wauuutsi ompa jaredilla komea boyfriend
Kommentit (46)
Mä kyllä tykkään vähän rajummista otteista ja kun vähän kuristaa pantaessa...
Ja onhan noita fetissejä jos jonkinmoisia itse kullakin.
Jared on tosi hot!
Ja onhan noita fetissejä jos jonkinmoisia itse kullakin.
Jared on tosi hot!
No toivotaan että olet alle 25. Niitä toi harrastaa kuulemma nykyään.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:20"]
[/quote]
Sen pitää olla yhteinen sopimus, suostumus, muuten se on raiskaus/pahoinpitely/murhayritys.
Tykkäisitkö, jos joku sun yhdenillanjuttu vaikka panisi ilman liukasteita anaaliin yllättäen, kun niin paljon tykkäät rajuista otteista, etkä välitä siitä, onko sillä rajujen otteiden tyypillä sun suostumusta?
Tai puskasta joku hyppäisi lyömään vaikka naamaan sua? Sähän tykkäät rajuista otteista, etkä välitä siitä onko siinä suostumusta, silloinhan sun pitäisi vaan kiihottua.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:22"]
No toivotaan että olet alle 25. Niitä toi harrastaa kuulemma nykyään.
[/quote]
Siitä on se yksi bändärijuttu, missä se pyysi sitä sen panoa kiljumaan pantaessa, että se on 14v, sitten vähän kuristusta. Toi juttu löytyy netistä, jos joku haluaa etsiä.
Groupiecentralissa oli ennen paljon juttua siitä, mutta en tiedä löytyy enää, jotain löytyy myös sillä jared leto + hurts like satan.
I think he got pleasure out of hurting me, in retrospect but I was too young and didn't know that then.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:30"]
Jordan Catalano 4evah
[/quote]
Hells yeah! ♥
Miten kukaan voi sanoa Unelmien sielunmessua karmeaksi elokuvaksi? Tai voi tietysti, mutta mun mielestä se oli hieno, järkyttävä, koskettava. Ellen Burstyn ja Jennifer Connelly olivat loistavia ... Jared Leto oli myös hyvä.
Darren Aronofskyn viimeisin(?), Black Swan, olikin sitten ihan älyttömän latteaa soopaa, tekotaiteellinen ja naisvihamielinen.
Internet on täynnä trolleja, että en ihan heti usko kaikkea mitä kirjoitellaan, varsinkin julkkiksista. Eli hieman kriittisyyttä juoruja lukiessa. Eipä ole kukaan kummankaan oikeuteen haastanut raiskaamisesta mitä jenkit kyllä tekee pienimmästäkin tekosyystä usein.
Ja jos jonkun teinityttö-bändärin unelma on harrastaa irtosuhteita mahdollisimman monen rokkistaran/julkkiksen kanssa... No siinä vähän saa mitä tilaa sitten varmaan.
Mutta kun en tunne henkilökohtaisesti en ala juorujen perusteella tuomitsemaan. Ihan fiksuilta ja kohteliaita miehiltä vaikutti IS haastattelussa, mitä ei tosin voI sanoa tuosta haastattelijasata, myötähäpeä...
http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-1288662949059.html
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 21:34"]
Ollaan fanitettu bändiä isosti alusta asti ja Jared arvostaa sitä. Ja toki myös tykkää vakipanostaan ja Juuresta.
[/quote]
Minä olenkin fanittanut Jaredia jo MSCL-ajalta ennen bändiä.
[/quote]
Se oli aivan ihku sarja. Ja Clare Daneskin pärjännyt hyvin sen jälkeen.
He's a fucking dick and an asshole and doesn't give a shit about the girls he hooks up with in the least! I know that's NO surprise and I didn't expect him to care about me or fall in love or anything HAHA. Alot of rockstars don't give a shit but at least they treat you like a person. This guy is one of the most selfish lovers i've ever experienced even to this day. I hooked up with him several years ago and I was about 4 months over 17. He was the 4th rockstar I hooked up with "all the way" not just sucking off , at that time.
I'm not fully blonde but I had blondehighlights then over light brown hair, blue/green eyes, and I'm about 5'6 115 lbs-slim but not too thin and my boobs are a B so not huge. If I had to compare myself to a celebrity, I'd say I look like Jennifer Aniston so not a huge knockout but not entirely ugly. I'm sort of sweet-faced and he made several mentions about my face looking innocent.
