Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhmäseksi

Vierailija
26.07.2006 |

... Kiinnostaisi. Joko toinen pariskunta mieheni ja minun kanssa, tai pelkästään toinen mies tai nainen. Itselleni tuli yllätyksenä, kun mies kertoi haluavansa nähdä kun vieras mies panee mua. Mistä löytää seksiseuraa luottamuksellisesti ja turvallisesti ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä tuossa hankalaa onkin. Tuttu ei saa missän nimessä olla, ja vieraasta ei koskaan tiedä miten luotettava on. Minä tutustuisin netissä ihan vaikka anonyymisti sähköpostilla aloittaen. Silleen vähän pitemmän kaavan mukaan. Kaikki fakiirit karsiutuu kyllä jos pitää hablata viikkoja tai kuukausia ennenkuin päästään asiaan...

- M71 -

Vierailija
2/9 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse haluaisin olla se kolmas pyörä ja tekisin jutut mieheltä salassa. Mutta eipä toi helppoa ole ton seuran löytäminen. Ja vaikka tavallisen syrjähypyn saa kyllä tehtyä vaikka maitokauppareissulla jonkun varatun ukon iskemällä mutta tähän vaaditaan jokaiselta enempi.

Ja ystäväni paska säkä on pelottava esimerkki:lähti baarista pariskunnan mukaan ja kolmisin harrasti upeaa seksi useita tunteja. Videokamera nauhoitti koko hiton session ja se meni nettiin::((

Joten sen jälkeen minä oon hillinnyt fantasioitani hiukan vaikka meinaan ne vielä ennen kuolemaa toteuttaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku nimerkki tänne niin katsotaan....

Vierailija
4/9 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/9 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/9 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kiihottaa, mutta toisaalta olen mustasukkainen luonne. En ainakaan antaisi mieheni panna toista naista, en antaisi mieheni nuolla toista naista enkä antaisi toisen naisen ottaa mieheltäni suihin. Mutta koskaan en sano " ei koskaan" ainakaan tämän asian suhteen...

Vierailija
7/9 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että r-seksi saa mitään hyvää aikaiseksi parisuhteelle, varsinkaan jos se on tehty salassa ja silloinkaan, jos molemmat ovat siitä sopineet. Enemmänkin se aiheuttaa mustasukkaisuutta, häpeää, syyllisyyttä ja mielestäni ihan aiheesta! Kyllä minua kiihottaa vähän se, että mieheni olisi jonkun toisen kanssa, mutta en ikimaailmassa voisi antaa sellaisen tapahtua oikeasti minun tahdostani...

Vierailija
8/9 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa on ollut. Samanhenkistä seuraa löytyy parinvaihtosivuilta. Googlettakaa finswingers, sieltä löytyy kaikenikäistä ja kokoista ympäri Suomen!

Vierailija
9/9 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme kokeilleet 4 eri miehen ( yhden kerran 2 kaverusta yhtä aikaa) kanssa. Mieheni valitsee ja etsii kolmannen pyörän ja minä tyttö annan sitä mitä on luvattu. Nautin noista sessioista suunnattomasti, olen kiitollinen miehelleni ja myös uskollinen.