Ymmärtääkö huonot kuskit olevansa huonoja kuskeja vai pyöräyttävätkö ne tämän ympäri ja syyttävät kaikkia muita?
Olen miettinyt näitä perässä roikkujia, ihmisiä jotka eivät käytä vilkkua, ylinopeutta ajavia ihmisiä, ymmärtävätkö, että säännöt on tehty syystä ja etteivät he noudata niitä = tämä tekee heistä huonoja kuskeja.
Kommentit (11)
Se, että joku huonosti palkattu, elämäänsä väsynyt suojatyöpaikassa oleva virkamies päättää että "tähän kohtaan sopiva nopeusrajoitus on X" (joka vieläpä muuttuu vuodesta toiseen, todistaen että X on vaan joku keksitty numero), ei tarkoita että se olisi jokin jumalan sana ja ainoa oikea vaihtoehto. Se on vaan tienpitäjän näkemys, joka yleensä vielä perustuu ylhäältä tulevaan ohjeistukseen johon vaikuttaa ties mitkä piiloagendat. Kyllä esim maantiellä pääsääntöisesti pitäisi olla vähintään 100 km/h rajoitus. Usein nykyään näkee jopa 60. Ulkomailla tuollaiselle naurettaisiin räkäisesti. Täällä takakireät pedantit kuvittelevat että se on ainoa perusteltavissa oleva ratkaisu. Matkustakaa vähän ja nähkää maailmaa!
Vierailija kirjoitti: Se, että joku huonosti palkattu, elämäänsä väsynyt suojatyöpaikassa oleva virkamies päättää että "tähän kohtaan sopiva nopeusrajoitus on X" (joka vieläpä muuttuu vuodesta toiseen, todistaen että X on vaan joku keksitty numero), ei tarkoita että se olisi jokin jumalan sana ja ainoa oikea vaihtoehto. Se on vaan tienpitäjän näkemys, joka yleensä vielä perustuu ylhäältä tulevaan ohjeistukseen johon vaikuttaa ties mitkä piiloagendat. Kyllä esim maantiellä pääsääntöisesti pitäisi olla vähintään 100 km/h rajoitus. Usein nykyään näkee jopa 60. Ulkomailla tuollaiselle naurettaisiin räkäisesti. Täällä takakireät pedantit kuvittelevat että se on ainoa perusteltavissa oleva ratkaisu. Matkustakaa vähän ja nähkää maailmaa!
Olihan tää rage bait eikä oikea mielipide?
Ongelma lienee siinä että kaahaajan mielestä sinä olet se huono kuski koska olet epävarma ja ajat 70kmh sielä kasikympin alueella tai nopeutesi aaltoilee etkä uskalla tai osaa käyttää vakkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Se, että joku huonosti palkattu, elämäänsä väsynyt suojatyöpaikassa oleva virkamies päättää että "tähän kohtaan sopiva nopeusrajoitus on X" (joka vieläpä muuttuu vuodesta toiseen, todistaen että X on vaan joku keksitty numero), ei tarkoita että se olisi jokin jumalan sana ja ainoa oikea vaihtoehto. Se on vaan tienpitäjän näkemys, joka yleensä vielä perustuu ylhäältä tulevaan ohjeistukseen johon vaikuttaa ties mitkä piiloagendat. Kyllä esim maantiellä pääsääntöisesti pitäisi olla vähintään 100 km/h rajoitus. Usein nykyään näkee jopa 60. Ulkomailla tuollaiselle naurettaisiin räkäisesti. Täällä takakireät pedantit kuvittelevat että se on ainoa perusteltavissa oleva ratkaisu. Matkustakaa vähän ja nähkää maailmaa!Olihan tää rage bait eikä oikea mielipide?
Tsaari ja pajarit ovat aina oikeassa, niinkö?
Vierailija kirjoitti: Se, että joku huonosti palkattu, elämäänsä väsynyt suojatyöpaikassa oleva virkamies päättää että "tähän kohtaan sopiva nopeusrajoitus on X" (joka vieläpä muuttuu vuodesta toiseen, todistaen että X on vaan joku keksitty numero), ei tarkoita että se olisi jokin jumalan sana ja ainoa oikea vaihtoehto. Se on vaan tienpitäjän näkemys, joka yleensä vielä perustuu ylhäältä tulevaan ohjeistukseen johon vaikuttaa ties mitkä piiloagendat. Kyllä esim maantiellä pääsääntöisesti pitäisi olla vähintään 100 km/h rajoitus. Usein nykyään näkee jopa 60. Ulkomailla tuollaiselle naurettaisiin räkäisesti. Täällä takakireät pedantit kuvittelevat että se on ainoa perusteltavissa oleva ratkaisu. Matkustakaa vähän ja nähkää maailmaa!
Sinun elämäsi on kyllä mielenkiintoista kun maantienopeusrajoituksen takana on piiloagendaa millä yritetään manipuloida ihmisiä tai mitä ikinä haetkaan sillä takaa. Kysy vaikka tekoälyltä miten tuo prosessi oikeasti menee ja miksi meillä on sääntöjä ja mistä kauheuksista ne on johdettu. Epäilen kyllä ragebaittia mutta tämä on ikävä kyllä realistinen näkökulma monellekin yksilölle.
