Jos miehenne ovat "viihteellä", niin soittavatko sieltä kotiin?
Tai laittavat viestiä? Tarkoitan siis jos ovat koko illan pois baarissa, tai vaikka kaverin luona juomassa kaljaa ja viettämässä iltaa?
Kommentit (51)
Viestittelee, ei soittele yleensä muutenkaan. Viestit on muutenkin meidän kohdalla toimivampi systeemi ollu aina, siihen voi vastata kun ehtii. En tarvitse tai vaadi baarireissuilta viestejä mutta musta kiva kun kertoo miten menee jne. Yleensä tilittää jtn kavereistaan :D
Meillä käydään viihteellä yhdessä , tämä on miehen haluama juttu.
Näin mäkin haluaisin että asia olisi! Kun käyn yksin, niin monenlaiset miehet saattavat lähestyä ja tunnen oloni vähän kiusalliseksi. Mieheni ei oikein tajua tätä...
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:28"]
Meillä käydään viihteellä yhdessä , tämä on miehen haluama juttu.
[/quote]
Mies on tosi usein viihteellä ja yleensä lähtee sinne suoraan töistä kotona käymättä, joten soittaa yhden kerran illalla, perus miten menee, miten muksulla meni päivä ja sillee
Kiva mies
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:46"]
Mies on tosi usein viihteellä ja yleensä lähtee sinne suoraan töistä kotona käymättä, joten soittaa yhden kerran illalla, perus miten menee, miten muksulla meni päivä ja sillee
[/quote]
Nykyinen mies laittaa viestiä pari kertaa illassa kun on viihteellä kavereittensa kanssa. Pari kertaa, kun mun lapset on olleet isällään ja mies kavereittensa kanssa liikkeellä, mies on laittanut viestin ja pyytänyt seuraan. Ja oon mennytkin ja hauskaa on ollut.
No eipä soitella jos eioo mitään akuuttia asiaa, olipa viihteellä kumpi tahansa. Tapana on jossain vaiheessa laittaa viestiä, tilanteesta riippuen 21-23 maissa, jossa arvioidaan sitä kauanko vielä menee. Eli tyyliin "Läksin tulemaan kotiin päin" tai "Lähdettiin vielä paikkaan x, tulen viimeistään puolilta öin" tai "Jatkettiin vielä paikkaX, menee myöhäiseksi, älä turhaan valvo." tms miten tilanne nyt onkaan. Tapana ei ole siis häiritä toisen illanviettoa jatkuvalla viestittelyllä, mutta sen illanviettäjän on tapana jossain vaiheessa iltaa viestitellä jotakin arviota siitä, kuinka kauan kenties reissullansa viipyy. Tietääpän sit kotonaolija että toinen on kunnossa ja ei tartte ihmetellä miksei se vielä ole kotona :)
Ei soita, ei vastaa, ei tule yöksi kotiin. Sellainen mörökölli. Vaihdetaan tekstailijaan, soittelijat älkää vaivautuko.
Ei tekstaa, mutta toivoisin että tekisi niin. Usein menee baarireissut aamuyön tunneille, ja heräilen kuitenkin vauvan kanssa useamman kerran yössä, niin olisi ihan kiva tietää suunnilleen kauan vielä kestää.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:59"]Ei tekstaa, mutta toivoisin että tekisi niin. Usein menee baarireissut aamuyön tunneille, ja heräilen kuitenkin vauvan kanssa useamman kerran yössä, niin olisi ihan kiva tietää suunnilleen kauan vielä kestää.
[/quote] En tiedä olenko outo, mutta mä en ikinä voisi kuvitellakaan, että mies lähtee ulos kun on vauva!
Mun mies ei ota puhelinta mukaansa kun lähtee viihteelle. Lompakon jättää myös kotiin, ottaa vaan sopivasti rahaa mukaan.
Laittaa viestiä. Kertoo niissä monelta tulee kotiin ja miten ilta menee. Ei velvollisuuden ja pakon nimissä, vaan koska haluaa. Koskaan ei ole tarvinnut muutenkaan huolestua illanvietoista, vaikka ei laittaiskaan viestiä. Toimii molempiin suuntiin. Ihana mies.
