Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valvot vielä tähän aikaan?

Vierailija
08.03.2014 |

Minä voin aloittaa: on talviloma ja päätin ensimmäistä kertaa elämässäni, että saan valvoa niin pitkään kuin huvittaa tuntematta syyllisyyttä. Ihanaa valvoa, katsoa huonoja ohjelmia telkkarista, ahmia ruokaa ja surffailla oudoilla sivuilla!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvon aina näin myöhään. Ja tuo Smirnoff -pullo on vasta ihan aluillaan :D

Tyttö on myöskin äidillään, joten mitäpä sitä yksinäinen mies tekisi? Itkisi ykisnäisyyttään? Ei kiitos.

Vierailija
2/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis Smirnoff -pullo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vasta virtsaamisheijasteeseen ja pahoinvointiin. Olisin halunnut nukkua koko yön mutta unirytmini on aina sekaisin. Olin ennen nukkumaanmenoa syönyt melkein kokonaisen sipsipussin ja suklaalevyn. Vähän ajan päästä yritin oksentaa lattialla. En olisi varmaan syönyt näin epäterveellisesti mutta sain kielteistä sähköpostia ja tunsin itseni yksinäiseksi kuten tavallista. Nyt sitten valvotaan kun nukkuakaan ei voi.

-Mies 28v-

Vierailija
4/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:14"]

Heräsin vasta virtsaamisheijasteeseen ja pahoinvointiin. Olisin halunnut nukkua koko yön mutta unirytmini on aina sekaisin. Olin ennen nukkumaanmenoa syönyt melkein kokonaisen sipsipussin ja suklaalevyn. Vähän ajan päästä yritin oksentaa lattialla. En olisi varmaan syönyt näin epäterveellisesti mutta sain kielteistä sähköpostia ja tunsin itseni yksinäiseksi kuten tavallista. Nyt sitten valvotaan kun nukkuakaan ei voi.

-Mies 28v-

[/quote]

Tsemppiä

T: toinen yksinäinen mies

Vierailija
5/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:14"]

-Mies 28v-

[/quote]

Tsemppiä

T: toinen yksinäinen mies

[/quote] Kiitos. Samoin.

-Mies 28v-

Vierailija
6/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei yö parane, seurassamme on myös ihana -Mies 28v-! Tsemppiä kyllä minultakin, ota laksatiivia, jos sinulla vaan on. Mikä on virtsaamisheijaste?

Voi kun minultakin löytyisi Smirnoffia, olisi paikallaan. -ap

Vierailija
7/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vauvan nukkumaan vasta puolelta öin ja sen jälkeen piti ruveta vielä keittämään tuttipulloja, hoitamaan kissoja, tiskaamaan, käydä suihkussa yms. Ja sitten oma uniaika meneekin ohi askareita tehdessä ja on liian väsynyt nukahtamaan. Sama toistuu päivittäin ja unta palloon saan 3-4h/vrk.

Vierailija
8/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin päivällä useamman tunnin päiväunet, niin ei nukuttanut normaaliin aikaan. Nyt särkee päätä, enkä sen takia ole nukahtanut.

Vierailija
9/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:21"]

Tästä ei yö parane, seurassamme on myös ihana -Mies 28v-! Tsemppiä kyllä minultakin, ota laksatiivia, jos sinulla vaan on. Mikä on virtsaamisheijaste?

Voi kun minultakin löytyisi Smirnoffia, olisi paikallaan. -ap

[/quote]

Smirnoffista puhui ´herra 44" eli minä. No, sentään joku välittää eli Smirnoff :D

Vierailija
10/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin alkoholia :)

Vierailija
11/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:30"]

Minäkin haluaisin alkoholia :)

[/quote]

Tuu seuraksi, niin tarjoon :D

M44

Vierailija
12/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nyt loppuraskauden aikana olen kärsinyt jatkuvasti huonoista yöunista.

Vierailija
13/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vasta ilta, asun ulkomailla.

Vierailija
14/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:39"]

[/quote]

Niin minäkin

M44

Vierailija
15/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 03:39"]

[/quote]

Niin minäkin

M44

[/quote]

Mistäpäin maailmaa kirjoittelet?

Minä TX, Usa.

-13

Vierailija
16/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin äsken, oli käytävä vessassa. Mullaki unirytmi ollu vähän sekasin, nyt ollaan hereillä johonki kuuteen ennenku uni tulee taas. 

Vierailija
17/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä ja nukun huonosti yksin. Yleensä valvon koko yön kun mies on töissä, onneksi tekee tosi harvoin yövuoroja...

Vierailija
18/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin syöttämään vauvaa, sitten pääsen takaisin nukkumaan.

Vierailija
19/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolisen tuntia sitten heräsin, tästä päivä alkaa. Tavanomainen heräämisaikani, oli arki tai pyhä. 

Vierailija
20/20 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin juuri hetkeksi. Olin illan ystävän kutsuilla. Join boolia ja oli kivaa! Muut lähti baarin ja tulin samalla kotiin. Leikin selväpäistä miehelle joka oli jäänyt kotiin. En muista kaikkea mutta heräsin sohvalta eka klo 3 ja nyt piti käydä vessassa ja otin salaa buranan. Ja näprn kännyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi