Montako selfietä olet elämäsi aikana ottanut?
Kommentit (15)
Rehellisesti voin sanoa että noin 10.
Niitä en ole koskaan juonut enkä syönyt.
Helvetin monta, siis yli sata. muiden nähtäväksi niistä on päätynyt kaikki kaksi. Mä en vaan onnistu kuvissa, niin siks joudun ottamaan niitä aina noin 50 kerrallaan mistä sit valkkaan vähiten kamalan.
Maks 10, joista 4-6 työhakemuksiin, pari asuntohakemuksiin ja loput poistin. Ei ole mun juttu. Yksikään ei ole mennyt someen.
Satoja joskus nuorempana. En kyllä onneksi julkaissut niitä missään.
Ehkä viisi. Otin parista juhlamekosta kuvat peilin kautta, kun vielä harkitsin niiden välillä, ja joskus kuvasin itseäni opiskeluhakemuksiin. Lisäksi on luultavasti joku lomakuva, joita en tarkemmin muista.
Lähetellään kaverin kanssa rumia selfieitä itsestämme toisillemme whatsapppissa joka päivä :D eli varmaan tuhansia oon ottanut...
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 23:47"]
Helvetin monta, siis yli sata. muiden nähtäväksi niistä on päätynyt kaikki kaksi. Mä en vaan onnistu kuvissa, niin siks joudun ottamaan niitä aina noin 50 kerrallaan mistä sit valkkaan vähiten kamalan.
[/quote]
Komps.
En yhtään, mutta miehen kanssa järjestelmäkameralla ajatusta käyttäen on muutama otettu meistä yhdessä tai meistä perheenä, mutta lasketaanko sitä?
ehkä kuusi