Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moraali ei anna periksi hypätä vieraaseen sänkyyn, , joten tyydyn kohtaloon

Vierailija
07.03.2014 |

Ja jatkan elämääni huonossa suhteessa ainakin vielä 5 vuotta ( vanhin täysi-ikäinen)...enkä taida seksiäkään tulla harrastamaan tuona aikana...

Nyt kun luen ton kirjottamani, nii ei oo kyl mitään järkee!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä olekaan. Mutta pettämiseen ei tarvitse ryhtyä. Kerro vain avoimesti miehelle, että tulet hankkimaan seksiä ja läheisyyttä muualta. Tehköön hän sitten haluamansa ratkaisut.

Vierailija
2/17 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun sanot puolisollesi, että jos hän ei hae apua ongelmaansa, sinä haet seksin muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvopaistimiehelle maistuu varattukin, ja ne on parhaita kun eivät takerru :)

t.rosvopaistimies

Vierailija
4/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme on luvannut, että aviossa on koko ajan seksiä? Ei kukaan.

Ei kenellekään ole oikeutta seksiin kenenkään kanssa.

Haluttomuus on ikävä juttu, mutta tosiasia on, että halut ei parane painostamalla yms. Ihmisyyteen kuuluu haluttomat kaudet. Ihminen ei ole kone.

Vierailija
5/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni kerran lupasi hankkia apua haluttomuuteensa lääkäriltä tai jostain. Mitään hän ei koskaan tehnyt. Lopulta sanoin hänelle, että jos hän haluaa käyttää seksuaalista valtaa tässä avioliitossa, saa myös keksiä, mitä minä teen ylimääräisillä haluillani.

Ei hän keksinyt, enkä odottanut sitä oikeasti. Sen sijaan piikikäs tokaisuni sai hänet tajuamaan, että vaikka seksistä on oikeus kieltäytyä, seksuaalisuus on osa parisuhdetta. Kumpikin osapuoli on vastuussa siitä, että edes pyritään löytämään siedettävät ratkaisut.

Voisin kuvitella hyppääväni vieraaseen sänkyyn. En vain todellakaan ole mikään houkutteleva komistus, enkä sosiaalisestikaan erityisen taitava. Naiset eivät tykästy minuun niin paljon, että jättäisivät avioliittoni huomiotta. Kaiketi hyvä niin.

Vierailija
6/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristämällähän se seksielämä vilkastuu.

Vierailija
7/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaagg i feel you. Mies pihtaa/on haluton yms yms. En voi pettää vaikka kysyntää olisi (hoikka ja menevä, mies taas melko nössykkä ja paisunut kun pullataikina). En halua erota koska muuten elämä on ihan fine. Mies on hyvä isä, olemme kuin hyvät kaverit nykyään. Mutta kun on nää halut. Oon vaa aikomuksena todeta tyyneesti että jos sitä munaa ei kotoa saa haen muualta. Kuitenki jo 10v saman miehen kanssa (mulla ei muita miehiä oo ollu eikä hänellä muita naisia) ja koko tuona aikana lojaalina kärsinyt puutteesta ja huonosta seksistä...

Vierailija
8/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut jo 4 v ilman seksiä oikeestaan missään muodossa. (Olen nainen) Hulluksi tässä alkaa jo tulla. Lähden kun vanhin lapsista muuttaa pois!

Vierailija
9/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että lääkäri tai terapeutti saa ne halut palaamaan taikasauvan avulla? Ei kaikkeen haluttomuuteen ole aina mitään tiettyä syytä. Se vain on elämää. Joko vuoden parin kolmen haluttomuusjakso 40-60 vuoden liitossa on yhtä tyhjän kanssa :)

Vierailija
10/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan naiset missään tapauksessa puhuko asiasta miehenne kanssa vaan rynnätkää heti ensimmäisen jännämiehen matkaan.

Vierailija
11/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomuus on ikävä juttu, mutta tosiasia on, että halut ei parane painostamalla yms. Ihmisyyteen kuuluu haluttomat kaudet. Ihminen ei ole kone.

On rankkaa huomata parisuhteen muuttuvan kämppissuhteeksi. En minä tällaista hakenut, kun hynttyyt lyötiin yhteen. Ihminen on seksuaalinen olento. Pahimmillaan seksin puute heikentää oleellisesti elämänlaatua. Pihtaaminen voidaan nähdä yhdenlaisena väkivallan muotona.

Vierailija
12/17 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On rankkaa huomata parisuhteen muuttuvan kämppissuhteeksi. En minä tällaista hakenut, kun hynttyyt lyötiin yhteen. Ihminen on seksuaalinen olento. Pahimmillaan seksin puute heikentää oleellisesti elämänlaatua. Pihtaaminen voidaan nähdä yhdenlaisena väkivallan muotona.

Muta eihän se ole pihtaamista jos ei ole haluja. Pitäisikö haluttoman antaa haluttomana? Sehän se vasta väkivaltaa onkin tuollaista vaatia. Normaaliin elämään kuuluu haluttomat jaksot, esim synnytyksen jälkeen voi mennä puolesta vuoteen vuoteenkin ennenkuin on seksiä.

Vierailija
13/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristämällähän se seksielämä vilkastuu.

Se on jännä että pihtarit kokee kaiken heti kiristämiseksi. Näin myös mun mieheni.

Olemme eläneet hänen "ehdoillaan" lähes 20v. Teknisesti tosi hyvää mutta ilman syvempää yhteyttä.

Kun sitten otin puheeksi seksikertojen harvenemisen hänen taholtaan ja että on tiettyjä asioita jotka olisi seksissä ja parisuhteessa erityisen tärkeitä minulle. Niistä tuli yhtäkkiä mörköjä!! Siis ihan normiasioista kuten läheisyydestä, hellyydestä, kosketuksesta ja viikottaisesta seksistä (minä haluaisin useamminkin hän n 3 vkon välein nykyään).

Nyt ollaan kovaa vauhtia menossa alamäkeen. Mikään muukaan ei tunnu enää toimivan ja kosketusta ei ole lainkaan, ihan kylmiltään pitäisi rakastella se pakollinen 3 vkon välein.

Olen intohimoinen ja rakastava nainen enkä aio kasvaa umpeen vielä 50+ ikäisenä!!

Vierailija
14/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, onko sun miehen testosteronitasot tarkistettu? Miehilläkin on andropaussi eli vaihdevuodet, ja moni hyötyy testosteronilääkityksestä. Siis muutenkin kuin seisokkimielessä! Jaksaminen ja mieliala esim.

Perehdypä vähän aiheeseen ja kehota miestäkin lukemaan. Mun miehellä todettiin andropaussi, luultiin ensin masennukseksi, koska oireet on aika samat. Nyt on kuin toinen mies!

N50

Vierailija
15/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on halut vähentyneet roimasti. En ole saanut orgasmia kymmeneen vuoteen, mies laukeaa minuutissa, joten en koskaan ehdi mukaan.

Jokainen miettikööt itse, jaksaisiko kiinnostua touhusta, josta ei saa mitään irti.

Kyllä minä "annan", vaikkei yhtään kiinnostakaan, mutta se pahentaa vain tilannetta. Yhdyntä on kuin korviaan kaivelisi.

Ja kyllä, jatkuva vihjailu on minusta painostusta ja tuntuu ahdistavalta.

Vierailija
16/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17, onko sun miehen testosteronitasot tarkistettu? Miehilläkin on andropaussi eli vaihdevuodet, ja moni hyötyy testosteronilääkityksestä. Siis muutenkin kuin seisokkimielessä! Jaksaminen ja mieliala esim.

Perehdypä vähän aiheeseen ja kehota miestäkin lukemaan. Mun miehellä todettiin andropaussi, luultiin ensin masennukseksi, koska oireet on aika samat. Nyt on kuin toinen mies!

N50

Tutkittu on, kaikki kunnossa. Seisokissakaan ei vikaa.  

Treenaa ja pitää itsestään huolta, ylipainoa max 4 kiloa mutta lähes 2m miehessä sekään ei näy. Työstressiä on mutta yritän auttaa häntä purkamaan sitä, kuuntelen ja ymmärrän. Hän on vain aina inhonnut läheisyyttä ja nyt kun sanoin että en pysty itse enää rakastelemaan ilman läheisyyttä siitä tuli uhka hänelle. Eli pitäisi hypätä sänkyyn heti kun hänestä siltä tuntuu ja häntä haluttaa ilman että on edes varoittanut mua mitenkään. Ok, pystyn kyllä kiihottumaan suht nopeasti mutta vain vesirajalla. Pää ei koskaan pääse tähän mukaan enkä nauti, laukean kyllä useinmiten. Mulle rakastelu on läheisyyttä ja ihon alla olemista, ei pelkkä 1,5h pano kaikkine manöövereineen.

Vierailija
17/17 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Eli pitäisi hypätä sänkyyn heti kun hänestä siltä tuntuu ja häntä haluttaa ilman että on edes varoittanut mua mitenkään. Ok, pystyn kyllä kiihottumaan suht nopeasti mutta vain vesirajalla. Pää ei koskaan pääse tähän mukaan enkä nauti, laukean kyllä useinmiten. Mulle rakastelu on läheisyyttä ja ihon alla olemista, ei pelkkä 1,5h pano kaikkine manöövereineen.

No eikö 1,5 tunnin leikki todellakaan riitä sinulle päästäksesi mukaan? Kuinka pitkän suorituksen pitäisi olla, että kokisit siinä läheisyyttä, kokisit tulleesi "varoitetuksi" ja pääsi pääsisi mukaan???