poikaystävällä tinder kännykässä?!
huomasin että poikaystävälläni on tinder kännykässään. pitäisikö huolestua?
Kommentit (38)
Sellanen app, jossa joko tykkää tai ei toisen kuvasta, ja jos se toinen myös tykkää ootte "match" ja voi aloittaa keskustelun
no joo. mitä ihmettä hän sillä tekee?
väitti että joku armeijkaveri oli käskeny lataamaan ja tylsyyttään selannu siellä ja ettei ollu jutellu kellekään... luotan kyllä siihen mutta tuntuu vähän oudolta
Siellähän niitä varattuja pyörii seuraa etsimässä. Pötypuhetta, että siellä huvikseen on. Tai ehkä on aluksi "huvikseen", mutta pitää kuitenkin alitajuntaisesti mahdollisuudet avoinna.
Tietääkö joku, että pystyykö sieltä poistamaan keskusteluja?
Nyt suoraan puheeksi, että näit Tinder appin hänellä ja mikä on tilanne? Kokeeko hän että seurustelette?
Voi olla, että jäänyt sovellus kännykkään, eikä sitä poistanut vielä, koska on jo löytänyt seurustelukumppanin ja naisen jonka kanssa haluaa olla. Toinen vaihtoehto, että pitää sua varmana saaliina samalla kun katselee josko olisi muitakin ovia avoimina.
Jos et saa selkeitä vastauksia niin kysy onko jees jos otat itse tinderin.
Se on oikeesti hyvä vaan. Maailma on vapaa ja kaikki on onnellisempii jo tapaa muita
Jos ap tietää, mikä Tinder on, hän ei aloittaisi tätä ketjua vaan joko huolestuisi tai ei-huolestuisi ilman av:ta. Niinpä ketju on fiktiivistä tuotetta. Selitys vielä niin naurettava, ja ap:n kommetti että luottaa. Tarkoitus on saada mammat tutkimaan miestensä puhelimet, löytyykö Tinderiä vaiko ei.
Miksi tähänkään piti mitään minun vastata. Provot on täällä kai tarkoitettu ajankuluksi, kun mitään todellista asiaa ei ole. Testiä kuinka typerää porukkaa on juuri nyt langoilla.
hienosta teoriast huolimatta löysin ihan oikeasti kyseisen sovelluksen hänen kännykästään. no, nyt se on ainakin poistettu ja jos vielä joskus näen hänen ladanneen sen niin en enää hyväksy tällaista selitystä.
ja ollaan oltu yhdessä jo sen verran kauan että hän on ostanut kännykän meidän seurustelun aikana, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:06"]
väitti että joku armeijkaveri oli käskeny lataamaan ja tylsyyttään selannu siellä ja ettei ollu jutellu kellekään... luotan kyllä siihen mutta tuntuu vähän oudolta
[/quote]
anteeksi mutta.. tässä nyt vieritettiin syy armeijakaverin niskoille. -_-"
Niin, hän vieritti mutta kyllä mä sen tajuan että itse hän on sen ladannut eikä sitä kukaan ole pakottanut, että en mä syytä ketään muuta kun häntä itseään.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 08:39"]
ja ollaan oltu yhdessä jo sen verran kauan että hän on ostanut kännykän meidän seurustelun aikana, valitettavasti.
[/quote]
No miksi sitten hyväksyt sen naurettavan selityksen? Miksi ette keskustele aiheesta lisää? Mikset kysy, mikä niissä muissa naisissa niin paljon kutkuttaa? Miksi ette yhdessä pohdi onko takana haluja ja tarpeita jotka eivät nyt tule tyydytetyiksi? Mikä niihin auttaisi?
Pään työntäminen pensaaseen auttaa juuri siihen mitä se faktisesti on, ongelma ei näy kun katsot itse toiseen suuntaan. Jos sinulla oikeasti olisi kuvaamasi kaltainen ongelma, sinulle tuskin riittäisi kuvaamasi "ratkaisu". Ellet sitten ole suhteessa miehesi armosta, eli hän todella tavoiteltu ja sinä teet mitä tahansa pitääksesi hänet vielä toistaiseksi itselläsi. Jos näin olisi, mietipä vielä kerran asennettasi. Ja kysy uudelleen MIKSI hän Tinderin asensi. Jos oikea henkilö vastasi sinulle kuten väität, hän aivan selvästi kertoi hätävalheen. Et kai sinä sitä hyväksy?
12
Ehkä mä annan liian helposti anteeksi enkä arvosta itteeni tarpeeks, mutta en vaan jaksa käyttää meijän vähäistä aikaa tän asian vatvomiseen. En usko että se etsi sieltä oikeesti seuraa, en tosin nähnyt että onko se kirjotellut siellä jollekin. Itse väitti ettei ole.
Ikävä kyllä tosi paljon siellä törmää tuttuihin jotka on facebookissa avoimesti parisuhteessa :( Menee kyllä usko ja luotto miehiin.... Yhdelläkin mukavan ja fiksun oloinen, yliopistossa opiskeleva tyttöystävä, mutta jätkän mielestä ei ole kaunis joten tinderissä se sitten bongailee joidenki kampaaja-kosmetologi-mirkkujen kuvia. Juusto mikä juusto :d
Kyllä täällä suurin osa nyt aivan ylireagoi. Totta kai sitä miettis, että onko mies oikesti etsimässä siellä seuraa, mutta en tekis mitään suoria johtopäätöksiä. Nykyään on vaikka minkälaisia sovelluksia ja mitä siitä jos haluaa käydä katsomassa mistä siinä on kyse ja mistä kaikki puhuvat?
Itse latasin Tinderin aikoinaan siitä syntyneen haloon takia ja menin katsomaan mikä sovellus on kyseessä. Tottakai tiesin sen idean, mutta kuitenkin. En edes mennyt sinne siinä mielessä että etitäänpäs nyt seuraa. Aluksi vain selailin muuten vaan ihmisiä ja en tykännyt kenestäkään (olen vieläpä sinkku). Eli se käytännössä lojui puhelimessa oikeastaan käyttämättömänä. Se oli hauska huomata kuinka paljon tuttuja siellä oli, tai vastaavasti näki ihmisiä kenen kanssa itsellä oli tyyliin 100 yhteistä kaveria, mutta en koskaan ollut edes nähnyt koko ihmistä.
Kävin ulkomailla kaverin kanssa ja siellä käytettiin ko sovellusta enemmänki ja tykkäiltiin ihmisistä. Tavattiinkin muutama mies sen ''ansiosta'' (oltiin sattumalta menossa saman baariin ja siellä sitten puoliksi sattumalta törmättiin). Ja huom. me kummatkin oltiin sinkkuja, mutta silti kukaan ei kyllä tehnyt mitään olettamuksia seksistä tai suoranaisesta seuran hausta. Kaikki oli sillä meiningillä että hei teki ootte lomalla täällä let's meet up.
Kyllä, sieltä voi löytää seuraa, mutta suurinosa kyllä käyttää sitä ihan vain viihdykkeenä, eli ihmisten selailuun. Itsellä on ehkä 20-30 matchia sivupalkissa, mutta ainoastaan ehkä neljän kanssa jutellut ja niistäkin kolmen kanssa ulkomailla ollessa. En itse ole jaksanut alottaa yhtäkään keskustelua.
Eli en jonku viattoman sovelluksen takia vetäis hirveitä olettamuksia. Eri asia jos siellä oisi monta matchia ja oisi syntynyt jo keskustelua. Mutta se, että sellainen sovellus on puhelimessa ja siellä selailee ihmisiä, ei oo mun mielestä mikään suuttumiseen paikka.
Mikä on tinder?