Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehenne ovat "viihteellä", niin soittavatko sieltä kotiin?

Vierailija
08.03.2014 |

Tai laittavat viestiä? Tarkoitan siis jos ovat koko illan pois baarissa, tai vaikka kaverin luona juomassa kaljaa ja viettämässä iltaa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei soita tai tekstaa jos on etukateen sovittu meno. jos yllattaen lahteen jonnekin ni sitten ilmoittelee. molemmat ihan jees. en ole mustasukkainen. 

Vierailija
42/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni viestittelee, ja jos on jossain spesiaalimmassa tilaisuudessa, esim keikalla, saattaa lähettää kuvaviestejä. Olen sanonut, ettei tarvitse minun takiani naputella puhelinta kesken illanvieton, mutta miehelläni on tapana jakaa innostavat ja hauskat asiat kanssani :)

Minun ei ainakaan tarvitse murehtia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se joskus jonkun välisoiton ottaa ja viimeistään laittaa viestiä, että millä junalla tulee. :)

En itse soittele/viestittele perään, mutta olen huolestuja ja mieheni osaa onneksi ottaa sen seikan huomioon.

Vierailija
44/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoden aikana rakastellut kuuden miehen kanssa,joilla sormukset piilossa,ihania ovat kaikki olleet.

Vierailija
45/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Peukku*

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:36"]

Olen vuoden aikana rakastellut kuuden miehen kanssa,joilla sormukset piilossa,ihania ovat kaikki olleet.

[/quote]

Vierailija
46/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis niitä naisia, joille kelpaa kaikki. Muna kun muna...

[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:36"]

[/quote]

Vierailija
47/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee usein torstaisin työkavereiden kanssa suoraan duunista, mutta yleensä ilta ei veny kahdeksaa pidemmäksi. Laittaa viestin kun on lähdössä töistä, ettei tuu kotiin vielä. Sit laittaa vähän myöhemmin viestin, jos näyttää siltä, et ilta venyy pitkäksi, niin en odota. Samassa viestissä toivotetaan hyvää yötä.

En ole koskaan pyytänyt laittamaan viestiä, mut ihan kiva että viestittelee tuon verran. :)

Vierailija
48/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yleensä poissa koko viikonlopun, silloin laittaa yleensä viestin että on saapunut perille ja soittaa lauantai-iltana jossain vaiheessa.

Vierailija
49/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kumpikaan käy viihteellä niin, että siellä viivyttäisiin edes puoleen yöhön asti. Ei myöskään ole tarpeen antaa mitään väliaikatiedotuksia.

Minusta on ylipäänsä outoa, jos perheelliset ihmiset ovat viihdereissuilla jonnekin aamuyöhön asti. Itse tein sitä tarpeeksi nuorempana sinkkuaikoina, enää ei tarvitse.

Vierailija
50/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikataulusta on ollut puhetta ja se venähtää, niin ilmoittaa kyllä. Jos siis sanoo tulevansa kymmeneksi ja sitten kympin jälkeen lähdetäänkin vielä baariin, niin ilmoittaa kyllä että ei tarvi valvoa.

Vierailija
51/51 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tekstarin laittaa, kun on tulossa kotiin tai jos ilta venyy, koska mä nukun huonosti kun mies on poissa ja saatan havahtua. Tekstarista sit näen, että on tulossa. Mies käy viihteellä ehkä kahdesti vuodessa.