Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoisitteko, löytyykö miestenne navoista napanöyhtää?

Vierailija
09.03.2014 |

Olen nyt tullut siihen tulokseen, että mieheni ei  pese napaansa. Navassa joka päivä mieletön määrä nöyhtää.

Voisitteko katsoa teiän miesten navat ja kertoa, löytyykö niistäkin napanöyhtää?

-huolestunut vaimo-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy. Mutta mielestäni kuiva untuvamainen napanöyhtä eli pöly ei ole vielä hygienisesti arveluttavaa. Huonosta hygieniasta kielii navasta löytyvä musta rasvainen karsta. Minulla on sangen karvainen mies, ja karvoitus navan ympärillä kerää herkästi vaatteista nöyhtää. Sen poistaminen ei ole vaikeaa ja poistamisen jälkeen napa on aivan puhdas.

Vierailija
2/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, poistan tupon säännöllisin väliajoin.;) T: Myöskin karvaisen miehen avokki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin kahdella edellisellä eli siis täysin on normaalia jos kyseessä on tosiaankin tuota "pölyä" :) 

Vierailija
4/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse 14 vuotias tyttö ja mulla on navassa sellasta aika kovaa ja sellasta halkeillevaa kelta oranssia nöyhtää, onko nornaalia

Vierailija
5/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni navasta löytyy nöyhtän lisäksi valkoista nestettä.

Vierailija
6/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen nama on niin avoinainen et ei sinne mitää kerry, ei sillä kyllä oo mahassa karvojakaa :)

Vierailija
7/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi miehen napaa alkaa tonkia kun se nukkuu, mutta ei sieltä ennenkään oo mitään löytyny.

Vierailija
8/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi! Kyllä sieltä usein nöyhtää löytyy, muttei sellaista "pinttynyttä" likaa, jota minulta löytyy, vaikka pesen navan suihkussa joka päivä?!(ei haise millekään, mitta on silti epäilyttävää)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä