poikaystävällä tinder kännykässä?!
huomasin että poikaystävälläni on tinder kännykässään. pitäisikö huolestua?
Kommentit (38)
Kissa pöydälle ja ilmotat hänelle että et pidä siitä että hän sitä (käyttää)
On mullakin tinder vaikka seurustelen maailman parhaan miehen kanssa enkä ikinä pettäisi. Matcheja on joku 200 :D huvikseen selailen tyttökavereiden kanssa ja tylsyyksissä. Kyllä poikaystävälläkin on se, kaikilla meillä päin oikeastaan on.
Saiskohan sitä pyöräilykypärän remmiä enää yhtään tiukemmalle...
Naurettavaa minullakin on tinder ja grindr ja vaikka mitä ihan työni puolesta tutkailen näiden ohjelmien käytettävyyttä
haha pillua se vaa sieltä etsii,miks muuten lataa sinkkujen treffisovelluksen itselleen? siellä se kattelee vaa muita ämmiä,onnea vaa petetylle ;);)
Eikö sulle riitä se tieto että miehes ETSII muita naisia. Onko sillä väliä onko hän niitä löytänyt tai keskustellut edes? Mulle ei olisi. Miehes vissiin intissä? Tainnut tulla tupakaverin kanssa puhetta että pillu maistuisi, ja kaveri vinkannu tinderistä miten näppärä se iltalomia varten on.
Ap, sä petät vain itseäsi, kun et selvitä asiaa perinpohjin. Voit elää siinä luulossa, että teillä on jotain hyvää meneillään, tietysti sitä haluaa uskoa niin silloin, kun on itse toiseen tosi ihastunut. Aina tunteet ei vaan oo samalla tasolla.
Wiki: "
Tinder on paikkatietoja hyödyntävä sosiaalisen verkostoitumisen ja nettideittailun mobiilisovellus.
Palvelun idea on, että se etsii ja yhdistää lähellä toisiaan liikkuvia, ennalta tuntemattomia ihmisiä toisilleen. Tinder näyttää jokaisen käyttäjän iän, etunimen, sukupuolen ja Facebook-profiilikuvan toisille käyttäjille. Palvelu näyttää myös Facebookin kautta löytyneet yhteiset ystävät ja kiinnostuksen kohteet. Käyttäjä voi itse valita, kuka häneen voi lopulta ottaa yhteyttä viestillä.
Palvelun perustivat Sean Rad ja Justin Mateen syyskuussa 2012. Tinder on ladattavissa Androidille ja iOS:lle ja sen käyttö edellyttää Facebook-profiilia."
Ohjelmalle on siis myös viaton käyttötarkoitus, tuo "verkostoituminen". Mihinköhän verkostoitumiseen se sopisi käytännössä?
19, sähän sen varmaan parhaiten tiedät. Oon ollu sen kanssa viikonloput oikeestaan 24/7 nyt viimisen kuukauden, ja sinä aikana se on appsin ladannu, eli se ei oikeen oo mahollista. Ja muutenkin, se että sä kommentoit noin kertoo susta aika paljon. Mä en toivoisi kellekään petetyksi tulemista, en edes sulle, eikä musta ole mitään hauskaa jos jollekin niin käy. Oon kiitollinen täällä tulleista hyvistä neuvoista. Ne on antanu ajattelemisen aihetta.
Ok ap tilanne voi hyvällä lykyllä olla se että poikkis on ihan viattomasti päättänyt katsoa mikä se tinder on, eikä ole tykkäilyt kenestäkään siellä - ja vaikka olisi niin viattomasti. Mutta tuskinpa. Kuitenkin tämä voi olla se tilaisuus että poikkis tajuaa pelaavansa vaarallisilla vesillä. Jos annat tään nyt mennä ohi kevyillä nuhteilla niin saat olla varma että meno ei hiljene. Korkeintaan jäljet peittyy paremmin. Nyt otat asian esille kuten tuossa yksi jo todella hienosti ehdotti. Kysyt mikä tarve miehellä on testata viehätysvoimaansa. Sanot että mies on ihan vapaa testaamaan sitä sinkkuna jos sinä et riitä. Ja jos jatkatte niin teet todella selväksi että moinen meno ei jatku. Miksi miehesi ottaisi moisia riskejä suhteenne tulevaisuudesta jos on täysin tosissaan.
