Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella oudot menkat - oire jostain? Kokemuksia? (Ällövaroitus!)

Vierailija
09.03.2014 |

Kyselisin onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia liittyen todella outoihin menkkoihin. Yleensä kiertoni on melkein kellon tarkka ja vuoto on runsasta, paitsi nyt.

Kierto jäi yli 2 päivää normaalia lyhyemmäksi ja oli vain yksi kunnon vuoto päivä. Normaalisti vuotaa 3 päivää runsaasti ja sitten toiset 3 päivää hieman vähemmän. Nyt vuotoa oli yhden päivän ja sen jälkeen ollut ihme tiputtelua. Side voi pysyä pitäänkin ihan puhtaana, mutta pissalla käydessä sitten lorahtaa verta mukana ja pyyhkiessä huomaa, että tiputtelua on.

Sitten hyytymät! Yleensä ei mitään hyytymiä ole, paitsi joskus harvoin sellaisia tosi verisiä, jotka "sulaa" eikä jää klönteiksi siteeseen. Nyt tulee ihme "kuivia" venyviä klönttejä. Ihme limaklönttejä, joita voi poimia paperilla siteen pinnalta ilman että paperi juuri edes likaantuu..

Onko muilla kokemusta? Onko ollut oire jostain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli joskus oudot menkat, tavallista lyhyemmät. Sitten selvisi että olinkin jo siinä vaiheessa raskaana! eli "valemenkat" oli kyseessä..

Vierailija
2/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilta kuulostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa ollu mitään ällöä.

Vierailija
4/4 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut joo. Mä oon ajatellut että se on verelle vaan eri tapa tulla ulos. Se liha on sitä sun kohdun seinää mikä irtoaa normaalisti juoksevana verenä mutta nyt kun lähtee isoina paloina niin menkat menee nopeemmin ohi. Mä tykkään enemmän näistä menkoista koska ne on siistimmät. Mulla on tollaset menkat pari kertaa vuodessa enkä oo pitäny sitä epänormaalina. Tosin yleensä on jotain noiden kahden väliltä eli vuotavaa verta missä on välissä klimppejä.