkalögi "maitotölkissä" on itse asiassa ihan hyvän makusta
Vierailija kirjoitti:
Eikö pitäisi sanoa lökiä?
Ei kun klöki!
Mikset sanonut mitä haluat ja tokaissut perään, että tuo loppurahat takaisin?
Miksi pitää keksiä tämmösiä satuja?
Vaadi rahat takaisin vaikka luonnossa.
Se on taas vakka kantensa vallinnut.
Vierailija kirjoitti:
On huono ukko kyllä. Eilen Frödingenin kakku kymmenelle, toissa päivänä vääriä konvehteja.
Joo, ei se opi millään. Ei opi ajatuksia lukemaan vaikka miten yrittäis.
Voi miesressukkaa, laita mies asialle ja mene itse perässä.
Näitähän riittää; lögiukkoja. Kun nyt tiedät jatkossa ukkosi tavat, suosittelen, että ostat itse mitä mielit ja laitat ukollesi jatkossa kauppalistaa siitä mitä pitää ostaa.
50 eurolla olisi saanut punaviiniä, sisäfileepihvit ja juustoja kekseineen
Mun mies teki yhdessä vaiheessa paljon töitä ja oli täten myös paljon pois kotoa, joka ei siis mua haitannut mitenkään.
Sen sijaan, että olisi ostanut mulle jotain kivaa, antoi hän 500€ ja sanoi, että osta itsellesi jotain kivaa. Painotti vielä, että itsellesi, sillä olen huono tuhlaamaan ja tulee helposti ostettua vain tarpeellista ja hyödyllistä kaikille perheessä.
...En ostanut glögiä ja kääretorttua
Olisi edes ostanut terästystä glögiin ja kääretortun tilalle pipareita ja homejuustoa.
Silloinkin olisi jäänyt rahaa peleihin.
Minä olisi käynyt viinakaupassa ja lopuilla ruokakaupasta ostanut salaatti ainekset, kananfileitä, kermaa ja seuraavalle päivälle tehnyt silakka pihvejä. Edellytyksenä että mausteet ja muut perusraaka-aineet löytyy kotoa. Ei toisen rahoja voi mihinkään peleihin alkaa tuhlaamaan ja on mielestäni tosi törkeää. Omilla rahoilla voi pelata.
Vierailija kirjoitti:
"toi sitten" :D Klassinen ilmaus.
Ei mitään klassista, palstan sitten-hullu on taas vain vironnut.
Olisit käynyt itse siellä kaupassa. Tai sanonut tarkemmin, mitä haluat.
Mihin mies hävisi?