Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka vihaa clubbailua

Vierailija
08.03.2014 |

Vihaan:

-musiikki niin kovalla, ettei kuule mitä toiset sanoo edes huutamalla

-Kalliit sisäänpääsy maksut ja älyttömät hinnat drinkeillä

-liikaa tungosta, ihmiset tuuppivat ja läikyttävät drinkkejä päällesi

-jonottamista, vaikka paikka olisi puoli tyhjä

-lääppiviä miehiä

-'vain kauniita ihmisiä sisälle' meininkiä

-ei koske Suomea, mutta esim. Jenkeissä tupakoinnin sallimista   klubeissa

-Vessoissa pitäisi antaa tippiä siitä, että joku ojentaa sulle paperi pyyhkeen, jonka voin kyllä ihan itsekin ottaa telineestä

Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. Paljon mieluummin menen ravintolaan, kahvilaan tai viihtyisään baariin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa vihata jotakin, minkä kanssa ei välttämättä tarvitse olla koskaan missään tekemisissä. Hankalampaa olisi, jos vihaisi vaikka small talkia, kaupassa käyntiä tai pieniä koiria.

Itse käyn tanssimassa vähintään kerran kuussa.

Vierailija
2/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut vihattua, miksi käytän moista palvelua jos se ei miellytä. En ole koskaan ollut moisessa tilanteessa eikä kuulosta houkuttelevalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksipä olen juuri lopettanut lähes kokonaan klubbailun, joskus harvoin voin kaverille lähteä seuraa pitämään.

Vierailija
4/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:38"]

Outoa vihata jotakin, minkä kanssa ei välttämättä tarvitse olla koskaan missään tekemisissä. Hankalampaa olisi, jos vihaisi vaikka small talkia, kaupassa käyntiä tai pieniä koiria.

Itse käyn tanssimassa vähintään kerran kuussa.

[/quote]

Tuossa asiassa voi olla myös monia puolia. Ei itseänikään asia tällä hetkellä kosketa ja on helppo pysyä siitä erossa. Nykyisin asun Suomessa ja olen perheellinen. Sinkkuna asuin Lontoossa ja silloin asia oli hankalampi. Suurin osa ystävistä tykkäsi clubbailla ja kävi lähes joka viikonloppu. Itse olisin enemmän tykännyt käydä illallisella ja istuskella lähipubissa juttelemassa ja joskus sain ystävät tähän suostuteltua. Joskus vaan jos tilanne on se, että on vaikka 7 hengen seurue, josta muut haluaa clubille ja 1 pubiin niin arvaat varmaan miten käy. Toki olisi vaihtoehto lähteä yksin kotiin, mutta aina se ei houkuttanut.

Vierailija
5/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttäviä on noin vessatyypit. Joskus kävi myös niin, että joku kysymättä suihkautti jotain halpaa hajuvettä päälle. Mieluummin annan tippiä vaikka kaupassa tavaroiden pakkaajalle, koska siitä on jotain hyötyäkin toisin kuin käsipaperin ojennuksesta.

Vierailija
6/6 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ärsyttäviä on noin vessatyypit. Joskus kävi myös niin, että joku kysymättä suihkautti jotain halpaa hajuvettä päälle. Mieluummin annan tippiä vaikka kaupassa tavaroiden pakkaajalle, koska siitä on jotain hyötyäkin toisin kuin käsipaperin ojennuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi