Seksielämä kunnossa, minä ilman orgasmia
Nyt on pakko avautua tänne, on niin paha olla tän jutun takia.
Eli ollaan nuoria, molemmat 19 vuotiaita.
Seksiä on paljon ja molemmilla on haluja.
Annan miehelle aina kun hän haluaa, en oikeastaan tiedä että haluanko minäkin aina kun hän vai annanko vain sen takia että nautin niin paljon siitä että mies nauttii ja saa orgasmin..?
En ole kertaakaan 1,5 vuotisen suhteemme aikana kieltäytynyt seksistä.
Ongelma on se, että en saa orgasmia yhdynnässä.
On kokeiltu vaikka miten mutta mun orgasmiin tarvii suuseksiä..
Mies antaa sitä välillä mutta siitä on tullut ongelma koska menee usein 30-45 min että saan orgasmin. Se on miehelle turhauttavaa ja kyllähän siinä pakostakin samassa asennossa paikat ja kieli puutuu!
Joskus käy niin että en tule ollenkaan ja siitäkin mies turhautuu että on melkein tunnin nuollut ja en edes tule..
Meillä on seksileluja ja niiden avulla tulenkin nykyään aika helposti mutta silti.. itsellä on olo että en saa tyydytystä.
Seksi on mahtavaa ja nautin oikeasti, mutta tarvitsen orgasmin jotta oloni on raukea ja tyydytetty, eli himot eivät lähde ilman orkkua.
Odotan aina että mieheni itse alkaa suuseksihommiin, en edes viitsi ehdottaa koska tiedän että se homma on nykyään niin hankalaa hänelle!
Enkä edes enää tiedä kiinnostaako häntä minun nautinto.
Oloni on petetty ja surullinen, sellainen että olen vain seksilelu ja minun eteen ei tarvii tehdä mitään :( Usein puhutaan tästä asiasta ja siitä kehkeytyy riita. En minä itsekään jaksaisi tehdä tunnin töitä sen takia että mieheni saisi orgasmin.
Seksi ei vain riitä minulle.
Mitä helvettiä tässä voisi tehdä?
ps. anteeks kauheesti sekavasta tekstistä, kirjotin asiat silleen ku ne tuli mieleen :(
Kommentit (17)
Noin se vaan menee tosi monilla naisilla. Miehen pitää jaksaa tyydyttää sutkin riittävän usei , mutta voithan välillä vaan harrastaa sitä seksiä ilman orkkua ja hankkia sen omin käsin jälkikäteen?
Saisitko orgasmin jos yhdynnän aikana hyväilet itseäsi käsin? Opettele ensin saamaan orgasmi itsetyydytyksen kautta (jos et vielä saa) ja ota se sitten mukaan yhdyntään. Monissa asennoissa esim. klitoriksen koskettelu onnistuu helposti.
Totta on, että kertomasi aika on aika pitkä suuseksin antamiselle. Eli sikäli ymmärrän kyllä poikaystävääsikin. Itse olen sitä mieltä, että nainen on ensisijaisesti vastuussa omasta orgasmistaan, joten ota ohjat omiin käsiisi :)
Täällä samoin! Paitsi etten ole koskaan saanut orgasmia edes suuseksistä tai sormetuksesta. Aika yleistäkin tietääkseni, aina itse jollakin apuvälineellä joudun puuhailemaan seksin jälkeen. Mut älä huoli, ongelma saattaa helposti ratketa kun tulee ikää:)
Täällä samoin! Paitsi etten ole koskaan saanut orgasmia edes suuseksistä tai sormetuksesta. Aika yleistäkin tietääkseni, aina itse jollakin apuvälineellä joudun puuhailemaan seksin jälkeen. Mut älä huoli, ongelma saattaa helposti ratketa kun tulee ikää:)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 01:04"]
[/quote]
Ja olen muuten myös ap. Ja nainen olen! :)
Kyllä saan orgasmin omilla käsillä helposti. Ollaan kokeiltu sitä että seksin aikana hyväilen itseäni, se tuntuu todella hankalalta koska siihenkin tarvitaan aikaa ja tietty nopeus mieheltä että se onnistuisi :D Muutamia kertoja oon meinannut tulla kun on ollut oikea kulma ja vibraattori mutta ei :(
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 00:59"]
Noin se vaan menee tosi monilla naisilla. Miehen pitää jaksaa tyydyttää sutkin riittävän usei , mutta voithan välillä vaan harrastaa sitä seksiä ilman orkkua ja hankkia sen omin käsin jälkikäteen?
