Lapseton nainen pystyy kehittymään ihmisenä
ja elämässään, kun ei tarvitse käpertyä pesimään ja passaamaan miestään ja lapsiaan.
Lapsettoman naisen elämä on jännittävää ja uusien kokemuksien ja elämyksien hankkimista ja sisäisen minän löytämistä.
Mitä tekee samaan aikaan perheellinen. Jumii paikallaan ja pyörii pienessä piirissä jumittaen samoissa kuvioissa. Herää sitten keski-iässä, että elämä liukui ohi ja mitään ei saanut aikaiseksi.
Kommentit (23)
Ei kyllä kuulosta ollenkaan minun tai tuntemieni ihmsiten lapsiperhe-elämältä. Mutta totta kai palstavela on lapsiperhe-elämän paras asiantuntija!
Aloituksessa on provosoivia elementtejä, mutta lapsettomana naisena täytyy sanoa, että aika monesta kivasta jutusta olisin viimeisen viiden tai kymmenen vuoden aikana jäänyt paitsi, jos minulla olisi lapsia. Tilalla olisi toki niitä lapsiperhekokemuksia, mutta arvostan enemmän sitä, että olen saanut tehdä elämästäni aidosti omannäköistä ja tyydyttävää.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 09:05"]
ja elämässään, kun ei tarvitse käpertyä pesimään ja passaamaan miestään ja lapsiaan.
Lapsettoman naisen elämä on jännittävää ja uusien kokemuksien ja elämyksien hankkimista ja sisäisen minän löytämistä.
Mitä tekee samaan aikaan perheellinen. Jumii paikallaan ja pyörii pienessä piirissä jumittaen samoissa kuvioissa. Herää sitten keski-iässä, että elämä liukui ohi ja mitään ei saanut aikaiseksi.
[/quote]
Lapseton nainen? Sinun kuvauksesi nainen on vanhapiika, eli nykyinen "ikisinkku". Miestä ei muuten tarvi passata, jos ei itse erityisesti halua olla piikana omassa kodissaan.