Mikä on paras imetystyyny
Viimeiset hankkinnat pitäisi vielä hoitaa ennenkuin vauva putkahtaa maailmaan. Imetystyyny on vielä hankkimatta - mikä olisi paras?
Kommentit (10)
Doomoo on paras imetystyyny. Ei niitä muita kannata ees miettiä, ne ei tue yhtä hyvin ja ovat paljon hankalampia käyttää. Mulla on kokemusta useammasta merkistä (aikaisempi raskaus, kavereiden tyynyt, neuvola yms), joten uskallan sanoa tämän "kokemuksen tuomalla rintaäänellä" :). Ei oo Doomoota voittanutta. Se iso varsinkin on ihana!!
Domoota suosittelen minäkin, se pienempi koko (softy) riittää varsin mainiosti!
Jopas täällä on yksimielistä porukkaa. Mullakin on Doomoo ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Mulla on sellainen iso Doomoo buddy ja nyt toisen raskausaikana se on ollut tosi hyvä apu nukkuessa, olisipa ollut jo ekan raskauden aikana. Eli jos useampaa lasta harkitsette, senkin puolesta suosittelen tuota, että siitä on iloa jo odotusaikana.
Minä kyllä pärjäsin kolmen lapsen imettämisestä ilman mitään erikoistyynyjä. Ihan tavallinen tyyny oman kyynerpään alle oli mulle riittävä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 12:27"]
Minä kyllä pärjäsin kolmen lapsen imettämisestä ilman mitään erikoistyynyjä. Ihan tavallinen tyyny oman kyynerpään alle oli mulle riittävä.
[/quote]
Minäkin olisin pärjännyt, mutta erittäin paljon tissillä ja sylissä viihtyvän vauvan kanssa imetystyyny oli selän ja hartioiden pelastus. Minäkin sinnittelin kuukauden, mutta sitten vauva joutui sairaalaan ja siellä kokeilin imetystyynyä. Sieltä päästyämme ensitöikseni juoksin ostamaan imetystyynyä, niin paljon se helpotti. Riippuu varmasti myös vauvasta, kuinka paljon vauva asuu rinnalla, mutta hyvä imetystyyny oli minulle vauva-ajan parhaita hankintojani, jonka hyödyllisyyttä en tajunnut ennen kuin olin kokeillut aikani ilman.
t. 5
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 12:27"]
[/quote]
No hienoa, että sinä pärjäsit! Mulla on nyt toinen lapsi tulossa, ekan kohdalla mietin tyynyn hankintaa, mutten viitsinyt sitten kuitenkaan investoida, ja oli huono päätös. Istualtaan imettäminen oli nimittäin hankalaa niiden tavallisten tyynyjen kanssa, kun ryhtilihakset olivat raskauden jälkeen kateissa. Olisin tarvinnut sellaista jämäkämpää ja korkeampaa tyynyä.
Kaverini on viiden lapsen äiti, ja hän osti neljännen lapsen kohdalla sen tyynyn. Hän sanoi, että olisi kannattanut vain ostaa jo ekan kohdalla.
2
Mäkin pähkäillyt 2 ensimmäisen kanssa sen ostamista. Nyt 3 sen ostan! Harmittaa etten ostanut jo esikoiselle.
Prismasta ostin muumi-kuvioisen imetystyynyn ja hyvin hoiti hommansa :) maksoi suunnilleen 40e.
Paras ostokseni on ollut Doomoo buddy Lastenturvasta
Mä ostin ison Doomoon, kun löysin kätettynä, mutta mulla ei ole siitä kokemusta kuin petikaverina. Kaverilla oli sellainen pikku-Doomoo ja tykkäsi siitä!