Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+30v. miehet, oletteko tekin yh-magneetteja nettideiteissä?

Vierailija
12.11.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (368)

Vierailija
201/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh:t ei ole koskaan neitsyitä niin se on vähän turn off. M37

Oletko ikinä suoraan hakenut aseksuaalia? Näiden on vaikea löytää miestä, joten ehkä sillä lailla voisit löytää sen yli 30-vuotiaan neitsyen. Jotkut aseksuaalit suostuu panemaan.

Vierailija
202/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, en nettideittaa tai ylipäätään deittaa tai ole missään tekemisissä naisten kanssa. Jos naisen haluisin suuntaisin kaukoaasiaan.

Varaton ei suuntaa mihinkään saati pihi. Osaa nuokin vaatia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh:t ei ole koskaan neitsyitä niin se on vähän turn off. M37

Oletko ikinä suoraan hakenut aseksuaalia? Näiden on vaikea löytää miestä, joten ehkä sillä lailla voisit löytää sen yli 30-vuotiaan neitsyen. Jotkut aseksuaalit suostuu panemaan.

Silloin hän ei ole aseksuaali. Tunnen aseksuaalin. Kokeili kerran ja totesi ettei halua enempää. Pysynyt siitä saakka täysin ”kuivin suin”

Vierailija
204/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut nettideittejä kokeiltua. Olen magneetti jo muutenkin.

Vierailija
205/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisissa ole syrjäytyneitä? Syrjäytyneet ovat yleensä neitsyitä vielä kolmekymppisenäkin.

Vierailija
206/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja kommentteja. Taas kerran näyttää olevan se tilanne, että omat kriteerit on tietenkin sallittuja, mutta naisella ei saa sitten niitä ollakaan. Aloittaja haluaa lapsettoman nuoren naisen, tämä on ok. Samaan hengenvetoon hän kuitenkin valittaa, että nämä etsivät itselleen täydellistä, se ei enää olekaan ok. Aika tekopyhää :)

Mitä ihmettä just luin. Jos etsii nuorta ja naisetonta, niin aikana kaukana vielä siitä täydellisestä. Jokainen saa puolestani etsiä ihan mitä vaan. Voihan asioista todeta, että sille tuo tuntuu miehenä, että naiset etsivät täydellistä. Sen jälkeen hyökätään vastaan ja sanotaan tekopyhäksi. Hyvä kommentti joo, jatka vaan samaan malliin. Ja en ole ap.

No tämä juurikin oli pointti. Ei aloittajakaan ole täydellinen, kaukana siitä. Silti hän valittaa niiden hänen mielestään sopivien naisten kriteereistä. 

Ei mielestäni valita. Voihan asioista todeta. Nyt ottakaa päästä niitä vihalaseja pois. Yritetään keskustella järkevästi.

Vierailija
207/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naisissa ole syrjäytyneitä? Syrjäytyneet ovat yleensä neitsyitä vielä kolmekymppisenäkin.

Menee jo henkisen hyväksikäytön puolelle. Sanottakoon näin entisenä syrjäytyneenä ja kodittomana etten ollut neitsyt tai vajaa. Vain ulalla elämästä. Nytten, olen taas mukana työelämässä ja asun omassa kodissa.

Vierailija
208/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut tuollaista ongelma. En ole koskaan edes mätsännyt yhdenkään vanhemman kanssa.

Deittailen kyllä enimmäkseen parikymppisiä naisia. Se varmasti vaikuttaa.

Joka tapauksessa naiset ovat aika hyviä mainitsemaan lapsista biossa, ja sitten vain svaippaan vasemmalle ja siirryn eteenpäin. Kätevää.

Mikä on salaisuutesi? Ulkonäkö, raha vai status?

M31

Uskoakseni hänen salaisuutensa on valehtelu.

Vierailija
209/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadosta saa leluja. Jää valehtelun tarve vähemmälle etkä joudu pelkäämään isäksi tuloa.

Vierailija
210/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen yh-magneetti sekä avioisämagneetti. Olen jopa 47, mutta se ei näytä haittaavan heitä. Miten niistä pääsee eroon?

Hieman sama mutta olen mies. Ei tinderissä mutta eräällä toisella seuranhakusivustolla noin 80% viesteistä tulee naimisissa olevilta naisilta jotka ovat itseäni 10-20 vuotta vanhempia yleensä. Vaikka olen kirjoittanut että en etsi varattuja enkä reilusti itseäni vanhempia. Ja olen itse 32...

Arvaa, kuinka paljon naiset saavat viestejä ikälopuilta miehiltä. Aika moni varmaan ajattelee, etteivät ikätoiveet heitä kosketa, kun eivät miehetkään niitä noudata.

Vierailija
211/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen yh-magneetti sekä avioisämagneetti. Olen jopa 47, mutta se ei näytä haittaavan heitä. Miten niistä pääsee eroon?

Hieman sama mutta olen mies. Ei tinderissä mutta eräällä toisella seuranhakusivustolla noin 80% viesteistä tulee naimisissa olevilta naisilta jotka ovat itseäni 10-20 vuotta vanhempia yleensä. Vaikka olen kirjoittanut että en etsi varattuja enkä reilusti itseäni vanhempia. Ja olen itse 32...

Arvaa, kuinka paljon naiset saavat viestejä ikälopuilta miehiltä. Aika moni varmaan ajattelee, etteivät ikätoiveet heitä kosketa, kun eivät miehetkään niitä noudata.

Joukkoon mahtuu iänikuiset vonkaajat. Pystyn sormilla laskemaan asialliset viestit. Loput menee suoraan roskakoriin. 🤢

Vierailija
212/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko te muut selittää, miksi tämä aihe herättää niin kovasti vihaa ja vastustusta naisissa? Minä en ole koskaan suuttunut täällä siitä, että naiset ovat sanoneet haluavansa lapsettoman miehen. En tajua, miksi minun olisi pitänyt loukkaantua siitä sinkkuisien puolesta.

M31

Vierailija
213/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko te muut selittää, miksi tämä aihe herättää niin kovasti vihaa ja vastustusta naisissa? Minä en ole koskaan suuttunut täällä siitä, että naiset ovat sanoneet haluavansa lapsettoman miehen. En tajua, miksi minun olisi pitänyt loukkaantua siitä sinkkuisien puolesta.

M31

Pitkin nettiä valitetaan sinkuista mutseista. Kuitenkaan asialle ei haluta tehdä mitään konkreettista. Lapsettomia on olemassa heillä säilyy oikeus asettaa vaatimuksia johon joko tartutaan tai ollaan tarttumatta. Tästäkin jaksetaan valittaa.

Sori nyt vaan, naiset ei tahdo tulla kohdelluksi minään esineinä.

Vierailija
214/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ei kukaan loukkaannu siitä, jos mies ilmoittaa haluavansa lapsettoman naisen.

Vihaiseksi sen sijaan tekee se, että valitat, että vääränlaiset naiset ottavat sinuun yhteyttä, vaikket ole profiilissasi selkeästi rajannut näitä "vääränlaisia" pois.

Oikeastaan valitat meille omasta laiskuudestasi. Se on rasittavaa itsesäälistä ulinaa.

Vierailija
215/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää tossa iässä muita ollakaan kuin yh:ta.

Vierailija
216/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Ensiksikin se viha ja ällöttely, jota eroäidit saavat niskaansa tällä palstalla joka ikinen päivä. Fantasiat huonosta miesmausta, holtittomasta elämästä, päihteilystä ja lukemattomista kumppaneista. Kaikki tämä sen vuoksi, että perheellisen naisen avioliitto päättyy syystä tai toisesta.

Toiseksi se vastuun totaalinen ulkoistaminen. Ei voida ottaa vastuuta omista valinnoista. Jos on lykätty vakiintumista niin myöhäiseksi, että suurin osa sopivan ikäisistä tarjokkaista on perheellisiä, niin siinä on tehty valintoja, jotka kapeuttavat omaa valinnanvaraa huomattavasti. Sitten kitistään vastakkaisen sukupuolen kriteereistä. Eikä tietenkään oteta vastuuta edes omien toiveiden viestimisestä. Katse peiliin!

Korjatkaa nämä, niin tulee huomattavasti myötäsukaisempia vastauksia.

Vierailija
217/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Vihaiseksi sen sijaan tekee se, että valitat, että vääränlaiset naiset ottavat sinuun yhteyttä, vaikket ole profiilissasi selkeästi rajannut näitä "vääränlaisia" pois.

Oikeastaan valitat meille omasta laiskuudestasi. Se on rasittavaa itsesäälistä ulinaa.

Lainaa tähän jotain kommenttiani, jossa valitan siitä, että vääränlaiset naiset ottavat minuun yhteyttä. Joku valitti tuossa aiemmin, että yli-ikäiset miehet ottavat jatkuvasti häneen yhteyttä. Mitä hän on tehnyt asialle? Ilmeisesti ei mitään. Helvetti näitä palstan kaksois-standardeja.

M31

Vierailija
218/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Ensiksikin se viha ja ällöttely, jota eroäidit saavat niskaansa tällä palstalla joka ikinen päivä. Fantasiat huonosta miesmausta, holtittomasta elämästä, päihteilystä ja lukemattomista kumppaneista. Kaikki tämä sen vuoksi, että perheellisen naisen avioliitto päättyy syystä tai toisesta.

Toiseksi se vastuun totaalinen ulkoistaminen. Ei voida ottaa vastuuta omista valinnoista. Jos on lykätty vakiintumista niin myöhäiseksi, että suurin osa sopivan ikäisistä tarjokkaista on perheellisiä, niin siinä on tehty valintoja, jotka kapeuttavat omaa valinnanvaraa huomattavasti. Sitten kitistään vastakkaisen sukupuolen kriteereistä. Eikä tietenkään oteta vastuuta edes omien toiveiden viestimisestä. Katse peiliin!

ASIAA.

Vierailija
219/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Minä en ole vihannut sinkkuäitejä tässä ketjussa enkä lykännyt vakiintumista. Miksi oletatte, että ketjun miehet olisivat sinkkuilleet huvikseen yli kolmekymppisiksi, kun kukaan ei ole sellaista sanonut tässä ketjussa? Yritin itse vakiintua alle kolmekymppisenä, mutta exäni halusi lopulta erota.

M31

Vierailija
220/368 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Lainaa tähän jotain kommenttiani, jossa valitan siitä, että vääränlaiset naiset ottavat minuun yhteyttä. Joku valitti tuossa aiemmin, että yli-ikäiset miehet ottavat jatkuvasti häneen yhteyttä. Mitä hän on tehnyt asialle? Ilmeisesti ei mitään. Helvetti näitä palstan kaksois-standardeja.

M31

Käytännössä aina, kun joku nainen valittaa, että yli-ikäiset (tai liian nuoret) miehet ottavat yhteyttä, hänellä on ollut ilmoitettuna ikähaarukka, jonka rajat pätevät. Miehet eivät kunnioita rajoja tai profiilissa on tekaistu ikä.