Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko yhdyntä sinulle kuinka tärkeä osa seksiä?

Vierailija
12.11.2020 |

Onko yhdyntä sinulle merkittävä osa hyvää seksielämää?

Nainen, onko yhdyntä sinulle kuinka tärkeä osa seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehet sano mitään??

Vierailija
22/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehet sano mitään??

No eikö tässä ketjussa kysytty naisten mielipiteitä? Eihän miehet saaneet puhua naisten puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on tärkeä. Mutta esileikki ja kunnolla kiihottuminen ennen sitä on myös tosi tärkeää. Kiihottuneena penis tuntuu ihanalta, kutkuttavalta hieronnalta sisältä, ei-kiihottuneena ei todennäköisesti tunnu yhtään miltään. 

Vierailija
24/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, mutta eihän siis kai kukaan ole silti sanonutkaan, ettei se penteraatio olis kivaa..jos oikeasti ensin on kunnolla, siis kunnolla kiihoittunut. Mutta ei se silti muuta tosiasiaa, että se klitoris on se naisen juttu, ja miksi pitäisikään? Miesten se PITÄISI  asia sisäistää vihdoinkin!

Ja kyllähän täällä miehet lausuneet mielipiteitään asiasta,kovastikkin..kaiken aikaa.

Vierailija
25/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman yhdyntää ei ole seksiä. Yhdyntä on minulle seksiä ja vain se tuo tyydytyksen.

Vierailija
27/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman yhdyntää ei ole seksiä. Yhdyntä on minulle seksiä ja vain se tuo tyydytyksen.

Onhn se aika kornia,jos suurelta osalta ihmisiä luetellaan seksi pois. No se on sitten miehille,joillekkin se seksi  jokaon seksiä. Kenen lie kanssa sitten sitä yksin harrastavatkaan. Yksin.

Vierailija
28/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän seksiä naiset harrastaa.. jotka eivät  yhdynnässä saa? Eivät vaan saa???Kun mies päättänt, että se on yhdyntä jolla saa..

Vierailija
29/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eos, voisin kyllä elää ihan pelkällä suuseksillä ja muulla räpellykselläkin, mutta tietty yhdyntäkin on kivaa.

Vierailija
30/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yhdyntä kivaa kun ensin oikein kunnolla ns "räpelletään" jns. Mutta ei se ole naisen täyttymys. Mikä ihme on ettei miehet tajua tätä! Oma mies on täysijärkinen ja tajuaa kyllä, onneksi.

Vierailija
31/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan parasta, kun yhdynnän aikana mies samalla hieroo klitorista. Huipun saavuttaminen käy tuolloin nopeasti. Tuo muuten onnistuu useammassakin asennossa, muttei lähetyssaarnaajassa. Kumpikaan yksin ei yllä lähellekään samaan.

Vierailija
32/57 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihmeen yksinpuhelu täällä on menossa, eikö taaskaan meinaa löytyä riitakaveria?

Vierailija
33/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät siis halua uskoa totuutta. Inttävät jääräpäisesti että se yhdyntä on ns. pääasia naiselle. Voi voi sentään! Eikö edes tutkimuksiin uskota.

Vierailija
34/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät siis halua uskoa totuutta. Inttävät jääräpäisesti että se yhdyntä on ns. pääasia naiselle. Voi voi sentään! Eikö edes tutkimuksiin uskota.

Se on kyllä söpöä kun sä yrität NIIN kovasti saada riidan aikaan, mutta nyt joudut kyllä hakemaan kaverin jostain muualta.

Vierailija
35/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö sulla tämä gallupin kysely jotenkin erilailla? Mä saan vastauksista kyllä eri käsityksen.

Vierailija
36/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tutkimuksiin uskon, nimittäin omaani. Sen otos on tosin vain yksi nainen, mutta tutkimusjakso on kestänyt jo 25 vuotta. Tämän tutkimuksen tuloksia soveltamalla seksissämme on ihan kirkkaasti 100% osumaprosentti, joten vähän arveluttaa nuo kilpailevat tutkimukset... Luulen, että niiden tulosten soveltaminen voisi heikentää seksielämämme laatua, ehkä merkittävästikin.

Vierailija
37/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kyllä yhdyntä on ihan kivaa ja on kiva tuottaa miehelle siinä nautintoa, mutta itselleni se ei ole pääasia. Ja mun tutkimus on kestänyt vuoskymmenet jo. Uskon siis omaan tutkimukseeni, sanokoot miehet mitä hyvänsä.

Vierailija
38/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kyllä yhdyntä on ihan kivaa ja on kiva tuottaa miehelle siinä nautintoa, mutta itselleni se ei ole pääasia. Ja mun tutkimus on kestänyt vuoskymmenet jo. Uskon siis omaan tutkimukseeni, sanokoot miehet mitä hyvänsä.

No sehän on hienoa! Eihän kukaan sinun kokemustasi tästä asiasta olekaan kiistänyt tai kieltänyt, vai kuinka? Vinkkinä, jos joku muu kertoo itse tai kumppaninsa pitävän jostakin muusta kuin sinä, niin se ei suinkaan tarkoita sinun kokemuksesi kieltämistä. Silloin tuo ihminen yksinkertaisesti vain puhuu itsestään, ei sinusta.

Vierailija
39/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otsikossa kysyttiin naisten mieltä yhdynnän merkityksestä, ja minä vastasin. Sen on kelvattava myös miehille. Täällä MIEHET kertovat ja inttävät ettei noin ole, aika moni. SE on kummallista. Ilmeisesti sattuu miehisyyteen jotenkin.

Vierailija
40/57 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No otsikossa kysyttiin naisten mieltä yhdynnän merkityksestä, ja minä vastasin. Sen on kelvattava myös miehille. Täällä MIEHET kertovat ja inttävät ettei noin ole, aika moni. SE on kummallista. Ilmeisesti sattuu miehisyyteen jotenkin.

Alle 12% naisista sanoo, ettei yhdyntä ole merkittävää jä yli 88% mielestä on. Minusta enemmistön kanta on enemmän kuin selvä.