Vierailija kirjoitti: Se, että joku huonosti palkattu, elämäänsä väsynyt suojatyöpaikassa oleva virkamies päättää että "tähän kohtaan sopiva nopeusrajoitus on X" (joka vieläpä muuttuu vuodesta toiseen, todistaen että X on vaan joku keksitty numero), ei tarkoita että se olisi jokin jumalan sana ja ainoa oikea vaihtoehto. Se on vaan tienpitäjän näkemys, joka yleensä vielä perustuu ylhäältä tulevaan ohjeistukseen johon vaikuttaa ties mitkä piiloagendat. Kyllä esim maantiellä pääsääntöisesti pitäisi olla vähintään 100 km/h rajoitus. Usein nykyään näkee jopa 60. Ulkomailla tuollaiselle naurettaisiin räkäisesti. Täällä takakireät pedantit kuvittelevat että se on ainoa perusteltavissa oleva ratkaisu. Matkustakaa vähän ja nähkää maailmaa!
Totta, ihmiset ovat vain niin lampaita että pelkäävät auktoriteettejä. Täälä maalla sen maijan näkee ehkä kerran vuodessa. Aina 15-40kmh ylinopeutta.
Vierailija kirjoitti: Se, että joku huonosti palkattu, elämäänsä väsynyt suojatyöpaikassa oleva virkamies päättää että "tähän kohtaan sopiva nopeusrajoitus on X" (joka vieläpä muuttuu vuodesta toiseen, todistaen että X on vaan joku keksitty numero), ei tarkoita että se olisi jokin jumalan sana ja ainoa oikea vaihtoehto. Se on vaan tienpitäjän näkemys, joka yleensä vielä perustuu ylhäältä tulevaan ohjeistukseen johon vaikuttaa ties mitkä piiloagendat. Kyllä esim maantiellä pääsääntöisesti pitäisi olla vähintään 100 km/h rajoitus. Usein nykyään näkee jopa 60. Ulkomailla tuollaiselle naurettaisiin räkäisesti. Täällä takakireät pedantit kuvittelevat että se on ainoa perusteltavissa oleva ratkaisu. Matkustakaa vähän ja nähkää maailmaa!
Eka huono kuski, joka ei ymmärrä sellainen olevansa ilmoittautui...
Vierailija kirjoitti:
Ongelma lienee siinä että kaahaajan mielestä sinä olet se huono kuski koska olet epävarma ja ajat 70kmh sielä kasikympin alueella tai nopeutesi aaltoilee etkä uskalla tai osaa käyttää vakkaria.
Nämä vakkaria käyttävät tuntuvat olevan niitä ajotaidottomia. Joko jäädään 10 metrin päähän taakse tai roikutaan takapuskurissa kiinni. On kyllä surkeaa jos ajamiseen vaaditaan noin paljon sähköisiä kilkattimia avustamaan eikä siitäkään tule hevon vttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Se, että joku huonosti palkattu, elämäänsä väsynyt suojatyöpaikassa oleva virkamies päättää että "tähän kohtaan sopiva nopeusrajoitus on X" (joka vieläpä muuttuu vuodesta toiseen, todistaen että X on vaan joku keksitty numero), ei tarkoita että se olisi jokin jumalan sana ja ainoa oikea vaihtoehto. Se on vaan tienpitäjän näkemys, joka yleensä vielä perustuu ylhäältä tulevaan ohjeistukseen johon vaikuttaa ties mitkä piiloagendat. Kyllä esim maantiellä pääsääntöisesti pitäisi olla vähintään 100 km/h rajoitus. Usein nykyään näkee jopa 60. Ulkomailla tuollaiselle naurettaisiin räkäisesti. Täällä takakireät pedantit kuvittelevat että se on ainoa perusteltavissa oleva ratkaisu. Matkustakaa vähän ja nähkää maailmaa!
Eka huono kuski, joka ei ymmärrä sellainen olevansa ilmoittautui...
Jep, jännittävää luettavaa kun hirveät selitykset sille miksi ollaan huonoja kuskeja. Ajattelen tämän vähän samalla tavalla kun ihmiset jotka suuttuvat videopeleille, okei se on ärsyttävää, että vihollisen miekka tulee seinän läpi, mutta se on sinun tehtäväsi adaptoitua tilanteeseen, ei itkeä, että 99% muista tekee väärin. Voit kyllä vaikuttaa näihin tieliikennesääntöihinkin mutta se vaatii niin paljon työtä, että et siihen kuitenkaan lähde.
Epävarmat, varovaisesti ajavat ymmärtävät olevansa huonoja kuskeja. Perässä roikkuvat, ohittelevat kaaharit, jotka kokevat ettei säännöt koske heitä, kuvittelevat olevansa huomattavasti muita parempia.
tuskin