siis mä en jaksa enää kuunnella tota kuorsausta!!!!
Ei kestä. Menee hermot! Aivan järkyttävää mikä ääni voi ihmisestä tulla nukkuessa. Ja jos yritän saada sitä jollain konstin hiljaseks alkaa vaan aukoon päätään. Ei vissiin tarvitse vauvan kanssa nukkua ollenkaan tänä yönä. Itserakas paskiainen kun ei voi mennä vaikka sohvalle.
Kommentit (9)
Miksi ette nuku eri huoneissa? Helppoa ja yksinkertaista, ei se suhdetta huononna.
MItes olisi kuorsausleikkaus-meillä tilanne helpotti sillä. Ja vauvat on aina nukkuneet eri huoneessa miehen kanssa, ei heitä asia ole häirinnyt.
Oletko äänittänyt kuorsausta? Mulla oli jossakin kännykässä ohjelma, millä pystyi äänittämään ja komeat äänet sinne sainkin taltioitua. Ne kuullessan mieskin uskoi sanomaani ja lähti nalkutukseni jälkeen hakemaan apua lääkäriltä. Koska mukana oli myös hötkyämistä ja lievää uniapneaa, oli lääkärissä käynti ihan asiaa, eihän unen laatu ollut enää hyvä ja mies oli väsynyt päivälläkin.
Meillä sama... Jos ei vauva (vieressä) herätä niin mies herättää korinallaan! Pitää jatkuvasti komentaa kyljelleen, argh! Eli näin ollen heräilen 6-8 kertaa yössä. Ja aamulla pirteä kuin peipponen -NOT!
Eri huoneet on hyvä ja toimiva ratkaisu.
Joo, eri huoneissa nukuttu mekin jo 10 vuotta, suosittelen lämpimästi!
kohta vuosi siitä kun pistin tuohon stoppia. Mies muutti toiseen huoneeseen ja on IHANAA mennä iltaisin nukkumaan....jiihaa...Olisi muuten tullut ero. Oikeesti. Heräsin vihaisena joka aamu. Hänelle todettu apnea ja tarvitsisi hoitoa mutten enää jaksa patistaa, jos 50v ei tajua itse niin antaa olla...
On kuin mun entisestä elämästä, oli aivan kauheeta kuorsausta miehellä noin vajaa 10 vuotta! Meinasin tulla hulluksi, olen erittäin herkkäuninen itse ja lapsiakin on....... Ainoa mikä auttoi oli miehen painon pudotus, tupakan vähentäminen, kaljat vähemmälle ja kevät-kesäajaksi allergialääkkeet, tällä tapauksella oli myös jumalaton yskä joka kevät...... Ymmärrän sinua!