Hyvällä lykyllä tää jää ainoaks möhläilyks mitä poikkis tekee ja oppii kerrasta. Sulla on elämä edessäs, tuskin haluat sitä tuhlata tuollaisen pelurin kanssa jos et tasan tiedä missä mennään.
Kiitos 24, otan sen esille ihan kohta. Mietin kanssa että miksi se haluaa riskeerata kaiken mitä meillä on. Kiitos vielä kerran kaikille asiallisista vastauksista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
09.03.2014 klo 00:06
väitti että joku armeijkaveri oli käskeny lataamaan ja tylsyyttään selannu siellä ja ettei ollu jutellu kellekään... luotan kyllä siihen mutta tuntuu vähän oudolta
anteeksi mutta.. tässä nyt vieritettiin syy armeijakaverin niskoille. -_-"
siis voiko olla totta? mun mies sano IHAN SAMAN syyn viime vuonna kun hän oli armeijassa ja mun kaveri ilmotti miehen tulleen siellä vastaan!!! onks tää joku yleinen tekosyy minkä kaikki (ainakin intissä olevat) heittää?
Koska se on ihan suoranaisesti seuranhakua varten, niin ei todellakaan ole ok, että varatuilla on se. En ymmärrä tuota, että "huvikseen selaillaan". Onpa kivaa niille, jotka oikeasti haluaisivat sieltä seuraa löytää, mutta törmääkin näihin huvikseen selaileviin.
Monta kertaa on kiinnostanut ladata ja katsoa, mutta miksi ihmeessä mä sen tekisin, kun kerran kumppani jo on? Enhän mä mene mihinkään sinkkuiltoihinkaan "huvikseen vilkuileen".
Mikä oikeus sulla on tsekata poikaystäväs puhelinta?
Mun mies myös latasi tinderin, kun sinkkukaverilla oli. Halusi kuulemma tutustua appsiin ja vähän testata markkina-arvoa. Kaksi päivää myöhemmin, mun työkaverit tuli vakavalla naamalla kertomaan asiasta. Että vituttaa vieläkin. Mietin, että ketkä lasten päiväkoti- ja koulukavereiden äidit kattelee mua säälivästi ja miettii, että tonkin mies etsii seuraa sen selän takana. Käskin miehen mennä baariin testaamaan markkina-arvoaan, niin ei tartte nolata mua julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija09.03.2014 klo 00:06väitti että joku armeijkaveri oli käskeny lataamaan ja tylsyyttään selannu siellä ja ettei ollu jutellu kellekään... luotan kyllä siihen mutta tuntuu vähän oudolta
anteeksi mutta.. tässä nyt vieritettiin syy armeijakaverin niskoille. -_-"
siis voiko olla totta? mun mies sano IHAN SAMAN syyn viime vuonna kun hän oli armeijassa ja mun kaveri ilmotti miehen tulleen siellä vastaan!!! onks tää joku yleinen tekosyy minkä kaikki (ainakin intissä olevat) heittää?
SAMA TÄÄLLÄ!?!?!? paitsi ei ollu tinder vaan se hot or not . Ja en urkkinu puhelinta vaan satu sivuhistorias näkkyy :---))
Täällä yks varattu, jolla Tinder puhelimessa. Pienessä pierussa ladattiin se tyttöporukalla "vitsinä". Kuulostaa lapselliselta, ja varmaan onkin. Joskus tulee selattua, lähinnä ihmeteltyä sitä urpojen ed hardy hunksien määrää. Koskaan en oo kenellekään jutellut, ei ees kiinnosta.
Eli voi olla ihan viatontakin. Mies tietää ja lähinnä pyörittelee silmiään "akkojen kotkotukselle". Toki jos tilanne ois toisinpäin, niin olettaisin miehenkin kertovan mulle, muuten vois vähän mietityttää, miksi salata moista asiaa.