KUKA JÄTTÄÄ ALLE 1 KK VAUVAN HOITOON?
Niin oksettavaa.. Ensin lapsen syntymäst on muutama päivä ja juodaa alkoholii. Sit pari viikkoo ni molemmat äiti ja isä lähtee baariin? Lapsi on muutaman viikon vanha :d ihan järkyttävää oikeesti mitä mielt ootte
Kommentit (17)
Miehesikö "hoitaa" omaa lastansa? Hämmentävää. Meillä lapset eivät ole "hoidossa" ollessaan oman vanhempansa seurassa.
Oksettavaa et on niin kiire ryyppää et tunkastaa noin pieni lapsi muualle huhhuh :dd
Oksettavaa et on niin kiire ryyppää et tunkastaa noin pieni lapsi muualle huhhuh :dd
Kuka vittu on sanonu et toi lapsi on ollu isän kanssa? Ei vaan molemmat äiti ja isä oli baarissa, mitä et ymmärtänyt? Ja itsellä ei ole lapsia näin nuorenA
KAIKKIEN TÄYTYY ELÄÄ NIINQ MÄ TAI NE ON HUONOJA.
Aika naurettavaa ja suppea katseista ajattelua. Lapsen hoitoon jättäminen ei tee vanhemmista piittaamattomia.
En tajua itsekään, miksi niin pieni pitää jättää perheen ulkopuolelle hoitoon. Ehkä jos olisi joku todella erityinen syy. On eri asia, jos toinen vanhempi käy jossain ja vauva on sillä aikaa vain yhden vanhemman (äidin tai isän) kanssa.
Lapset tekevät lapsia ja oma elämä ei saa mennä sivu suun. Mutta eiköhän näistä vauvoista tule aikanaan ihan hyviä sossupummeja ja narkkareita, ei omena kauas yleensä puusta putoa.
Ap, mene kotiisi kasvamaan. Vastaukseni oli kakkoselle.
T. Nro 3
Lapsen saa jättää hoitoon ja esim 3-4 kk on hyvä ikä, mutta ei alle kuukauden ikäinem vastasyntynyt -.- -ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:34"]
Miehesikö "hoitaa" omaa lastansa? Hämmentävää. Meillä lapset eivät ole "hoidossa" ollessaan oman vanhempansa seurassa.
[/quote]
Hoitaja se isäkin on. Siinä missä äitikin.
t. kakkonen
Vauvamme oli 2kk, kun hän jäi yökylään ensimmäistä kertaa.
hui en ite jättäis ;s
Täysimetyskin päällä niin eiei en uskaltais. Jossain voisin käydä ehkä lasillisella ja tulla ennen 10 kotiin, mutten lähtisi yöksi baariin ja kavereille bailaamaan jälkivuodot loiskuen niinku joku tällä palstalla joskus sanoi. Vauva on vauva vain hetken ja se aika menee niin nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:40"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:34"]
[/quote]
Hoitaja se isäkin on. Siinä missä äitikin.
t. kakkonen
[/quote]
Sulta meni sitten varmaan tän ketjun pointti ohi. Vai aattelitko, että ap oli kauhuissaan siitä, että vanhemmat on jättäneet vauvan hoitoon itselleen?
Ja sit on oxettavaa kans se, et niinku tääl on niit ikuisii teinei, jotka kirjoittaa viel silleen ku on joskus aikoi sit kirjoittanu niinku.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 12:05"]
hui en ite jättäis ;s
Täysimetyskin päällä niin eiei en uskaltais. Jossain voisin käydä ehkä lasillisella ja tulla ennen 10 kotiin, mutten lähtisi yöksi baariin ja kavereille bailaamaan jälkivuodot loiskuen niinku joku tällä palstalla joskus sanoi. Vauva on vauva vain hetken ja se aika menee niin nopeasti.
[/quote]
Onko jotenkin hyväksyttävämpää käydä ennen klo kymmentä jossain? Yöllä toivottavasti vauvakin nukkuu hiukan pidempiä pätkiä, ja syöttäväli pidempi?
Minun vauvani oli sairaalassa useamman päivän pienenä ja kävin kotona moikkaamassa isompaa lasta kerran pari päivässä, pari tuntia kerrallaan.. Vauva tosin ei tiennyt, että olin isomman sisaruksen luona, sille olisi varmasti ollut ihan sama jos olisin ollut kaljalla:)
Meillä poika oli 1,5kk kun miehen kanssa käytiin syömässä kahdestaan.. ja se oli mulle jo tuskaa vaikka noin tunti siinä meni.. muttaa ensimmäisen kerran oli yökylässä reilu 4kk iässä..
-teiniäiti-
Mun tai meidän vauva oli 2 viikon ikäinen, kun jäi hoitoon. Vauvan isä hoiti sen aikaa, kun olin konsertissa ja kävin baarissa. No problem.