Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehenne ovat "viihteellä", niin soittavatko sieltä kotiin?

Vierailija
08.03.2014 |

Tai laittavat viestiä? Tarkoitan siis jos ovat koko illan pois baarissa, tai vaikka kaverin luona juomassa kaljaa ja viettämässä iltaa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan ikinä.

Vierailija
2/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä tarvikaan. Ärsyttävää roikkumista moinen, jos ei saa edes silloin tällöin viettää rauhassa iltaa kavereitten kesken.

Sama pätee toisinkin päin: mies ei soittele turhia perääni.

Meillä on myös yksi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laita. Mutta minä kyllä yleensä laitan viestiä kun itse olen... Kaikki ok? Lapset nukkumassa? Jne...Ärsyttävää roikkumista sitten varmaan. 

Vierailija
4/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laita. Enkä laita minäkään jos olen viihteellä.

Vierailija
5/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei ole tullut kummallekaan mieleen että olisi mitenkään tarpeellista. Emmekä ole enää missään jatkuvassa hali-pusu -vaiheessa, jossa ei voi olla paria tuntia tekstaamatta toiselle.

Vierailija
6/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laittaa viestiä, että onko kaikki ok tai nukkuuko lapset. Meillä on kolme pientä lasta, joiden nukkumaan laittaminen ei ole mitään kivaa yksinään. Itsekin poissaollessani yleensä laitan saman viestin silloin harvoin kun jossain olen, koska jotenkin sitä symppaa kotiin jääneen puolesta. On mukavampi viettää iltaa tietäen, että puolisokin voi nauttia illasta samalla kun valvoskelee vain pienimmän kanssa.

Vierailija
7/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan, ainoastaan jos on jotain "todellista asiaa". Enkä itsekään laita. Ihan hyvä näin.

Vierailija
8/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan yleensä puolin ja toisin 'hyvää yötä'-viestit siihen aikaan kun se kotona oleva on menossa nukkumaan. Mukava tapa mielestäni :)

Vierailija
9/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on just parhaillaan viihteellä, kaverien kanssa lasillisella. sillä on tapana tekstailla mulle, kommentoida keskusteluja jne. mä pääsen etänäkin juttuun mukaan, mikä on ihan hauskaa :)

Vierailija
10/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä soittaa pari kertaa. Yöllä saattaa unohtaa, etten voi hakea häntä enää, kuten ennen tein (lapsi), joten saattaa soittaa ja ruinata kyytiä. Rasittavaa.

Vierailija
11/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan että vaimoni saa kotityöt tehtyä ja lapset nukkumaan vaikka en olisi apuna. Ei siis tarvetta kysellä moisia. Ja jos jää sotkua niin hoidan ne sitten krapulassa.

Vierailija
12/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viimeksi mies laittoi viestiä, että voitko tulla tänne, mun alaisten mielestä oot tosi hyvännäköinen? No en todellakaan mennyt, ukot taisi olla todella päihtyneitä.

Vierailija
13/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin joskus laittamaan viestiä, kun oli aiemmin pari kertaa sammunut ties minne ja "unohtanut" tulla kotiin, ja mua ahdisti aina kun mies lähti ulos. En muista että olisi siltikään kertaakaan laittanut. Onneksi on sentään osannut tulla kotiin sen jälkeen, vaikka mä en edelleenkään panisi pahitteeksi vaikka jossain vaiheessa ilmottaisi itsestään...

Vierailija
14/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:59"]

Ei laita. Mutta minä kyllä yleensä laitan viestiä kun itse olen... Kaikki ok? Lapset nukkumassa? Jne...Ärsyttävää roikkumista sitten varmaan. 

[/quote]

Varmaan ainakin miehen näkökulmasta turha viesti. Jos kaikki ei olis ok, se varmaan ilmottais. Lasten nukkuminen ei varmaankaan vaikuta iltasi jatkumiseen, joten mitä väliä silläkään?

Voi tulla olo, ettet luota miehesi pärjäämiseen kun tuollaisia kyselet. Voi ärsyttääkin, että kun kerrankin olet lähtenyt jonnekin tuulettumaan, tuhlaat kallisarvoista aikaa tyhjänpäiväisyyksistä kyselemiseen.

Näin sanottiin meillä, kun itse laittelin samanlaisia viestejä. ;)

Vierailija
15/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mies soittelee kun on. Mä en sille. Mut se nyt on sellanen soittelija :)

Vierailija
16/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitella, eikä viestitellä, ellei oo jotain asiaa. Kotonaolija pärjää kyl, jos ei pärjäisi niin soittaisi sitten. Saatetaan ilmoittaa mihin aikaan suunnilleen tullaan kotiin, jos aika on sellainen, että on vähän kiikunkaakun meneekö kotonaolija nukkumaan yksin.

Vierailija
17/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita, jotain fiilistelyviestiä voi tulla eli että on kivaa tms. Ite saatan kyllä laittaa jotain "oot ihana, pus pus!" -viestejä :D

Vierailija
18/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis pienet lapset... En soita jos olen vaan muutaman tunnin poissa, mutta jos vietän iltaa pitkän kaavan mukaan, kuten äskettäin yksissä polttareissa, niin kyllä soitin ja laitoin viestiä parikin kertaa. Ei mun mies ole vielä valittanut siitä, enkä oikeastaan ymmärrä miten se häntä voisi haitata, jos toivotan hyvät yöt tekstarilla silloin kun en ole vieressä toivottamassa. Oikeastaan toivoisin samaa häneltä, olisi ihan kiva tapa minustakin.

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 22:59"]

[/quote]

Varmaan ainakin miehen näkökulmasta turha viesti. Jos kaikki ei olis ok, se varmaan ilmottais. Lasten nukkuminen ei varmaankaan vaikuta iltasi jatkumiseen, joten mitä väliä silläkään?

Voi tulla olo, ettet luota miehesi pärjäämiseen kun tuollaisia kyselet. Voi ärsyttääkin, että kun kerrankin olet lähtenyt jonnekin tuulettumaan, tuhlaat kallisarvoista aikaa tyhjänpäiväisyyksistä kyselemiseen.

Näin sanottiin meillä, kun itse laittelin samanlaisia viestejä. ;)

[/quote]

Vierailija
19/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enkä soittele minäkään jos nyt mitään erikoista ei ole.

Vierailija
20/51 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enkä soittele minäkään jos nyt mitään erikoista ei ole.