No on jo 11kk, ettei aivan pieni sentään enää... Mutta saattaa herätä useamman kerran yössä, ja katson joka kerta kelloa ja mietin aina että missä mies mahtaa olla...Se taitaa olla kovin vaikeaa laittaa se yksi viesti, ja ilmeisesti monen mielestä ihan turhaa, jopa ahdistavaa jos kotona olija odottaa sellasta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:59"]Ei tekstaa, mutta toivoisin että tekisi niin. Usein menee baarireissut aamuyön tunneille, ja heräilen kuitenkin vauvan kanssa useamman kerran yössä, niin olisi ihan kiva tietää suunnilleen kauan vielä kestää.
[/quote] En tiedä olenko outo, mutta mä en ikinä voisi kuvitellakaan, että mies lähtee ulos kun on vauva!
[/quote]
Ei, jos ei ole sovittu hakemisesta tms.
Meillä on tapana ilmoittaa jos suunnitelmat muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:09"]
Pyysin joskus laittamaan viestiä, kun oli aiemmin pari kertaa sammunut ties minne ja "unohtanut" tulla kotiin, ja mua ahdisti aina kun mies lähti ulos. En muista että olisi siltikään kertaakaan laittanut. Onneksi on sentään osannut tulla kotiin sen jälkeen, vaikka mä en edelleenkään panisi pahitteeksi vaikka jossain vaiheessa ilmottaisi itsestään...
[/quote]
Meillä vähän sama homma. Yleensä kaikki menee ihan ok, mutta muutaman kerran on käynyt niin että mies on vahingossa juonut aivan liikaa, ja sen takia olen aina vähän huolissani jos hän on ulkona. Siis muutenkin kuin töiden jälkeen kaljalla, siinä nyt ei tietenkään ole ongelmaa. Ollaan puolin ja toisin yritetty päästä asiasta yli, eli mies laittaa mule viestejä kun on ulkona, jotta mun ei tarvitse olla huolissani ja mä yritän olla luottavaisempi ja vähemmän huolissani, kun mieheni kuitenkin on aikuinen ihminen jonka pitäisi osata pitää huolta itsestään.
Mutta tämän alustuksen jälkeen siis kyllä, baari-illan aikana soitellaan. Alkuillasta mies ehkä laittaa jotain viestejä ja sitten jossain vaiheessa saatan soittaa ja kysyä miten kauan menee. Olen tosi huonouninen ja en yleensä saa nukuttua jos mies on poissa, joten siksikin kyselen. Ollaan varmaan vähän takertuvia toisiimme puolin ja toisin, mutta ei tuo meitä kumpaakaan sen enempää rassaa.
Ei yleensä soitella tai tekstailla. Pari kertaa oon saanut soittaa sille alkuillasta, ku kotona jossain jotain häikkää ja kysellyt apua mieheltä (mut tarkoituksena siis, ettei tarvitse kuulla lapsesta tai naisesta nollatessaan :D ). Joskus harvoin oon laittanut hyvänyön toivotuksen (jos itse oon ollut poissa yötä). Ja joo, hieman ärsyttää kaveri, joka soittelee monta kertaa illassa miehelleen, että miten niillä menee jne. Eikö luota ukkoonsa, vai oonko mä vaan niin paskaa seuraa? :D
Joo, yleensä kerran ainakin. En tiedä miksi, itse en sitä välttämättä edes kaipaisi.
Ei yleensä soitella tai tekstailla. Pari kertaa oon saanut soittaa sille alkuillasta, ku kotona jossain jotain häikkää ja kysellyt apua mieheltä (mut tarkoituksena siis, ettei tarvitse kuulla lapsesta tai naisesta nollatessaan :D ). Joskus harvoin oon laittanut hyvänyön toivotuksen (jos itse oon ollut poissa yötä). Ja joo, hieman ärsyttää kaveri, joka soittelee monta kertaa illassa miehelleen, että miten niillä menee jne. Eikö luota ukkoonsa, vai oonko mä vaan niin paskaa seuraa? :D
Ei :(