[/quote]
Teen noin usein. Nyt viime aikoina on käynyt niin että seksiä harrastetaan paljon ja kun mies ei tee mitään aloitetta suuseksiin niin himoissani sitten yksinään tyydytän itseni.. se tuntuu kamalalta :D En tiedä mikä siinä on mutta tulee aina huono omatunto ja mua suututtaa että joudun itse räpeltää itselleni orgasmin..
No miten voit sanoa että se on kunnossa jos et koskaan laukea ja saa orgasmia?
No, ehkä syyt löytyvät itsestäsi vain, mutta anna aikaa äläkä yritä liikaa. Itsetunto on naisilla oltava hyvä että voi rentoutua ja laueta.
Jos totutat nuoren uroksesi tuohon hän luulee, että se kuuluu asiaan.
Tuota kun jatkat 10 vuotta seksi lakkaa kiinnostamasta kokonaan. Eli seksilakko kunnes mies tajuaa homman paremmin. Hän on nuori ja sinä olet nuori. Nuoret miehet eivät tajua naisia ja nuoret naiset on liian epävarmoja omista oikeuksistaan ja miellyttämishaluisia.
Siis tämä aika opettaa nuoria naisia sellaiseen seksuaalisuuteen mikä ei ole totta. Nuoret miehet eivät vielä tajua, että naiset eivät ole kuten he ja heti valmiina.
Miehellä ei ole mitään tarvetta yrittää muuttaa tilannetta koska luulee, että olet tyytyväinen.
Ei varmaan nyt lohduta, mutta 19 vuoden kuluttua tilanne on varmaan toinen, niin kävi ainakin itselleni. Pääasia on, että laukeat jollakin tavalla. Entä jos miehesi tuottaa sinulle orgasmin ensin, vaikka vibraattorin ja suuseksin yhdistelmällä ja pääsee sitten temmeltämään vapaasti. On mahdollista, että innostut itsekin jopa uudelleen, kun kummallakaan ei ole paineita sinun orgasmisi suhteen.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 01:46"]
Ei varmaan nyt lohduta, mutta 19 vuoden kuluttua tilanne on varmaan toinen, niin kävi ainakin itselleni. Pääasia on, että laukeat jollakin tavalla. Entä jos miehesi tuottaa sinulle orgasmin ensin, vaikka vibraattorin ja suuseksin yhdistelmällä ja pääsee sitten temmeltämään vapaasti. On mahdollista, että innostut itsekin jopa uudelleen, kun kummallakaan ei ole paineita sinun orgasmisi suhteen.
[/quote]
Niin me aina tehääkin.
Sillonku mies jaksaa sitä suuseksiä antaa, ni hoitelee minut ja siitä on hyvä jatkaa seksiin sitten :D
En minäkään saanut koskaan sinun ikäisenä. Nykyään onnistuu niin, että ensin hyvät esileikit ja mies nuolee minua. Sitten panemme niin että mies on polvillaan ja minä makaan selällään tyyny pepun alla. Tuossa asennossa miehen on helppo hyväillä klitoristani samalla kun panee(tuntuu sata kertaa paremmalta kuin itse sormeilla). Minä pusken vastaan siihen tahtiin kun hyvältä tuntuu niin mies osaa pitää oikean rytmin. Vaatii harjoitusta molemmilta, tuskin olisi Kummallakaan onnistunut 10 vuoden takaisilla taidoilla. Mut harjoittelemalla oppii, kunhan melkein röyhkeästi pitää kiinni oikeudestaan nautinto on. Oon tietysti valmis itsekin näkemään vaivaa miehen nautinnon eteen! Hänen vuoro tulee sitten mun orgaaninen jälkeen.
Hommaa helpottaa se, että miehen suurin fantasia on antaa mulle suuseksiä, joten en joudu kokemaan että se olisi hänelle vain velvollisuus :D
Kyllä orkkuja tulee kun somali Muhammed nussii isolla mustalla kyrvällä! :)
Jos tuossa vaiheessa on noin hankalaa niin mitä on muutaman vuoden kuluttua, ei oikein hymyilytä varmaan.
Anna osoite. Voin tulla PANEMAAN asiat kuntoon. Takaan, että nautit! Abdullah.