Anyway, the choking is 100% true as well as restraining and alot of holding you down. He fucks hard and rough and quick. There's alot of movement and position shifting and tit biting and sucking. There were marks left. He doesn't give a shit that his cock is fucking giganto and it hurt like satan. It's not only long, had to be about 11-12". It's thick and it burned and he wouldn't slow down even when I told him to. There were times were I had to bite down on him because of the pain down there and he didn't give 2 pisses about it. I think he got pleasure out of hurting me, in retrospect but I was too young and didn't know that then. He was a major dick when I would tell him to slow down or to change position to ease the pain a little. After that, I'd get attitude.
I didn't like the choking and at least he eased a bit on that but he still did the wrist restraining and ramming. I like rough sex but he seems to zone out and it's scary.
I liked the ass smacking, that was a huge turn on and I didn't mind his name-calling but basically the whole time I was fucking him, I felt as though I was being raped and not even a "play rape". In his mind, it seemed like he thought he was fucking raping me. It was very odd.
So girls, if you're into this whole thing then by all means, Jared's your man. I'll say one thing, if you can handle a big cock, go for it.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:57"]Miten kukaan voi sanoa Unelmien sielunmessua karmeaksi elokuvaksi? Tai voi tietysti, mutta mun mielestä se oli hieno, järkyttävä, koskettava. Ellen Burstyn ja Jennifer Connelly olivat loistavia ... Jared Leto oli myös hyvä.
Darren Aronofskyn viimeisin(?), Black Swan, olikin sitten ihan älyttömän latteaa soopaa, tekotaiteellinen ja naisvihamielinen.
[/quote]
Just näin. Eikä vieläkään tajua, kuinka Burstyn ei saanut tuosta Oscaria. Kaikkien aikojen parhaita sivuosia.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 02:57"]Miten kukaan voi sanoa Unelmien sielunmessua karmeaksi elokuvaksi? Tai voi tietysti, mutta mun mielestä se oli hieno, järkyttävä, koskettava. Ellen Burstyn ja Jennifer Connelly olivat loistavia ... Jared Leto oli myös hyvä.
[/quote]
Just näin. Eikä vieläkään tajua, kuinka Burstyn ei saanut tuosta Oscaria. Kaikkien aikojen parhaita sivuosia.
Oliko Burstyn se äiti? Se oli kyllä ihan loistava.
Ei tossa kopioidussa 'tarinassa' nyt mitään kovin kummallista ole, monet bändärit saa just tollasta kohtelua, ei niiden oo tarkoituskaan olla mitään merkityksellistä tai tunteisiin liittyvää noille staroille.
Ja tosi monet tollaset muusikot/taiteilijat nyt on hieman outoja ja kinkyja omalla tavallaan, pitäisi olla täysin päivän selvä asia. Jared Leto ainakin vaikuttaa todella lahjakkaalta, joten kai sinne nerouden huipulle tarvitaan ripaus hulluuttakin.
Aika monella jenkkimiehellä muuten on vaan yllättävän iso muna, ei siinä sen kummempaa ihmettelyä tarvita. Mä ainakin olen ollut tyytyväinen :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:41"]
Ei tossa kopioidussa 'tarinassa' nyt mitään kovin kummallista ole, monet bändärit saa just tollasta kohtelua, ei niiden oo tarkoituskaan olla mitään merkityksellistä tai tunteisiin liittyvää noille staroille.
Ja tosi monet tollaset muusikot/taiteilijat nyt on hieman outoja ja kinkyja omalla tavallaan, pitäisi olla täysin päivän selvä asia. Jared Leto ainakin vaikuttaa todella lahjakkaalta, joten kai sinne nerouden huipulle tarvitaan ripaus hulluuttakin.
Aika monella jenkkimiehellä muuten on vaan yllättävän iso muna, ei siinä sen kummempaa ihmettelyä tarvita. Mä ainakin olen ollut tyytyväinen :D
[/quote]
oleppa huora hiljaa
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:41"]
[/quote]
oleppa huora hiljaa
[/quote]
No voih, sulla ei taida ollakaan jonossa omia bändäreitä...
*ojentaa Nessu paketin*
Kyllä täällä palstallakin saa vähän väliä lukea ihan tavallisten suomalaisten maatiaisukkojen erikoisen oudoista sänkytavoista ja pyöritellä päätään, että ei siinä sen kummempaa varmaan sitten ole.
Ai tuokin pettää kaunista vaimoaan..
Hyi se on niin rimpula kattookee noita sen jalkoja. Pakkasen panema pulkan naru.