Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaisia, jotka eivät esikoisen jälkeen ole laihtuneet imettämällä...

Vierailija
09.03.2014 |

...mutta myöhempien raskauksien jälkeen imetys onkin pudottanut kilot?

Äh, tulipas nyt jotenkin sekava otsikko. Mutta siis jos ymmärsitte mitä tarkoitan, niin miten teitte toisin? Oliko raskaus erilainen? Oliko imetys jotenkin erilaista?

Itsellä ei esikoisen jälkeen imetyksellä tippunut yhtään, vasta sen loputtua ja silloinkin kilot lähtivät ihan tietoisella laihduttamisella eivätkä suinkaan itsekseen. Kertokaa kokemuksia!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun myös siihen porukkaan, ketä imetys ei laihduttanut. Vaikka täysimetin  molempia lapsia n.5kk ja osaimetin n. 11kk asti. Maitoa tuli molemmilla kerroilla paljon. Nyt, kun pienemmänkin imetys on takanapäin, niin kilot saavat lähteä. molemmat siskoni laihtuivat kovastikin imetyksen johdosta, joten odotin, että itseltänikin olisi paino tippunut, mutta ei. Eikä kyse siis ollut mistään sellaisesta, että olisin vetänyt imetysaikana ruokaa kaksin käsin. Mutta siis minulla siis molemman lapsen kohdalla sama juttu. Ei kait tohon voi itse vaikuttaa. Tai siis voi tietysti, jos tietoisesti laihduttaa, mutta ehtiihän ne kilot karistaa myöhemminkin, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla