Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytynyt keskenmeno, kuinka pian lääkkeet toteamisen jälkeen?

Vierailija
26.02.2014 |

Tuntuu että tahallaan vaan venytetään ja venytetään. Todettiin perjantaina ultrassa, soitin ma neuvolaan, ja nyt olen ravannut jo kahdesti labroissa. Ymmärrän kyllä että halutaan olla varmoja keskenmenosta mutta itse tiedän 100% varmasti että kesken on mennyt mutta ei vaan tule ulos kun ei ole vuodon vuotoa ollut. Huomenna soitan vikan testin tulokset ja jos ja kun arvo laskenut niin miten pian saan lääkkeet että saadaan kohtu tyhjäksi? Jo saman päivän aikana? Jotain kokemuksia olisi kiva kuulla. Haluaisin tän vain nopeasti "pois alta" :( Pelkään että menee ensi viikkoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin heti seuraavana päivänä, eli kun tänään todetaan, niin huomenna oli jo aika.

Vierailija
2/5 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 13:14"]

Mä pääsin heti seuraavana päivänä, eli kun tänään todetaan, niin huomenna oli jo aika.

[/quote]

Kiitos, toivottavasti täällä meillä on yhtä nopeaa toimintaa! Jännittää kyl ihan kauheesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno torstaina, perjantaina menin sairaalaan ja sain lääkkeet mukaan kotiini, keskeytyksen tein kotona sunnuntaina ja onneksi kaikki meni hyvin, kivut olivat siedettävät ja kaikki raskausmateriaalikin tuli ulos ( viikkoja oli n. 8 ). Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
4/5 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus kuin muilla täällä, eli toteamista seuraavana päivänä sain lääkkeet, jotka otin tästä viiden päivän kuluttua (olin lähdössä matkalle samana päivänä kun lääkkeet sain). Matkalla alkoi jo tulla vähän rusehtavaa vuotoa, itse tyhjennys kesti kolme päivää, kun lääkkeet pääsin vihdoin ottamaan. Pyydä varmuuden vuoksi särkylääkeresepti mukaan, itselläni oli onneksi Panacodeja jemmassa viisurileikkauksen jäljiltä. Sairaalasta sain vain yhden Panacod-tabletin mukaan eikä se kyllä riittänyt alkuunkaan.

Vierailija
5/5 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille isosti ja tuosta särkylääkereseptistä myös iso kiitos!!

ap