Katsoisitteko, löytyykö miestenne navoista napanöyhtää?
Olen nyt tullut siihen tulokseen, että mieheni ei pese napaansa. Navassa joka päivä mieletön määrä nöyhtää.
Voisitteko katsoa teiän miesten navat ja kertoa, löytyykö niistäkin napanöyhtää?
-huolestunut vaimo-
Kommentit (8)
Löytyy, poistan tupon säännöllisin väliajoin.;) T: Myöskin karvaisen miehen avokki
Sama juttu kuin kahdella edellisellä eli siis täysin on normaalia jos kyseessä on tosiaankin tuota "pölyä" :)
Oon itse 14 vuotias tyttö ja mulla on navassa sellasta aika kovaa ja sellasta halkeillevaa kelta oranssia nöyhtää, onko nornaalia
Mieheni navasta löytyy nöyhtän lisäksi valkoista nestettä.
Mun miehen nama on niin avoinainen et ei sinne mitää kerry, ei sillä kyllä oo mahassa karvojakaa :)
En viitsi miehen napaa alkaa tonkia kun se nukkuu, mutta ei sieltä ennenkään oo mitään löytyny.
Löytyi! Kyllä sieltä usein nöyhtää löytyy, muttei sellaista "pinttynyttä" likaa, jota minulta löytyy, vaikka pesen navan suihkussa joka päivä?!(ei haise millekään, mitta on silti epäilyttävää)
Löytyy. Mutta mielestäni kuiva untuvamainen napanöyhtä eli pöly ei ole vielä hygienisesti arveluttavaa. Huonosta hygieniasta kielii navasta löytyvä musta rasvainen karsta. Minulla on sangen karvainen mies, ja karvoitus navan ympärillä kerää herkästi vaatteista nöyhtää. Sen poistaminen ei ole vaikeaa ja poistamisen jälkeen napa on aivan puhdas.